Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

toilet

Gestart door fie, februari 15, 2005, 16:04:37 PM

fie

 Ik droom regelmatig dat ik naar het toilet moet gaan en dan zoek ik het  en ga maar ik krijg nooit de deur toe of er is een raam dat de mensen mij zien zitten. Ik zit dus met andere woorden nooit op "het gemak"


groetjes

janice

naar het toilet gaan betekend geloof ik dat je je zelf wil ontlasten/ontdoen van (psychische) lasten.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Palomino

Hoi Fie,
Je droom zou kunnen beteken dat je er moeite mee hebt om je te uiten in het bijzijn van andere mensen,dat er wellicht sprake is van schaamte.
Het kan ook beteken dat je hetgene dat je dwars zit liever voor je zelf houdt.

Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

snowdrop

Tja, ik heb dat soort dromen ook vrij vaak. En zonder iets te willen afdoen aan een diepere interpretatie: bij mij is dat dikwijls tegen de ochtend, en ik vermoed dat er een eenvoudige fysieke verklaring voor is  ;). Zou ik het toilet vinden en blijkt het niet vuil, onbruikbaar of wat dan ook te zijn, dan vrees ik voor de gevolgen...  ;D ;D ;D

Palomino

#4
Wat denk je zelf dat deze droom betekent Fie...?

Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

fie

 Ik denk misschien dat ik met bepaalde angsten nog niet heb afgerekend of dat ik gewoon een plek zoek waar ik eens op gerust gelaten word.Het kan ook iets zijn met betrekking tot intimiteit, weet het dus niet zeker, maar omdat het altijd terugkomt, zou ik het wel willen weten omdat het iets is wat ik duidelijk nog af moet werken,

groetjes