Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

te aardig en te lief believe.... ???.moeten we het dan over een andere boeg gaan gooien.....nee liever niet  ;) :-*de wereld is al hard genoeg......

dameblanche

ja ik ben toch gehecht geraakt aan die rooje rakker.....ik mis hem nog steeds, ik betrap me er op dat ik steeds door het raam kijk....op zoek naar het rode katertje....met het hondje gaat het niet zo bijster goed, we zijn hem eigenlijk aan het oplappen, nu blijkt ij weer een gezwelletje aan zijn staart te hebben....ac ja zo gaan we maar door, mijn andere kater bleek last te hebben van spoelwormen, ik heb het gevoel dat ik meer verpleegster en houdster ben :-*

ruiter is een neutrale kaart, de rondomliggende kaarten wijzen naar de betekenis van de ruiter, de ruiter kan om gedachten gaan, om actie ondernemen, of als persoonskaart gebruikt worden...een sportieve, jonge ridder......al of niet te paard.....
hier gaat het om actie ondernemen de tot oplossingen mag leiden.....

Jane26

Nou, bij deze;

Inderdaad.. er is een beer op mijn werk.

Na wat heen en weer gemaild is het me duidelijk dat een nieuwe collega in mijn team zich onzeker voelt, ik had dit wel door, maar gaf haar ruimte en de tijd zich goed in te nestelen. Het is me nu duidelijk (wij hadden een klein team, ik deed voornamelijk leidinggevende taken, nu overgedragen aan haar omdat zij een hogere functie dan mij heeft, helemaal prima), dat zij haar plek niet weet en continu bezig is met haar rol te bepalen, en mij niet tegen het hoofd te stoten. Voelde dit ook wel aan, maar nam bewust een stap terug, maar nu neemt ze het wel iets te letterlijk.. dus vanaf morgen maar ook weer een klein beetje tanden laten zien... bah.

En het is geen groot iets hoor dames!!! Maar vooral irritant! En nu maar hopen dat ik alleen maar hartjes, ankers en klavertjes ga treken.. ;D

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 10, 2011, 14:17:53 PM
Ha ha geweldig iedereen op deze forum is gewoon te aardig te lief. Echt!
Vrolijkheid straal je Marianne en Jane jij bent ook heerlijk energiek alsnog :)
Xxx
Citaat van: marianne op oktober 10, 2011, 12:45:46 PM
hihi, zie nu de beer al weer bij je liggen jane.......
ligt er al een paar keer... dan moeten we hem eens beter gaan bekijken, lees hierboven de beer staat ook voor werk in de zorgssector...
maar ook hier geld op je werk dat je je flexibel moet opstellen, flexiblele werktijden, daar zal onderling ook aanpassing voor nodig zijn, je betn alleen dus voor jou geldt dan vaak de vraag van andere collega,s kun jij komen voor mij???????
tuurlijk zegt jane.........ik kan wel.......is prima.....
het is zelfs zo dat je het zonder veel moeite doet, het zijn leuke kollega,s immers de werksfeer is hierdoor ook fijn, maar jane, besef je nietdat jij je wel eens TE flexibel opstelt.....je bent aardig echt en ook hulpvaardig en ook vriendelijk....en dat vinden je kollega,s ook van jou, ook zonder dat je al dat extra,s doet......en daar wordt je dan zo moe van meisje...... :-*



Nou lieve Marianne, lees mn vorige post maar..... ik ben lief, behulpzaam, geduldig, maar kan ook goed mn grenzen aangeven!! Maar wederom hadden jullie gelijk; energie afname en de beer op werk!!!!





@ Believe75

We leren lekker van elkaar!!! Hou ons trouwens op de hoogte wat betreft die man van je..

:-*

kristina1975

Ik ben eens dat velen niet lief zijn alleen of vooral aan eigen belang denken etc etc
Alleen we laten echt te veel over ons lopen!

Jane ik hoop echt dat het je zal lukken ook al de meesten de kans de vriendelijkheid jij aan die beer heb geboden nooit hadden gedaan eerder haar de deur zouden aanwijzen. Ik niet ik had exact zoals jij gedaan, trouwens ook echt gebeurd en ik was te laat met voor mezelf opkomen dus go go girl!

Over mijn man :) ik zeg mijn man ook al heb ik nog niets gehoord sinds gisteren. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Jij ook over de beer?  ;)
:-*

Marianne ik wens je hondje wel heel veel beterschap en ondanks zijn lichamelijke mankementen is hij wel erg gelukkig bij je hè  :D

Trouwens Marianne mijn vragen over je legging.....ben ik onzin aan t vragen?  :-[ ik vraag me inderdaad af of ik steeds maar niet begrijp of in andere 's ogen niet wil begrijpen  :-\
o Jane jij mag t ook beantwoorden hoor.

Heel veel liefsssss
:-* :-*

sweetmami

ik trok vanmiddag het huis doodskist en het boek.

achteraf gezien, ja was echt in mijn huisje (niet letterlijk), mijn bescherming, goed in mijn vel, leren loslaten, afsluiten. Nieuw begin, anders zien...


kristina1975

Sweetmami, t leest alsof je leeg bent en alsnog vrede mee hebt en of accepteert wat op je afkomt. Veel sterkte en alsnog veel plezier met je nieuwe begin.

Mijn kaarten van maandag waren de Ruiter & De Sleutel:
Ik kan ze linken aan een telefonische terugkoppeling met een negatieve resultaat dus moet ik meer energie in steken  :(
1 afspraak gemaakt voor de dinsdag waarmee ik waarschijnlijk blij zal zijn

Voor vandaag, dus dinsdag heb ik eerst De Zeisen getrokken: Ik hoop toch niet dat ik zomaar iets van HEM hoor wat op een einde zal leiden
dus heb ik de 2e kaart getrokken met de vraag waar het gevaar loopt en trok de Vos:

BEN IK ERGENS MEE BEZIG WAT NIET GOED IS? Speel ik vals?..OF moet ik mijn omgeving wantrouwen... ::)

Niet leukkk

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 11, 2011, 00:53:22 AM
Sweetmami, t leest alsof je leeg bent en alsnog vrede mee hebt en of accepteert wat op je afkomt. Veel sterkte en alsnog veel plezier met je nieuwe begin.

Mijn kaarten van maandag waren de Ruiter & De Sleutel:
Ik kan ze linken aan een telefonische terugkoppeling met een negatieve resultaat dus moet ik meer energie in steken  :(
1 afspraak gemaakt voor de dinsdag waarmee ik waarschijnlijk blij zal zijn

Voor vandaag, dus dinsdag heb ik eerst De Zeisen getrokken: Ik hoop toch niet dat ik zomaar iets van HEM hoor wat op een einde zal leiden
dus heb ik de 2e kaart getrokken met de vraag waar het gevaar loopt en trok de Vos:

BEN IK ERGENS MEE BEZIG WAT NIET GOED IS? Speel ik vals?..OF moet ik mijn omgeving wantrouwen... ::)

Niet leukkk



Sweetmami, idd, je bent van binnenuit aan het veranderen, een stuk van jou sterft af, en er is een nieuwe geboorte gaande.


Hmm.. Believe, (EN NEE JE ZEURT NIET GEKKIE!!!!!!! Moet naar werk, anders had ik er wel langer op ingegaan). Zeisen en vossen verontrusten me. Laten we het erop houden dat het kaarten zijn, alles kan veranderen maar het lijkt erop alsof je nog wat langer niets van hem gaat horen, en hij misschien met een andere vrouw bezig is. Laten we het niet hopen natuurlijk!!!!! >:(

Jane26

Dagkaarten 11 oktober;

het schip en de vrouw  ???


Werd vanmorgen wel verrot wakker, lopen dromen etc. en moet zo gaan werken, wellicht dat dit betekent dat de beer weer normaal gaat doen en zich als een normale vrouw gaat gedragen.


dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 11, 2011, 08:53:13 AM
Dagkaarten 11 oktober;

het schip en de vrouw  ???


Werd vanmorgen wel verrot wakker, lopen dromen etc. en moet zo gaan werken, wellicht dat dit betekent dat de beer weer normaal gaat doen en zich als een normale vrouw gaat gedragen.


jane meid, hou de touwtjes in handen op je werk, het staat er letterlijk, die beer is niet grotts zoals je zegt, maar hij is er en laat hem niet groter worden......pas op je grensen, grensen aangeven daar gaat heel wat energie in zitten......laat de beer niet los ;)

dameblanche

Citaat van: sweetmami op oktober 10, 2011, 23:32:19 PM
ik trok vanmiddag het huis doodskist en het boek.

achteraf gezien, ja was echt in mijn huisje (niet letterlijk), mijn bescherming, goed in mijn vel, leren loslaten, afsluiten. Nieuw begin, anders zien...


hoe heb je die legging getrokken sweetmami?
ligt het huis-doodskist en boek op je pk?
het in je velletje zitten daar gaat het om, inderdaad je moet iets gaan loslaten, iets wat je nog niet onder ogen wil zien.......
het is je voorbije relatie...die is voorbij, dat moet je onder ogen zien, je wil ook niet meer op die manier in een relatie staan.....dat moet je ook onder ogen gaan zien, maar daar ben je al mee bezig.....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 11, 2011, 00:53:22 AM
Sweetmami, t leest alsof je leeg bent en alsnog vrede mee hebt en of accepteert wat op je afkomt. Veel sterkte en alsnog veel plezier met je nieuwe begin.

Mijn kaarten van maandag waren de Ruiter & De Sleutel:
Ik kan ze linken aan een telefonische terugkoppeling met een negatieve resultaat dus moet ik meer energie in steken  :(
1 afspraak gemaakt voor de dinsdag waarmee ik waarschijnlijk blij zal zijn

Voor vandaag, dus dinsdag heb ik eerst De Zeisen getrokken: Ik hoop toch niet dat ik zomaar iets van HEM hoor wat op een einde zal leiden
dus heb ik de 2e kaart getrokken met de vraag waar het gevaar loopt en trok de Vos:

BEN IK ERGENS MEE BEZIG WAT NIET GOED IS? Speel ik vals?..OF moet ik mijn omgeving wantrouwen... ::)


Niet leukkk
nee believe niet bang worden als het vosje tevoorschijn komt hoor meisje als de zeis eerst tevoorschijn komt wijst dit op kappen met...de vos heeft aan dat je niet te wantrouwig moet zijn, dt heeft met je eigen onzekerheden te maken

kristina1975

Jane,
Goede dag en eem succesvolle dag!
Laat die beer inderdaad niet groot worden. Ik bied voor je!
Over hem.....ik weet het niet. Toen ik je bericht las vond ik in eerste instantie erg daarna dacht ik wat er moet gebeuren zal toch gebeuren. Ik zie het wel. Indien hij t op deze manier mij los wil laten kan ik het niet tegen houden. Ik ben leeg vandaag. Niet door deze kaarten bijna mijn periode ook en gisteren een lange drukke dag gehad wat ik niet aan kan.
Xxxxx

Marianne,
Goedemorgen die onzekerheden moeten ook stoppen ! Genoeg van! Ik zal t super vinden als de Zeisen mijn onzekerheden zal afkappen :) Mooi dat het niet om hem gaat. Ik sta iedere keer met je interpretaties met mijn mond open. Ik moet beter voor mezelf zorgen en de rest komt wel. Hij ook en vandaag zal ik zo weinig mogelijk doen. In ieder geval nu niets.
Xxxxx
Xxxxx

dameblanche

ja lekker relex op de bank, het is toch geen weer om ook maar iets te ondernemen..laat de vos maar het werk doen, hij heeft immers de zeis al in handen ;)

sweetmami

Dank meiden,

en ja Believe het is wat Marianne zegt,

de zeis is indderdaad een waarschuwings kaart, afkappen met wantrouwen.
De eerdere ruiter en de sleutel gaf aan dat het nog in beweging/ onderweg is... nog even geduld dus.

fijne avond! liefs