Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Dank Heleen. Ik kan in relatie niet anders dan blijven zitten. Neemt niet weg dat het beter gaat dan voorheen. Vandaar dat ik het een kans wil geven.

Ben op dit moment zeer druk met werk en verandering daarvan. Ik hoop dat dit kans van slagen heeft.

Dank voor je uitgebreide duiding. Dank daarvoor...

:-, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen :)

kaartjes voor de 29e.

De Dood met als 2e/kruisliggingkaart Koning van Staven. Floepen De Dwaas.

Verandering, het einde van het oude. Beslissingen nemen op intuïtief weten. Veel ideeën hebben om uit te werken.
Floeper: deze benadrukt het nieuwe begin. Neem een risico!

Symbolon:


DE ENGEL

Vandaag word je uitgenodigd je af te sluiten van de buitenwereld en je naar binnen te richten. Daar vind je namelijk alle antwoorden op je gebeden. Het is je opdracht te vertrouwen op eigen inzichten en wijsheid. Besef dat er een gedeelte van jezelf niet van deze Aarde is. Richt jezelf op je hogere weten!

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

waar wordt verandering door geblokkeerd?????
volkomen vastzitten!

Sweetie

Hallo Lief

De Dood met als 2e/kruisliggingkaart Koning van Staven. Floepen De Dwaas.
Een verandering invoeren , niet reanimeren want iets is gestorven, maar een nieuw begin met een totaal andere aanpak, ander ideeen, andere creatie, daar kan jij nu de leiding aan geven en daar zal jij in slagen, de dwaas geeft aan dat je zonder angst en twijfel aan de slag kan gaan ... ga ervoor !

Suzy

Lief

Dank Marinne en Suzy :-*

@ik heb niet echt het gevoel dat ik vastzit Marianne. Behalve mijn nek dan :-\ nee gekheid.

Enige wat beklemmend voelt is financiële ruimte. Daar werk ik nu aan om dat eens te veranderen.

@Suzy, wat aansluit bij jouw duiding. Ik denk dat ik qua relatie en werk aan een nieuw begin/andere aanpak sta en dat voelt goed.

Liefs en groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Vastzitten is een keuze lief. Maak van de nood een deugd en een nieuwe ervaring. Liefhebben is een werkwoord. Het zit al in je naam maar heb vooral jezelf lief.

Nerm afscheid van het beklemmende gevoel en herwin de vrijheid die al in je zit. De kaarten zeggen het. De dood en daana het nieuwe begin, de dwaas. He begin van een nieuwe cyclus met als einddoel de wereld:-))))) Het ligt er voor jou!

Lief

Thx Salsa :-*

Ik weet het. Ik zit wel op de goede weg heb ik het gevoel.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 30e otober.

Munten 9 met as 2e/kruisliggingkaart Staven 6.

Even rustig aan en geniten na veel inspanning. Geloof en zelfvertrouwen. Steun van anderen.

Symbolonkaart:



DE GELIEFDE

Sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag! Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, ruimte en tijd in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam, welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo lief
Innerlijke rust vinden en tevredenheid
Wat kruist
je zal succes oogsten

Suus

heleen

munten 9 mooie kaart gekruist door staven 6
De vrouw op de pentagrammen kaart is het doel wat je wil bereiken, maar als ik kijk naar de linkerkant zie ik 5 munten liggen. De kaart van munten 5, is niet de allervrolijkste kaart, munten 3 is ook al zo'n grijze kaart, een kaart die aangeeft dat er nog hard gewerkt moet worden het doel te bereiken. Maar je hebt pentakels 9 getrokken, dus in potentie aanwezig. Gekruist door staven 6, kom je naar huis of moet je nog op tocht? Blijf vechten voor groei lief. Je komt er wel.

Heleen

Lief

Hoi Heleen,

Dank voor de uitgebreide duiding :-*

Het klopt als een bus. Ik ben beide, op tocht en naar huis en op tocht en naar huis..... Gewoon heel druk.
Daarnaast zitten wat dingen tegen en moet ik hard werken het in orde te maken, maar het is me gelukt. Ik ben van nature een knokkertje Heleen. Als ik dat niet was geweest was ik nu niet waar ik ben. Ik kom er wel.....

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Ben je op tocht naar huis lief;-). Staven 6 staat ook voor een overwinning. Pentakels 9 voor dicipline, het bereiken van je doel en waardering voor wat je hebt. Daarin haal je ook je overwinning

Lief

Dank Salsa,

Ik heb wel zin in een overwinning.

En zie, kaartjes voor 31 oktober.

Aas van Kelken met als 2e/kruisliggingkaart Koning van Kelken.

Het begin van een nieuwe relatie, harmonie. Mij emotioneel betrokken voelen.

Symbolon:


DE DEPRESSIE

Op dit moment wordt je niet gespaard door het leven en vandaag wordt het hoog tijd dat je jezelf weer gaat herinneren! Vanaf nu ben je er klaar voor een zinvolle en grote uitdaging in je leven aan te gaan. Vervolg vanaf vandaag je levensweg, zodat je als een rozenknop weer kan openbloeien!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Een vervulling van liefde, een mooie liefdeservaring. Samen met inleven in de ander en begrip. Twee keer water. Een overvloed aan mooie gevoelens. Rijk dagje vandaag:-)

Lief

Dank Salsa,

Ik ga ervoor!!!

Groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...