Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Sweetie

LIEFJE

Dat niet weten hoe je je moet voelen komt ook terug in de tarot een beetje. Op zoek zijn naar de juiste houding, gevoel.
JA INDERDAAD , BEN ZO MOE MAAR HEB VEEL GEWERKT VANDAAG EN GEMEDITEERD ... TOCH WEL
Hmm, ik kan slecht tegen uitjes die worden gecanceld. Ik hoop dat het meevalt.
WES NIETS GECANCELD INTEGENDEEL

Van de schrik bekomen van gisteren?
JA TOCH WEL ALLEEN DE SCHOK ZEKER WANT DOET OVERAL ZEER  ;)

Fijne dag!
BEDANKT LIEFJE

Sweetie

KREEFTJE?

oei, lastige kaarten , maar er ligt wel een klaver, dus toch beetje geluk ook  ;)
VALT GOE MEE VANDAAG , BEN BLIJ , HEB VEEL GEDAAN , RAAK MEE OP MIJN SCHEMA HIHI
kaartjes van 21 november over het voertuig kloppen , amai, hoe kan het hé  :o
JA GE WEET HET , KON IK HET MAAR GEZIEN HEBBEN ,KAARTJES VAN 16 / 11 ZAG IK KIND IN AANRAKING MET FLIKKEN (SCHROK ME TE PLETTER JONG ) DACHT OM HEM NOG TE VERWITTIGEN DAT HIJ MOEST OPLETTEN MAAR WOU HEM NIET ONGERUST MAKEN , MAANDAG OF DINSDAG HEEFT HIJ DE FLIKKEN MOGEN BELLEN IN VERBAND MET ZIJN WERK , HELEMAAL NIETS ERGS MAAR TOCH WAS IK ERMEE BEZIG HOOR

fijne zaterdag, duimen dat de dag goed wordt,  :-* :-*
JA HEB GEDAAN EN ZAL NU VROEG IN MIJN NESTJE KRUIPEN  :D
BEDANKT KREEFTJE

Sweetie

Goeie morgen

Toren + Slang + Tuin = Zeisen / Anker
Boek - Brief - Lelie
Ooievaar - Berg
Klaverblad
Ja staat weer wat te wachten ... documenten , wettelijke dinges , iets dat nog niet onmiddellijk komt ( berg ) staat in teken van een paar dagen ( klaver ) ,iets wordt beslist in de omgeving

kreeft

hopelijk wordt de berg een heuvel en is het niets ergs

grtj en fijne zondag  :-*

Sweetie

Kreeftje,
nee beslissing genomen om nieuwe brander te zetten , die documenten  :-\ nog niet gehad en gezien
Bedankt meid  :-*

Sweetie

Goeie morgen,
Anker + Ring + Vissen = Wegen /  Schip
Hart - Muizen - Tuin
Roede - Slang
Hond

Een anker vaste relatie zijn er zorgen , strijdvaardig tewerk gaan en oppassen in de omgeving ... iemand is niet te vertrouwen en er komen beslissingen die een andere koers doet varen

kreeft

opletten toch  :-\
zie nie graag slangen en muizen  :-\

fijne werkdag suuske  :-*

Eva_84

Hallo Suzy,
Anker + Ring + Vissen = Wegen /  Schip
Hart - Muizen - Tuin
Roede - Slang
Hond
Emoties binnen je relatie, meningen die beide een andere kant opgaan. Het gevoel niet veel aan je sociale omgeving te hebben, ruzie met een vriend?
Liefs  :-*

Sweetie

Kreeftje ,
dat is om mij warm te maken , ik he spanningen ( slang ) van de koude ( muis )  :D :D
Bedankt meid  :-*

Eva ,
Ja chauffage is stuk , komen maar donderdag een nieuwe instaleren , nen andere kant opgaan .. ik hoop van niet , we hebben heel dicht gekropen gisteren avond ..
Nee geen ruzie gehad .. maar ook inderdaad niet veel aan sociale omgeving gehad ..
Bedankt Eva  :)

Sweetie

Goeie morgen

Amai .. zijn weer zo'n rare kaartjes
Berg + Heer + Zonne = Lijkkist /  Anker
Kindje - Muizen - Schip
Kruis - Boek
Boek
Lastig en blokkering tussen heer en kind , zorgen ontstaan en energie gaat verloren , er komt een einde aan de rit door iets wat vast zit ... of een nieuw begin die we moeten heropstarten , een eind van zorgen ( kind - muis - kruis ) , iets ontdekken ( boeken )

Moonskin

Hoi Suzy,

Je problemen mbt een heer ben je aan het overwinnen waardoor de zon weer wat door de wolken begint te schijnen en je langzaam met een nieuw begin kan gaan beginnen.. Een kind dat misschien het huis uit gaat en met zijn eigen levensreis gaat beginnen.. Of kleine zorgen over verlies mbt handelszaken..
Je raakt verstrikt in geheimen/bedrog, maar de waarheid zal boven tafel komen.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

kreeft

oeie suus,  :o
opletten,
een kind dat piekert om zn eigen weg te gaan, te veranderen van koers
iets wat niet geweten is, wat uitkomt?

dikke knuffel suus  :-* :-*

Sweetie

Moontje
Ik heb mij wat stiekem geergerd vandaag omdat ik eigenlijk niet wil opdraaien voor een ander ..
Kind doet heel goed zijn best , ik ben apetrots op mijn jongen , op mijn meid ook hoor maar die veegt soms haar broek er een beetje aan ..en luistert niet altijd na de goede raad van mammie .
Geen geheimen of bedrog ..wel is iemand die beetje vals speelt .. maar ik weet van niets , is haar zaak ...
Bedankt Moontje  :-*

Kreeftje,
Ja dat hij piekert is al meer dan eens maar kan niet weg op dit ogenblik .. zit vast ..
Nog geen geheimen ontfrustelt ..
Bedankt Kreeftje  :-* :-*
Dikke knuffel .. ja bedankt ik ga dan warm hebben en gij koud ,  :D...

Sweetie

Good morning ,
Mijn LeNormand kaarten voor 27-11-2013:
07) Slang + 16) Ster + 01) Ruiter = 24) Hart / mc= 25) Ring
23) Muizen - 17) Ooievaar - 25) Ring
04) Huis - 06) Wolken
10) Zeisen

ja allee de slang is daar nog ne keer , maar kan spirituele vrouw zijn al zou ik niet weten .. veranderingen in een overeenkomst , vandaag zal ik iets horen . mag ik blijven of niet .... ook vergadering / cursus .. pfff  onzekerheden duiken op maar het eindresultaat mag gezien worden

kreeft

suus, zal duimen da ze u daar moeten houden  ;)

grtj  :-*