Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

tsunami

Gestart door mieke, oktober 15, 2012, 09:35:47 AM

mieke

ik zit in de living en val in slaap en droom van  een overstroming,ik wordt wakker en kijk door het raam ,waar er normaal gesproken veel land lig zie ik overal water ,het stijgt enorm snel ,ik loop met mijn man naar de keuken en mijn overleden retriever hond die een heel raar geluid uitbreng neem ik mee ,het water loop onder de deur in huis en we staan er met onze rug  naar het venster toe  ,een hele hoge golf beukt in en we worden nat en snappen naar adem overal zie ik meters hoge donkere golven stromen en wordt dan pas echt wakker ,het is drie uur in de nacht en ik ben zeer geschokt !wat later val ik terug in slaap en droom terug van een tsunami ,maar dit keer was ik in de stad ,de mensen om mij heen lopen en rennen voor hun leven,overal niets anders dan hoge golven ,ik vraag mijn man om de auto te nemen en te vluchten naar de bergen waar de mensen naartoe liepen in paniek .ik ben terug wakker een hele nare droom was het ik heb er natuurlijk weer geen verklaring voor ? ???
MIEKE

Bianca

Hoi Mieke,

Als ik dit zo lees dan denk ik direct, ojee het water staat haar letterlijk aan de lippen. Je verdrinkt bijna, staat met je rug tegen de muur. Je zit op het moment in een zwaar moeilijke periode. Heb je te weinig zelfvertrouwen? Sta je voor een keuze die je maar niet kan maken?

Weet niet of je hier wat mee kan, maar dit krijg ik door als ik je droom lees.

Liefs, Bianca

mieke

hallo bianca!
ik heb al gereageerd op het kasteel waarvan ik de uitleg heel prachtig vond van jou en hoop dat het mag uitkomen !maar van die tsunami waar ik al de hele dag mee bezig ben vind ik toch wel beangstigend ,ik heb namelijk geen zelfvertrouwen ,en word al een poosje gestakt met de telefoon die toch op mijn gemoed begint te werken ,en anders hoop ik dat ik niet te veel tegenslag krijg te verwerken ;ik dank je van harte voor het duiden van mijn dromen bianca en zend je warme grt mieke  :-*
MIEKE

Bianca

Hoi Mieke,

Graag gedaan hoor. Wel vervelend dat je gestalkt wordt via de telefoon.
Daar heeft het mss wel mee te maken allemaal.

Liefs, Bianca

Lief

Hoi Mieke,

Dromen over een overstroming betekent dat je krachtige emoties onderdrukt(vaak op het romantische vlak) stijgend water staat voor toenemende emoties.

Jouw'pratende hond' betekent dat je onderbewuste je iets probeert te vertellen.

De emoties zijn erg heftig ( het water wat je huis inkomt) ook zie je geen uitweg(rug naar het venster) snakken naar adem is bang zijn voor mislukking.

De tsunami bevestigd de opgekropte emoties. De nacht geeft aan dat dingen nog niet helemaal helder zijn. De stad geeft de sociale gevoelens met je omgeving aan. De evacuatie juist weer dat je je isoleert. Sluit je emoties op.

Bergen staan voor je hogere bewustzijn. Misschien dat dit aangeeft dat je deze aan wilt spreken. Kijk hoe je zlf de benoemingen hier in je leven kunt plaatsen.

Groetjes, Lief :)



Look for the answer inside your question...

mieke

hallo lief!
ik sta even stil bij je uitleg ,die me toch bekend voorkomt kwestie die opgesloten emoties ,en bang om iets nieuws te ervaren is ook mijn uitleg ,dus kan ik met jou versie veel in mezelf ontdekken die heel juist zijn ,ik had het zo nog niet bekeken en ben heel blij met je interpretatie over mijn droom ,ik dank jou hierbij met vele warme grt mieke  :-*
MIEKE

Lief

Hoi Mieke,

Graag gedaan :) :-*

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...