Dagkaartjes Eva

Gestart door Eva_84, juni 27, 2013, 17:14:50 PM

Galileo

Een periode die wordt afgesloten en een nieuwe weg die je gaat bewandelen. Er komt een einde aan iets wat niet zo eerlijk was naar jou toe?

Moonskin

Hoi Eva,

Door transformatie en verdieping van een andere weg (lotsbestemming).
Je zou jezelf niet moeten onderschatten, je mag jezelf best laten zien.
Een belangrijke beslissing die genomen moet worden mbt het inslaan van een nieuwe weg of waardoor je weer verder kunt.

Fijn weekend...

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Haaaai,

Misschien geen concrete veranderingen, maar misschien verandering op het innerlijke vlak...??

Wou ik er nog even aan toevoegen...  :D

Liefs Thea

Eva_84

Goeiemorgen!

@Galileo en Moonskin: Verandering op innerlijk vlak en het afsluiten van een periode is iets waar ik de laatste tijd me erg bewust van ben, dat klopt dus zeker :) Ook als ik om me heen kijk is het trouwens een heftige periode, veel veranderingen, mensen die door elkaar worden geschud en beslissen om hun leven anders aan te pakken.
Dank jullie voor de duiding :-*

Mijn dagkaartjes voor 20/08:

Huis - Kindje - Zon = Vogels  MC= Heer
  Ooievaar - Kist - Slang
              Ring - Beer
                   Huis

Na veel gesprekken gaat het beter met een jongere persoon uit mijn familie. Veranderingen maken een einde aan jaloezie en oneerlijkheid naar mij toe. Een afspraak met een man bij me thuis.

Liefs

Moonskin

Hoi Eva,

Zelf ook net een giga innerlijke reis meegemaakt... Zalig al die oude emoties inruilen voor nieuwe positieve gedachten, emoties en daar dan lekker naar handelen..

Klopt ook wel hoor.. Volgens de maya kalender hebben we net het blauwe storm jaar afgesloten.. Blauw staat voor transformatie en storm zorgt zeker voor opschudding om iedereen eens lekker al het oude niet meer van belang zijnde los te laten ... 

Liefs Thea  :-*

Galileo

Is er een kind in je leven dat veel positiviteit/vreugde bij je in huis brengt waar veel communicatie mee plaatsvindt? Grote veranderingen die er plaatsvinden wat met iemand te maken heeft die je misschien bepaalde dingen niet gunt of wat jaloers ten opzichte van jou is. Ga je nieuws krijgen thuis wat met een zakelijk contract te maken heeft?

Eva_84

Goeiemiddag!

@Moonskin: Idd, het doet deugd om oude ballast af te gooien en oude denkpatronen los te laten. Het is wel een proces van lange duur, ben er al jaren mee bezig. Maar het einde/nieuw begin komt in zicht ;)
@Galileo: Heb inderdaad een kind dat me veel vreugde brengt, maar hij was gisteren niet thuis. Geen zakelijk contract, wel nieuws gehad van een collega. Kan de kaartjes van gisteren moeilijk plaatsen, misschien komt het nog. Bedankt voor je duiding :)

Dagkaartjes 21/08/2013:

Tuin - Berg - Ruiker = Vos  MC=Zeisen
   Boom - Lelie - Muizen
       Anker - Ooievaar
               Ster

Moeilijkheden in mn omgeving worden opgelost, wel oppassen want niet iedereen is eerlijk en oprecht.
Gezondheid van een oudere persoon verslechtert.
Geluk door een verandering die stevig verankerd wordt..

Fijne dag iedereen  :-*

Eva_84

Dagkaartjes 23/08/2013:

Boek - Lelie - Ring = Ruiker   MC= Dame
      Tuin - Toren - Kruis
         Schip - Toren
               Weg

Informatie over een overeenkomst met een oudere man die positief lijkt te zijn voor me.
Een evenement wordt afgezegd
Een keuze wordt gemaakt om iets los te laten.

Fijne dag iedereen  :-*

Eva_84

Goeiemorgen!

Mijn dagkaartjes voor vandaag:

Kindje - Vrouw - Toren = Ring     MC= Kist
   Wolken - Vogels - Kist
             Hond - Tuin
                 Klavers

Er komt verandering door een nieuwe overeenkomst met een instantie?
Moeilijkheden waar ik me zorgen over maakte worden uitgepraat en opgeklaard.
Een leuke tijd met vrienden.

Liefs  :-*

Lief

Prachtig kaartje,

Niks aan toe te voegen.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Goedemorgen Eva,

Door openheid ergens berusting in gevonden.
Een probleem dat besproken wordt en tot een einde komt.
Met vertrouwen aan een nieuwe fase beginnen.

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hoi Eva,

Wat een fijne kaartjes.. Geniet lekker van het leven..

Liefs Thea  :-*

Eva_84

Goeiemorgen iedereen   :)

Mijn kaartjes voor vandaag:

Kruis - Heer - Ruiker = Ruiter
     Heer - Ruiter - Zeis
        Dame - Roede
                Huis
MC= Kind

Einde aan geluk met een heer door een bericht. Plots vertrek van een heer. Moeilijke gesprekken met een dame thuis..
Moeilijk te interpreteren die kaartjes, aangezien er niet echt een heer in mijn leven is ;) Ben benieuwd!

Fijne maandag  :-*

Eva_84

Oh ja, weekkaart Ruiker :D

Geluk, innerlijke rust, geschenk, vrede

Moonskin

Hoi Eva,

Door tegenslag zul je innerlijke verdieping vinden, blijf bij je standpunt, het zal voldoening geven.
Vrolijke, positieve berichten komen je kant op, je bent zeer verrast.
Wat onenigheid/woordenwisseling welke uiteindelijk tot constructieve oplossingen zal voeren...

Fijne avond

Liefs Thea  :-*