Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Sweetie

Goeie morgen ,

+ Zeisen + Wegen = Wegen / Vogels
Kruis - Maantje - Lijkkist
Maantje - Huis
Kruis

Iets te weten komen en daar beslissingen in nemen , meerder besluiten of zaken die besproken moeten worden , een eind aan werk en iets nieuws gaan doen , er komt een einde in iets .. werkzaamheden thuis ?
Staat weer wat te gebeuren zeker ?  ::)
ziet er toch niet zo opperbest uit ..

Zonnetjeinhuis

Suzy, heb je maar 2 kaarten getrokken? Zeis en weg?
Dan komt het resultaat later tevoorschijn maar van wat?
Dan moet je toch eerst nog een kaart trekken?
groetjes, Zonnetjeinhuis

Sweetie

Hahahaha nee was het boek .. ik had het niet gezien , is altijd opzetten en duiden en wegwezen ..
Is boek - zeis - weg

Tot nog toe kan ik ze nog steeds niet plaatsen ..
Hihihi dank je wel Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Suzy op december 30, 2013, 08:22:04 AM
Goeie morgen ,

boek + Zeisen + Wegen = Wegen / Vogels
Kruis - Maantje - Lijkkist
Maantje - Huis
Kruis

Iets te weten komen en daar beslissingen in nemen , meerder besluiten of zaken die besproken moeten worden , een eind aan werk en iets nieuws gaan doen , er komt een einde in iets .. werkzaamheden thuis ?
Staat weer wat te gebeuren zeker ?  ::)
ziet er toch niet zo opperbest uit ..


Hoi Suzy,

Ik probeer, maar dit is puur intuitief.
Je hebt een studie die je doet en in de toekomst ga je daarvoor examen doen.
Het wachten op een baan daarin duurt lang, dat valt je zwaar.
Je maakt je geen illusies en gaat daarom voor jezelf beginnen, dat brengt een einde aan een periode van verdriet.


Sweetie

Zonnetje,

Ik ben me aan het verdiepen in iets waar ik nog veel uit kan leren , geen wachtend op het werk .. op mezelf kan ik niet beginnen maar ik werk wel aan mezelf en ik heb voor eens in het leven goede voornemens die ik in 2014 wil nemen en ik weet nu al dat ik erin zal slagen  :D
Hartelijk dank Zonnetje  :-*

Moonskin

Hoi Suzy,

boek + Zeisen + Wegen = Wegen / Vogels
Kruis - Maantje - Lijkkist
Maantje - Huis
Kruis

Nieuwe inzichten door een studie waardoor je weer verder kan op de weg die je hebt gekozen. Je spreidt je vleugels weer uit. Door goed naar je intuitie en dromen te luisteren kan je een keuze maken om een nieuw begin te maken.. Overdenkingen mbt tot een nieuw huis/verhuizing/verandering?

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

O Moontje , ik zie dat ik pagina's heb open staan , was de bedoeling om deze af te sluiten  :D was het vergeten hihi

Citaat van: Moonskin op januari 09, 2014, 20:03:46 PM
Nieuwe inzichten door een studie waardoor je weer verder kan op de weg die je hebt gekozen. Je spreidt je vleugels weer uit. Door goed naar je intuitie en dromen te luisteren kan je een keuze maken om een nieuw begin te maken.. Overdenkingen mbt tot een nieuw huis/verhuizing/verandering?

Nog geen studie maar ik heb wel zitten kijken naar een studie en ik zou zo graag ... maar ik zie er tegenop !
Ik ben nl ook bezig met mezelf , de intuitie dus , ben er zelf een boek van aan het lezen en ik merk dat we ( alle mensen ) heel ver verwijdert staat van ons "ik "zijn  , ik zou zo graag vlug veranderingen zien maar ik moet geduld hebben ..het komt wel
Dank je wel Moontje  :-*