Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

slang

Gestart door Jeroentje, oktober 02, 2008, 20:34:42 PM

Jeroentje

Hoi,

1 oktober een droom gehad die ik voor een gedeelte heb onthouden, ik zie een slang en ineens is zijn kop eraf of ik dat zelf deed of een ander weet ik dus niet meer, ik kijk in de slang waar de kop eraf is gesneden of gebeten , ik zie een een soort tunnel een sooort van pvc buis dat is de binnenkant van de slang ik kan niet helemaal tot achteraan kijken en zie vooraan wat viezigheid wat ik zie als niet lekker maar daarachter zit wel iets lekkers sappigs hahaha en voorraan waar viezigheid zit , zit een best grote spin die iemand of ik eruit tilde ,meer weet ik niet meer, vage droom.

Alvast bedankt

Groeten Jeroen

Julia

Hallo Jeroen,

Een slang heeft meerdere betekenissen. Op de één of andere manier krijg ik je droom niet rond. Kun je je nog herinneren welke kleur de slang was? Groet, Julia

Jeroentje

Poeh dat is echt lasig de droom is ook echt vaag , hij was vrij kort en wat ik zelf goed onthouden heb is de spin die vooraan in de slang zat ,de spin zag ik er echt uitgetild worden uit de slang ,uit ke kont van de spin kwam ook een soort stekel die erin en eruit kwam ,en ja zoals ik al zei vooraan in de slang zak ik soort van witte rode  brokjes,en bedenk mezelf dat daarachter iets zit wat wel goed is .de kleur dat durf ik echt niet te zeggen, denk aan zwart maar weet dat niet cker.

alvast bedankt

Kiwiwoman

Getver!

Wat ik wel weet Jeroentje is, dat de slang staat voor wijsheid. Wat een spin voorstelt, weet ik niet. Als je het over een stekel hebt aan de achterkant, lijkt het mij een zeer giftige, maar iemand of jij tilde hem eruit? Nou, dat is goed dan.

De wijsheid is daar, dus je kunt hem zo nemen! :)

Julia

Hallo Jeroen,

Zoals ik al eerder zei heeft een slang (en ook de spin) meerdere betekenissen. Samen met de andere symbolen in je droom roept het bij mij vragen op  :-\. Niet genoeg om daadwerkelijk een richtingsgevoel te krijgen. Dan ga ik zitten raden, en das niet de bedoeling.

Het lukt me dus niet. Groet van Julia   :)