Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Sweetie

Moontje,

Lijkkist + Ooievaar + Vrouw = Hond / mc= Vosje
    Ring - Zeisen - Roede
        Anker - Berg
              Tuin

Een beƫindiging zal verandering brengen , een nieuwe start in een relatie , oei .. een breuk met iemand , tweestrijd en conflicten waar je het zwaar mee hebt , moeilijkheden worden ervaren met iemand uit je kring ( kan werkkring zijn ) , een onbetrouwbare collega .. opletten wat je zegt meid , het zijn niet allen vrienden die in je gezicht lachen , iemand verteld leugens en er zit bedrog in ( vos )

Suus

Moonskin

Hoi Eva en Suus,

Dank voor het meekijken..

Gelukkig begint de rust in mezelf weer iets terug te keren, transformeren en daardoor ook weer een fijne vooruitgang in de relatie... Maar we zijn er nog niet..

Op het werk is het ontzettend vervelend.. Heel veel geklets, geroddel en heeeeel veel negativiteit waar ik echt heel slecht meer kan om gaan. Mensen zijn naar en oneerlijk en ik weet dat ik zeker moet oppassen tegen wie ik wat zeg.. Pfffff moeilijk!

Toch bedankt en ik ga zo positief mogelijk door..

Knuffie en liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 20-2-2014:
Vissen + Zeisen + Vrouw = Ruiter / mc= Muizen
    Lijkkist - Schip - Lelie
        Roede - Sleutel
            Lijkkist

Vooruitgang en knopen kunnen doorhakken op het werk waardoor ik hier weer wat geluk kan gaan ervaren door de eer die mij kan toekomen ivm harde werken. Het einde van de tweestrijd en onenigheid op het werk komt tot een einde en een ommekeer kan gemaakt worden waardoor er weer een positive sfeer kan ontstaan. Bij de onenigheid kan ik advies krijgen van een oudere heer mbt oplossingen en een nieuw begin.
Communiceer en zorg dat kleine ergenissen uit de wereld geholpen worden.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

kreeft

niet aan toe te voegen,

fijne dag, moontje  :)

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 21-2-2014:
Brief + Wolken + Roede = Lijkkist / mc= Boom
    Sleutel - Ooievaar - Toren
           Vosje - Kruis
               Vosje

Een bericht dat oplossingen kan bieden voor de problemen en ergenissen waardoor eventuele innerlijke kan gaan groeien. Een nieuw begin welke veranderingen met zich mee brengt op mijn levensweg, hierdoor kan ik groeien, de muren omver werpen. Door de dingen goed te onderzoeken kan ik in contact komen met m'n innerlijke zelf, weer orde brengen in mijn lichaam en geest waardoor er weer een fijn familieband kan ontstaan. Het oude loslaten zodat het nieuwe kan groeien en bloeien.

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Moontje ,

Vissen + Zeisen + Vrouw = Ruiter / mc= Muizen
    Lijkkist - Schip - Lelie
        Roede - Sleutel
            Lijkkist
Je emoties laaien op , je trekt je terug want dit voelt helemaal niet zo goed meer aan , je zou kunnen huilen tranen met tuiten , toch zal je de kracht hebben maar je moet nu even doorzetten om het tij te doen keren , je zal wel troost krijgen en steun krijgen maar de bal ligt in jou kamp ...

Suus

Moonskin

Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 25-2-2014:
Ruiter + Roede + Toren = Zonne / mc= Klaverblad
    Vogels - Lelie - Vosje
      Wolken - Lijkkist
             Vosje

Goede berichten, ruzie met een goede afloop waardoor er verandering op zal komen, de zon zal weer gaan schijnen en het gelukkige gevoel komt langzaam weer terug. Misschien iets met een rechtzaak of aanklacht? In het nestje is mijn partner eerlijk en betrouwbaar en van hem zal ik steun krijgen.
Wolken - kist - vosje??? Problemen waar een eind aan komt, blijf op je hoede....

Hmmmm Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi Suus,

Nog even terug komend op je uitleg.. Klopt allemaal wel, m'n werk is op het moment om te huilen.. Mensen zijn echt achterbaks en vervelend en er hangt een zwaar negatieve sfeer waar ik ontzettend moeilijk mee om kan gaan. Ben sinds een week zelfs weer aan het hyperventileren.. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vriend en krijg elke avond een fijne massage van hem :)

Knuffel Thea  :-*

Woodmum

Hallo ladies,

Ik zat net wat te lezen, en bij de eerste post was ik het al even kwijt...
Ik leg drie kaarten, en dan ga ik doortellen.
Aan het eind tel je alles op, en krijg je de MC...

Maar hoe kan je nou in de eerste drie kaarten al een paar keer een dubbele hebben?
Dat snap ik niet.
Wil iemand me dat eens uitleggen?

Groet,

Woodmum

dameblanche

lelie- toren geeft aan dat je te maken krijgt met instanties, de wolken geven blokkades aan, het laat zich in eerste instantie erger aan zien dan het lijkt, uiteindelijk zal er een tweestrijd uit voortvloeien, waar je het niet eens mee zal zijn...

Moonskin

Goeiemiddag,

Mijn LeNormand kaarten voor 26-2-2014:
Anker + Lijkkist + Ooievaar = Hart / mc= Vrouw
    Slang - Ring - Boom
      Maantje - Lelie
              Boek

Hmmm later maar even naar kijken..

Fijne dag ..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Moontje
Bedankt voor de feedback , is heel belangrijk voor ons  :-*
Anker + Lijkkist + Ooievaar = Hart / mc= Vrouw
    Slang - Ring - Boom
      Maantje - Lelie
              Boek

Er liggen zaken al een tijdje te vergaan  maar daar moet vernieuwing in komen , een einde van een relatie zal verandering aan brengen , er moet nieuwe  energie in gestoken worden , het is een relatie waar je in verbinding mee staat ( bloedband  )  waarschijnlijk een vaderfiguur , er zijn ook documenten van die vaderfiguur

Suus

Moonskin

Hi Suus,

Ben natuurlijk al best een tijd bezig me te bevrijden van oud zeer, dit heeft toch ook wel iets met m'n vader te maken.. Misschien dat het daar op kan duiden.. Ik denk niet de het een einde van de relatie is, of het kan de oude relatie die ik met mezelf heb inhouden, ik ben bezig afscheid te nemen van de oude Thea.. De documenten kan ik zo even niet plaatsen..
Op mijn werk zijn er wel veel oude project die al zeker een jaar stil staan welke ik nu weer op moet gaan pakken en dat kost nogal wat moeite en geeft best wat stress.

Hi Marianne,

Heb op het moment nog geen berichten van instanties ontvangen en verwacht deze ook niet echt.. Het zou misschien met m'n werk te maken hebben waar nogal wat problemen en stress situaties zijn.. Mensen die naar elkaar wijzen en niet constructief zelf eens kijken hoe we het met z'n allen nu eens beter kunnen doen..

Dank jullie voor het meekijken.. waardeer ik enorm!

Fijne dag.

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 27-2-2014:
Hart + Wolken + Zonne = Ring / mc= Ring
    Lelie - Ruiter - Tuin
       Zonne - Berg
            Ster

De liefde zal nadat de laatste wolkjes voorbij zijn gewaaid en goed te communiceren dan ook weer echt kunnen gaan schijnen en stralen.. Er komen positieve berichten vanuit de omgeving, misschien een uitnodiging voor een vrollijke bijeenkomst/feest. Door met passie mijn werk uit te voeren zal ik vooruitgang kunnen boeken in mijn werk en relaties. Moeilijkheden worden overwonnen met kracht en doorzettingsvermogen waardoor er succes, vooruitgang en geluk zal komen.

Hmmmm wat fijn om weer eens wat positieve kaarten te ontvangen..

Fijne dag allemaal.

Liefs Thea  :-*

kreeft