Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Vlinder

ha die Susy,
goed zo, waarom zou je bang zijn voor je eigen leven, je mag je aanpak elke dag veranderen en aanpassen, je leert  elke dag en word wijzer( en ik zeg dan; en grijzer  :o ::) ::) ;D)

met de staven aas,( op z,n kop) durf je nog niet helemaal en door deze actie veroorzaak je wrs inzicht, en opschudding in de bovenkamer...

Liefs Vlinder 

Sweetie

Vlindertje
Ik werd vandaag helemaal ondersteboven gedraaid door eng nieuws
Bang ben ik inderdaad niet maar nu moet ik even blijven hangen .
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,
munten 5 ( op koppie ) - maan ( op koppie )

Verbetering van situatie  , ik zie wat ik moet zien en daar kan ik wat mee
De maan op koppie : geeft nog angst aan

KRIJGER
Vandaag openen nieuwe wegen voor je. Dit betekent je alles binnen handbereik hebt om te handelen en jezelf te bevrijden uit een knoop! Maak een keuze vandaag. Dit wordt van je verwacht. Maak hier optimaal gebruik van. Dit zal je bevrijden van de persoon of situatie waar je belemmerd door wordt. Laat je geestdrift er vooral zijn.

Vlinder

Susy,

lastige om angstig te zijn, soms is het een gevoel wat je diep kan voelen in je buik/ maag,
maar ook in ons hoofd houden we angst vast (gedachten)

liefs

kreeft

suusepluus,

goe weekend hé  :-* :-*

Sweetie

Vlindertje ,
Slecht nieuws uit de familie gekregen .. 2 plaatsen ...
verder heb ik boodschappen gedaan want moet ook gebeuren , en me verder ontwikkelen ..
Bedankt Vlindertje  :-*

Dank u Kreeftje jij ook , profiteer er nog ma van  :-*

Lief

Hoi Suusje....

Sterkte meid. Mijn duimen draaien dat er nog hoop is. Probeer er fijne dagen van te maken.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Dank je Liefje Lief , ik hoop het ook zo !!

Bedankt meid !
XXX
Suus

Sweetie

Goeie morgen ,

beker schildknaap - munten ridder ( op koppie )

de page is leerling en moet nog met gevoelens leren omgaan , de ridder stuit overal tegen niet weten waar te beginnen , energie is wat laag zodat vermoeidheid ontstaat


DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL
Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging. Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue. Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht, om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken. Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen. Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in! Je beschikt over moed in overvloed.

Sweetie

Goeie morgen ,

bekers 9 - staven 2 ( op koppie )

tevredenheid en alles naar wens maar de energie ontbreekt me


DE NAR
Of je nu wilt of niet, vandaag wordt je uitgedaagd om je grenzen te verleggen. Nu is er geen weg meer terug. Mocht je nog enigszins terughoudend zijn, wordt je abrupt voor een onverwachte situatie gezet. Vandaag is er niets meer wat je tegenhoudt, dan slechts gedachten op angst gebaseerd. Sluit vriendschap met jezelf!

Sweetie

Goeie morgen
zwaarden 4 - de wereld

Door meditatie , rust en innerlijke kracht kan ik mijn dromen realiseren

DE TONEELSPELER
Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

Vlinder

Lieve Susy

Zwaarden 4... afstand en rust nemen veranderd je kijk op het geheel...
een belangrijke stap naar afronding

liefs

kreeft

goe weekend suusje  :)

jij ook al de wereld, is mooie kaart  :D
Een positieve kaart die aanduidt dat je wensen werkelijkheid kunnen worden, staat dan ook voor: succes, volheid, voltooiing, overwinning, harmonie, vreugde, geduld en geluk.

:-* :-*

Sweetie

Vlindertje ,
Ja de rust moet ik echt nemen , moet er zeker rekening mee houden !
Zal weer wat moeten gaan mediteren , zodat er toch weer wat vernieuwing op mijn pad komt .
Bedankt Vlindertje   :-*

Kreeftje,
Ja ikke de wereld , het einde van het jaar komt eraan .. hoop volgend jaar onze dromen te kunnen uitvoeren
Ik hoop het zo meid
Bedankt kreeftje  :-*



Sweetie

Goeie morgen ,

de dood - munten schildknaap

Een schokkend nieuw begin , een afsluiting en met iets anders gaan omgaan 

DE MEESTER
Vandaag beland je in een situatie, die je helpt om in je eigen volwassenheid en rijpheid te stappen. Durf hier daadwerkelijk ook op te vertrouwen! Angst is een slechte raadgever, evenals doemdenkerij en zwaar op de hand zijn. Ga dus vandaag een probleem niet uit de weg, maar zie deze met open ogen, eerlijk tegemoet