Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Sweetie

#75
Lief ,
Ja doe ik , trek me niets aan van negatieve zaken  :)
Lijkt  .... oja .. het valt me in , ik heb bescherming gevraagd vandaag en ja ik ben een eend  ;)
Bedankt lief  :-*

Mary anne,
Ja Te hard .. ik ga ervoor , voel me moe maar goed
Misschien door de moeheid ben ik niet geactiveerd ? maar komt wel , het mag komen ..
Bedankt Mary anne  :-*

Helena ,
Ik heb onderzoek gedaan deze week , voelde me ongemakkelijk weet nu hoe het komt , heb mijn magneet ont - magneet om niet meer het magneet effect te creeren , nu gaat het wonderlijk wel ! sta versteld van mezelf , heb wel mij in een witte bol  :) gestoken vanmorgen  :-[
ik ben op zoek nog steeds maar kom stapsgewijs verder
Nee niet te zorgzaam .. ik ben de belangrijkste persoon in mijn leven, de rest moet ik van mij laten glijden en ook dit lukt vrij goed
Ik zal misschien nog een tijd in het water moeten blijven om thuis te komen dicht bij mezelf maar heb weer iets gevonden en zal je dan laten weten of het gewerkt heeft  :)
Bedankt Lieve Helena , knuf van Susepluse kind  :)  :-*

Vlindertje,
Ja absoluut .. ik heb geen geheimen voor jullie , ik wist zelf niet dat ik al zover stond hahaha
Moet meer eend laat het glijden zijn en het lukt ..  ;D, het lukt  :D
Morgen ga ik wat mediteren als ik tijd heb maar k moet tijd maken want heb het nodig
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

De keizerin - munten 7

nieuwe ontwikkelingen , bescherming maar ook het geduld hebben hiervoor
DE KRIJGER
Vandaag openen nieuwe wegen voor je. Dit betekent je alles binnen handbereik hebt om te handelen en jezelf te bevrijden uit een knoop! Maak een keuze vandaag. Dit wordt van je verwacht. Maak hier optimaal gebruik van. Dit zal je bevrijden van de persoon of situatie waar je belemmerd door wordt. Laat je geestdrift er vooral zijn.

Vlinder

Hoi Susy
ben benieuwd of je een fijne dag had vandaag, ik denk beter dan de laatste dagen.
het vinden van een oplossing, er vrede mee hebben en alles goed combineren...je hebt er hard aan gewerkt tot een oplossing te komen, nu is het rusten en kijken wat er van komt... :D

Liefs Vlinder

Sweetie

Vlindertje ,
ja hoor , veel veel beter , wat gepoest en dan eens gemediteerd en dan kledij gaan halen .
rustig aan en goed gevoel .
Beetje gelezen in boek van Naomi Apachi " kracht van intuitie " dus ik hou me goed bezig en ja met de meditatie ben ik iets aan het proberen maar nu moet ik inderdaad afwachten en kijken hoe het komt .. 3 dagen wachten om te zien welke reactie het teweeg zal brengen  :D

Bedankt lieverd  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

zwaarden page ( op koppie ) - munten 5
Allee daar gaan we weer .. het rustiger aan doen om zo meer zien wat er rondom mij gebeurd .. page staat omgekeerd dus is een blokkering , het zwaard steekt in de grond , is staking ..

DE GELIEFDE
Sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag! Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, ruimte en tijd in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam, welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

Lief

Hakken in het zand Suus.

Weekend! Ff bijtanken...

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje ,
Ja ik ben wat bekomen , gaat goed , beter ..
zal nu genieten van het weekend , .. allee genieten , heb nog veel werk, zal goed weer zijn en wil buiten wat werken , klaar zetten voor de winter ..
Bedankt Lief  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

munten 8 ( op koppie ) - zwaarden 6 ( op koppie )

Amai , veelbelovend ... ik begrijp ze niet  :-\

DE VERLEIDER
Je bent vandaag beland in een uitdaging. Deze zal je uiteindelijk een prachtig resultaat opleveren. Je word namelijk aan het werk gezet om definitief af te rekenen met een karmische levensopdracht en valse gedachten. Geef daarom vandaag boosheid en wrok alle ruimte en verberg deze niet langer. Neem je beslissingen vanuit eigen kracht.

Lief

Hoi suus,

Nog op zoek zijn naar de juiste werkhouding, je draai daarin vinden. Je voelt je daar een beetje alleen in staan?

Fijne zaterdag!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

Ja ik moet zien dat ik niet teveel doe , moet zien wat ik doe anders zit ik zo in mijn bed ..
ventje helpt mee maar kan niet alles doen hé , heeft ook genoeg werk ..

Bedankt Liefje  :-*

dameblanche

enigszins gefrustreerd dat je vaardigheden leiden niet
tot het gewenste resultaat, probeer duidelijkheid te scheppen.

Sweetie


Mary anne,
Ja is een grote aanpassing en moet alles goed ordenen en organiseren
Bedankt Mary anne  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,
munten koning - magier ( op koppie )


MARKTPLAATS DER IJDELHEDEN
Vandaag vaar je het beste door niet al te veel de diepte in te gaan. Er ontbreekt een belangrijke schakel op dit moment. Namelijk de schakel van een werkelijke, inhoudelijke verbinding in de relatie. Je beste remedie is vandaag je situatie te nemen zoals het is en je vooral bezig te houden met luchtige oppervlakkigheden.

kreeft

goede vaardigheden ontwikkeld hebben, trots zijn op wat je reeds bereikt hebt,
Geef jezelf een schop onder je kont en maak die job af die al zo lang op je ligt te wachten.

Vertraging van plannen, overmatig analyseren van een plan, niet in staat om een beslissing te kunnen nemen, angst voor het nemen van een beslissing. Geen gebruik maken van je vaardigheden
dat is de magiër op kop  :-\

ge moet gebruik maken van u talent, suusepluus  :-* :-*
neem je toverstokje en ga aan de slag  ;D

:-*

Sweetie

Kreeftje,
Ja ik heb goe gewerkt , ben tevreden , heb alles gedaan wat ik moest gedaan hebben
De rest .. ik zit in de koude en kan maar donderdag weer warm hebben  :( , mijn vaardigheden zal ik gebruik van maken moet wat creatief zijn
Bedankt honey pony  :-*