Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Zwaarden 6

Gestart door Ricca, december 08, 2004, 06:57:57 AM

Leeuwin

Bij Zwaarden 6 is het juist afwachten wat er gaat komen. En het valt niet altijd mee om hiervoor het benodigde geduld op te brengen :)

Liefs van Leeuwin

hatsjepsoet

Nou, dat is een waar woord  :).

Ik zie in de zwaarden die in het bootje steken "iets" wat de vrouw mee draagt en wat ze inderdaad niet snel kwijt zal zijn. Hoeft niet dramatisch te zijn of erg. Ik ervaar de zwaarden als iets wat hardnekkig is, gedachten, veronderstellingen, in die richting. En omdat ze zo dicht om de vrouw zitten, is het echt iets van haar. Ze draagt ze nog even mee.
Op mijn kaart staan ze overigens allemaal even netjes recht overeind, geen een chaotisch en ook een duidelijk verschil in het water links en rechts van het bootje. Vanuit woeligheid naar rust waarschijnlijk.

Groetjes, H.

Leeuwin

Ik vind Zwaarden 9 toch heel wat hardnekkiger!!
Niet leuk nee :) maar ja, er wordt niet altijd gevraagd of je het leuk vindt.

dameblanche

zwaarden 6 geeft een moeilijke passage naar de overkant weer........

hatsjepsoet

Ja, dat herken ik wel duidelijk.

doorgeefluik

Vraag:
heeft het verschil in water links en rechts van boot een bedoeling/wat zegt het verschil tussen golfslag en kalm water: je gaat weg uit de woelige baren? of je blijft op de scheidslijn? of: in evenwicht tussen gekabbel en golfslag?
En dat de veerman het heft in handen heeft en dus de route bepaalt, terwijl vrouw en kind zich hieraan lijken over te leveren?