dagkaartjes Heleen

Gestart door heleen, juni 25, 2012, 10:00:12 AM

heleen

@suzy, geen bijzonder gesprek gehad met een heer. Ook geen oudere heren bezocht, maar vandaag wel een muur behangen, en bij de laatste baan had ik echt geen zin meer, dus dat ging moeizaam.

Heleen.

heleen

mijn kaarten voor vandaag
beer-weg-anker=kruis

blijf het moeilijke kaarten vinden, negatieve gedachten loslaten, door een andere weg te kiezen, zodat sommige situaties kunnen stabiliseren. kortom een kruis trekken over sommige gebeurtenissen.

Heleen.

Sweetie

Hoi Heleentje
beer-weg-anker=kruis

ga jij iets afmaken  :-X ( afwerken ) vandaag , je gaat ergens tegenaan , je brengt beweging in je werk maar dat vlot niet te goed

Suus

heleen

jep suus, had  plannen met het afmaken van de keuken. Daar had ik graag beweging in willen krijgen, maar het weer was zo lekker, en je kent het. Fiets gepakt en even naar de stad. Heb mystieke lenormand kaarten gekocht. Ik vind ze zo mooi, dat ik daarna geen zin meer had in de keuken.

Heleen.

Sweetie

hihihihi dus waren het kaartjes om te eten  :D :D

heleen

ja Suus, ze zijn om op te eten.

vandaag mijn kaarten
de weg22-de wolken6-hart 24=sterren16/ mc boek 26

om mijn dromen te kunnen bereiken, zal ik nog een weg te bewandelen hebben, onderweg zullen er donkere wolken boven mijn pad verschijnen. Maar uiteindelijk zal er in de nacht wijsheid gevonden worden.

wat ik zie op de mystieke kaarten
weg:vrouw heeft een boek in haar handen, en loopt over een brug, vooruit haar vliegt een blauwe vogel.
wolken: een jonge aap met een kokosnoot in zijn hand, rode vogel op zijn kop, een draak in de wolken, die vuur rook spuugt.
hart: paradijselijke tuin met adam en eva, maar ook een grote aap (koning louis, jungle boek) en de vogel is van zijn kop gevlogen. Hart staat in brand.
vanuit een raam kijk je naar de sterren. op de tafel ligt een boek.
Boek, daarboven op een ram.

en dan zie ik weer een ander verhaaltje.
De weg: De vrouw wordt geleid door een blauwe vogel. blauw is de kleur van de spiritualiteit, ze leest in de boek, dus wil de kennis tot haar nemen.
Wolken:De aap en de vogel zie ik overeenkomsten met mezelf, en mijn jongste dochter, een combinatie die soms een beetje vreemd is. We kijken allebei naar de draak met zijn rookpluim en volgens mij kwettert de vogel iets tegen de draak. De Aap en vogel willen vuur zien. en die zwarte rookpluim is een teleurstelling.
Het hart: de aap en vogel zijn los van elkaar, vogel vliegt naar het hart, boven het hart is vuur, waar vogel zo naar gekwetterd had. De vogel heeft dus het meeste behoefte aan vuur. (en dan ga ik me bedenken wie van ons 2 is nu de aap, en wie is de vogel, of zijn we het beide, maar iedere keer in een ander rol).
Sterren: kaart straalt rust uit. het is donker, met de verrekijker kunnen we het heelal in kijken, maar op de vensterbank zie ik een aardbol. Verbintenis aarde-heelal (het alles omvattende). He boek ligt hier ongebruikt op het vensterbank.
uiteindelijk het boek, daarnaast de kaarsen met het vuur. De manier waarop het lichtje zou  moeten branden, en niet het gevaarlijk brandende vuur boven het hart. Het boek is gesloten op een standaard gezet. Het opnemen van kennis is niet meer nodig, want de kennis is gerespecteerd. Bovenop een rammetje. 1e teken van de astrologie. nieuw begin.

Heleen

http://www.youtube.com/watch?v=sEYL07BaNeQ

Sweetie

Waauuw Heleen  :D  :P

Prachtig , ik heb die kaartjes niet , zal eens moeten kijken op het net !

de weg - de wolken - hart = sterren    / mc boek
de weg ligt open , je kan nu een beslissing nemen om de wolken te laten overwaaien , wacht je af tot de storm vanzelf is gaan liggen of ga je voor bliksem spelen ?
Misschien beiden een tegemoed koming doen en elkaar toch jullie verhaaltje vertellen , zeggen en praten wat er op het hart ligt , dan komt er helderheid en krijg je een ander beeld van elkaars verhaal.

Suus



heleen

zon-ruiter-ruiker.

prachtige kaarten, er zou een bericht onderweg zijn die positief uitpakt. Ik hoop het.

Heleen.

Lief

Ohh, dat zeker een mooie. Ik duim voor je!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Heleen,
zon-ruiter-ruiker.
er komt iets positiefs u richting uit , is iets liefdevols

Suus

heleen

sterren ruiker ring

weer een cadeau voor mij onderweg?

Heleen.

Sweetie

hoi Heleen,
sterren ruiker ring

Verhelderend en liefdevolle verbinding

Suus

heleen

6 wolken-20 tuin-10 zeis = 36  mc= wolken
26 boek-30 lelie-10 zeis
20 tuin-4 huis
24 hart

het maakt me gelukkig dicht bij mezelf te blijven, zodat de wolken kunnen overdrijven.

Heleen



Sweetie

Hoi Heleen
6 wolken-20 tuin-10 zeis = 36  mc= wolken
26 boek-30 lelie-10 zeis
20 tuin-4 huis
24 hart

Onduidelijkheden in de omgeving, , iets wat je even moet herbekijken , er komt onverwachtse hulp naar je toe , iets dat je nog niet wist over een ouder persoon, in je thuisbasis ...
Zoiets ...

Suus

heleen

mijn kaarten voor 13-05-2013
sterren16-lelie30-hart24

liefs
Heleen