Suzy's dagkaarten

Gestart door Sweetie, januari 04, 2013, 07:09:27 AM

Sweetie

Goeie morgen ,
Mijn kaartjes voor 4 januari

kind - brief - vos = hond / ring
huis - boom - maan
bloemen - ruiter
zeis

Een bericht van een jonger persoon thuis , een bericht die misschien uit de familie komt
iemand zal ziek worden / zijn en ik krijg daar een onverwacht bericht van ..


Eveningstar

Hoi Suuslief,

ek kom ne keer kieken bi joe ;) .

Een bericht, een brief, dat naar je toe komt en je vertrouwen inboezemt. De kinderen versus je relatie... .
Het beroert je thuis, je zelf.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Oooo lief Zieltje ..
Blij jou te zien , horen en dat je duid  :-*

Zal het vanavond weten te vertellen maar ik hoop^maar dat het goed nieuws is , aan de tarot te zien hmmm ...

Dank je lieverd  :-*

angels

Er komt bericht uit, je naaste omgeving
Iets wat je niet zag aankomen,
Het maakt je emotioneel

Sweetie

Ja ik denk het ook  , ik zie het ook zo
Bedankt Engeltje  :-*

Sweetie

Zieltje en Engeltje 

Een pakje ontvangen wat ik totaal niet verwcht had, ook nog een mail ontvangen dat ik mijn bestelling er niet doorkomt !

Bedankt lieverds  :)

Sweetie

Voor vandaag
muis - zon - brief = bloemen  / klaver
hond - weg - kruis
huis - weg
boek

Een bericht die rust brengt en geluk, een belangrijke brief en een belangrijke beslissing nemen

angels


Eveningstar

#8
Hoi vriendinne van me :) !

hihihi... enkel voor de gag zou ik nu de LN al willen trekken voor me zelf dan, om te kijken of ik ook de muis trek.
Vannacht... ik peinsde... een inbreker in huis. Ik schrok wakker van het lawaai beneden. Mijn 2 Charels waren onrustig, maar niet alarmerend onrustig. Ik naar beneden... manlief staat in de living... en gooit als een gek houtsblokken uit de koperen ketel, die we voor houtvoorraad voor de kachel gebruiken.
Maar waarom doet ie dat....? Wel mister was achter een muis aan het jagen. Waarschijnlijk zal die tussen het hout, dat buiten gestapeld stond en in de koperen ketel door mijn chérie gedaan was, tussengeraakt zijn. Maar omdat ie niet kon slapen en opnieuw opgestaan was, hoorde ie iets ritselen in de ketel. En toen is die op jacht gegaan... en oef... ze is gevangen en jammer voor haar...ook overleden.
Brrr een muis in je living... ik ben die muizen beu zalle.
Alé nu eind goed al goed, maar wel een onderbroken nacht gehad met behoorlijk was intriges.
Ge ziet hé... alles heeft zijn doel ;) .

Alé nu jouw kaarten...
Dat lijkt me allemaal snor te zitten. Enkel opletten, dat je niet te fel mee ingaat in de situatie. Tijdig afstand nemen, ook al heb je een gevoel van het bolt goed. En waarschijnlijk zal het je ook deugd doen, wanneer je een keuze mag maken of maakt.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie


Sweetie

hahahaha , ik had da willen zien , hahahaha
Ge zal vannacht wel goed slapen !

Zit goed , maar is inderdaad wikken , wegen , ja moet er wat afstand tussen bewaren anders zou het niet leefbaar zijn maar het mag snel gaan !  :D ;D
Bedankt Zieltje  :-*


Sweetie

Voor vandaag

zon - huis - brief = boek / schip
anker - zon - ooievaar
lelie - vogels
wolken

Ik zal iets opvangen , een secret ..
daar komen veranderingen uit voort die voor wat onduidelijkheden zorgen maar de troost en de hulp is nabij


angels

mooie kaartjes voor vandaag
het zit wel goed
er komt iets moois,er komen veranderingen
enne waar ga je naar toe ??

Sweetie

 :D , ik heb gaan shoppen met een vriendin  :D
Verder een betaling gekregen en bezig geweest met legging voor het ventje , mijn badkamer een beurt gegeven en mijn haar gewassen en mezelf ook natuurlijk  :D
En 25 keer na mijn mails gekeken of er iemand nieuws wou delen  ;D ;)

kreeft

ons suus is een bezige bij  :D
we zijn niet verslaafd  ;D

:-*