Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Ik ruik geuren

Gestart door Sweetie, maart 10, 2013, 07:42:20 AM

Sweetie

Hallo ,

Kortste droom ooit !

Al een paar keer ruik ik in mijn dromen ..  ???
het gaat van brandgeurtje ( zoals een papiertje dat brand ) tot bloemengeur
vanmorgen was het de geur van het bereiden van voedsel .. ik schrik telkens wakker en de geur blijft enkele minuten hangen daarna verdwijnt ze .

Suzy

kreeft

Geur

Als je iets ruikt in je droom, duidt dit op eerdere ervaringen en de gevoelens die je associeert met die speciefieke geur. Deze droom probeert je bewust te maken van een bepaalde emotie door middel van een soortgelijke geur. Het zou ook gewoonweg kunnen dat je de geur uit het echte leven (in de slaapkamer) afkomstig is, en dat je dit in je droom verwerkt hebt.
===========================================================

zelf dacht ik dat
- de geur van verbrand papier, mss wil zeggen dat je je wat opgebrandt voelt, moe
- de geur van bloemen doet mss wijzen op een heerlijke opgefleurde dag die komt  :D

kzeg zomaar wat  :)

Sweetie

En de geur van eten dat ik honger heb haha , ja dat is wel en uitleg die duidlijk is, ik had dit ook nog nooit gehoord dat je echt kon ruiken in een droom , nog nooit meegemaakt !
Bedankt Kreeftje  :-*