Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

de 7 chakra's

Gestart door danseres, december 06, 2012, 09:47:22 AM

danseres

In deze droom, droom ik weer over een ex van me (het is al 7 jaar over, maar ik blijf maar over hem dromen bij tijd en wijle).
Hij zit gevangen (ook niet de eerste keer dat ik dit droom, jaar of 7 geleden droomde ik dit ook al), in een soort kerker, ik zie een kelderraampje met tralies (die zijn wel wit) en zelfs die is half onder de grond en ik zie hem bukken (gebukt gaan onder?). mensen slaan er geen acht op maar mijn hart loopt over van medelijden omdat ik zie hoe zwaar hij het heeft en hij zoveel verdriet in zijn ogen heeft en ik ga proberen hem te helpen. hij is me dankbaar even later zit hij naast me en ik leg m uit dat ie aan zijn chakra's moet werken. Hij weet niet wat dat is en ik begin m uit te leggen over de 1e chakra, de basischakra en dat daarbij de kleur rood hoort en waar het voor staat. Dat vooral die basischakra, het aarden, belangrijk voor hem is. Ik denk eerst nog; 'wat lastig uitleggen want hij spreekt Duits (dat is écht zo) en in het Duits ken ik de benamingen niet van de chakra's en besluit thuis een kaartje te zoeken met daarop alle chakra's en kort de betekenis uit te leggen. Tot ik bedenk dat het niet belangrijk is de taal, want we spreken immers de universele taal.

en toen werd ik wakker van de bovenburen, dus meer heb ik niet. ;D

Vlinder

#1
Hoi Danseres, wat een mooie droom, en ook zo duidelijk over rood en de onderste chakra,
vroeg me zomaar af, hoe is het met jou "geaard"zijn,  en alles wat bij het eerste chakra hoort....
Dat half onder de grond heeft idd ook weer met wortels te maken,

denk er eens over na, en gezien jouw mooie  nick name ; dansen is ook  ideaal om het eerste chakra in balans te brengen.

groet Vlinder

Ps. zie nu dat het al weer even geleden is, maar wie weet zegt het je iets  :D