Twee zwarte vuilniszakken vol donker gras

Gestart door janice, maart 04, 2012, 13:24:50 PM

janice

Ik lijk op school te zitten. Ik zie mn eeuwige ex collega (uit al mn vorige dromen) in een trui met licht + donker blauwe en witte vertikale strepen heen en weer lopen en aan het werk zijn. De ruimte waarin iedereen zich bevindt is licht en ruim
Ik zit aan tafel en achter me zit een vriendelijke vrouw. Ze is hier op vakantie en wil me graag beter leren kennen en knoopt een gespek met me aan. Volgens mij zijn we familie(ookal is zij blank, stijl bruin schouderlengte haar). Links van haar zie ik nog meer familie. Ze staat bijna op het punt om terug te gaan naar land van herkomst. Ik overweeg om straks halverwege met haar mee te lopen naar de trein/ het vliegtuig.

Ik draai me om en kijk tegen een breed uitgestrekte raam aan. Het is heerlijk weer buiten, de zon schijnt lekker fel
Ik zie buiten twee zwarte vuilniszakken vol donker en nattig gras voor me op de witte stoep. Daarachter is bos en links een lantarenpaal te zien
Mn oud collega zit links van me en is afstandelijk .Ik schenk geen aandacht aan hem en kijk hem ook niet aan ookal zou ik dat wel willen. Er zit nog iemand (meneer) tussen ons in.
De vuilniszakken lijken ineens in beweging te komen, het lijkt alsof iemand ze naar achteren trekt in een driehoek en ze weer naar voren gooit ,links van mij, vlak voor mn oud collega. 1 zak beland voor zn neus, de andere zak beland een stuk verder van hem en mij vandaan.

Hij schenkt er geen aandacht aan en vraagt aan mn 'familielid' of ze na wiskunde nog een kopje koffie drinken.


Verder droom ik dat ik weer in een ander klaslokaal zit vol bekende collegas en onbekendere mensen. We krijgen nieuwe (dezelfde) tijdschriften , lesstof, voor ons neus maar iedereen krijgt de tijdschrift die bestemd is voor een ander. Het is de bedoeling dat iedereen zijn/haar eigen tijdschrift met naam op de voorpagina krijgt en dus zoek ik naar de mijne en geef mijn tijdschrift af aan een donkere jongen.

Ik vind de mijne bij een blonde meid rechts van mij, ze zit aan tafel en merk meteen dat mijn tijdschrift aan de oudere kant is, ookal heb ik een hardere kaft wat met witte tape is vast gebonden. Ik ben de enige met een wat oudere tijdschrift en ben teleurgesteld, ik had liever een nieuwere gehad, net als de rest.

Ik ga terug naar mn plek en vraag aan mn linkerbuurman of ik zn tijdschrift even ik kan inzien zodat ik de lesstof kan vergelijken.
Het enige verschil tussen de tijdschriften zijn de fotoos; in mijn tijdschrift zijn de fotoos/illustraties van mensen steeds in een iets andere hoek genomen of er wordt net iets anders geposeerd op de foto.
Verder zijn er niet echt veel verschillen.

Ik zie 2 dwergen/kleine mensen (man en vrouw) voor me die naar elkaar kijken en elkaar leuk vinden. Ik zeg ook hardop dat ik 2 kleine mensen zie. Ik voel ineens dat ik 5 tot 7 keer op mn rechtermondhoek gekust wordt door een andere collega die rechts naast me zit; het voelt aan als een enorme warme lieve omhelzing ookal kust hij alleen.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Pink

Hoi Djen.

Weet je heel zekr dat je in real life niet meer weet hoe die ex-collega er uitziet. Volgende week heb ik vrij weinig tijd en er staat nog een andere droom in de wachtrij. Je hoort van me in due time.

Pink

janice

Citaat van: Pink op maart 04, 2012, 19:41:03 PM
Hoi Djen.

Weet je heel zekr dat je in real life niet meer weet hoe die ex-collega er uitziet. Volgende week heb ik vrij weinig tijd en er staat nog een andere droom in de wachtrij. Je hoort van me in due time.

Pink
Hi Pink, thanx weer dat je er tijd voor wil vrijmaken in de toekomst, ik weet helaas nog wel hoe hij eruit ziet. Langzaam maar zeker verdwijnt hij gelukkig steeds meer uit beeld.
De collega in de 2de droom is een andere trouwens. Daar kan ik in het echt ook veel meer mee lachen btw maar meer is er niet gaande.
Intuitie is verstand dat haast heeft