Maandkaarten Lenormand

Gestart door kreeft, juni 01, 2012, 17:37:49 PM

Lief

Dank voor je uitleg. Ik doe het zo'n beetje hetzelfde. Gevoel dat dit nu ook wel weer enigszins lukt. Heb maanden niks geduid omdat emoties teveel in mijn lijf zaten. Ik zal 3 trekken en de optelling daarvan doen, 4e kaart. Morgen verder naar kijken. Zal rest onder mijn eigen topic zetten vanaf nu, anders kalken we hele maandkaart vol :P

Nu kaartjes trekken en op bed. Inwerken en morgen oordelen....

Trust voor straks.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

janice

hart-boek-zeis: betekend pijn bij geheime liefdesgevoelens
hart zeis betekend hartenpijn
Intuitie is verstand dat haast heeft

Lief

Dank Janice,

Hoe zou dat in de hele legging eruit zien dan? ??? Nu snap ik het even niet meer...
Look for the answer inside your question...

janice

#153
Mijn oog viel op die 3 kaarten maar ik wist niet dat er een hele legging om heen zat

Maar hierbij mijn poging

Brief-sleutel-vrouw=ooievaar /mc=vos
     Hart-boek-zeis
           Vos-kruis
               Vos

Brief-sleutel
      Hart
Wat vast staat is dat er een brief/bericht/boodschap aankomt, de kaart het hart kleurt de combinatie dus dit zal een emotioneel of een feel good bericht kunnen zijn

sleutel-vrouw
       boek
Jij (of een andere vrouw) zal een belangrijke rol spelen of zal centraal staan, iets wordt misschien opgelost, of je krijgt een misschien uitnodiging.
De kaart het boek kleurt deze kaarten combinatie, het zal om iets onverwachts gaan, of een geheim wordt onthuld, anders heeft het misschen wel met studie te maken

vrouw-ooievaar
        zeis
Er komt een verandering voor je aan of je zal zelf voor een verandering zorgen, dit zal plotseling zijn (de kaart de zeis (=plotseling) kleurt te kaart)

Hart boek
      Vos
Een geheime verliefdheid of onverwacht geluk (hart boek)
Met toch een addertje onder het gras (vos) of wat toch niet helemaal echt blijkt te zijn
OF met hart en ziel aan studie gaan (hart-boek) op een slimme manier (vos)

Boek-Zeis
     Kruis
Misschien dat er iets pijnlijks/stressvol/testmoment (kruis) boven water komt (boek-zeis) of dat er wat onverwachts gebeurt  (boek-zeis).

Vos-Kruis
   Kruis
Uiteindelijk zou er een eind kunnen komen aan een moeilijke periode die je had met iemand of misschien dat er wantrouwen is ontstaan uit frustratie.


Een grotere driehoek
Brief - Ooievaar
      Vos
Een berichtgeving kan voor een sluwe/wantrouwige verandering zorgen

Ik weet dat ik de legging iets anders lees maar het leek mij (driehoek per driehoek lezend) iets logischer, maarja ben benieuwd
Intuitie is verstand dat haast heeft

Lief

hoi Janice,

Dank voor het kijken naar het geheel :-*

Verschillende 'feel good' berichten gekregen. Het centraal staan van mij zal denk ik letterlijk met mijn boek te maken hebben.

Plotselinge verandering nog niet ervaren. Zal dan ook plots komen ;)

Onverwacht geluk met een addertje? Mag het niet hopen. Laatste maanden genoeg adders gehad. Ik heb het nog niet ervaren. Misschien toch het boek en de studie?

Stressvolle momenten zeker. Ik wil alles goed in orde hebben voor mijn boek en de fotoshoots. Zeer spannend allemaal.

Einde aan moeilijke periode en wantrouwen zou fijn zijn. Ik heb daar best lang ingezeten.

De berichtgeving is inderdaad geweest. Had er gelijk een naar gevoel bij. Maar dat waren mijn eigen gedachten. Er was niets aan de hand, voor nu....Toch blijf ik alert.

Dank je wel voor deze heldere duiding :-* :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

maandkaart voor mei,

de toren,
Bezinning, meditatie, overzicht, eenzaamheid, ziekte, depressie, ambitie, levensloop

grtj

Lief

Goedemorgen,

Kaartje voor de maand mei.

De brief

nieuws, een document

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Knoekie

Ik heb besloten 3 kaartjes voor mei te trekken, nr 1 was wolken, onduidelijkheid, blokkades. Dan nr 2, welke is Ruiker, geluk, vrede en eventueel geschenk. Kaart nr 3 Schip.. reizen, energie in beweging.... Voor mij denk ik dat dit betekend idd, dat er in mijn leven op een of meerdere vlakken nog wat onduidelijkheden zijn waardoor ik enigzins blokkeer, echter ik ben bezig met een innerlijke reis die mij uiteindelijk weer geluk/ vrede zal geven.... maand mei zal dus ff doorbijten zijn geloof ik maar zal goed eindigen ;D ;D

Lief

Goedemorgen,

Maand kaartje voor juni.

Vrouw. Heb er 1 bijgetrokken.

Vogels. Veel gepraat, communicatie.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

goeiemorgen,

kaartje voor juni,
het kind,

Kind, onschuld, speelsheid, begin, naïeviteit, kwetsbaarheid...

hopelijk wijst het op iets nieuws  :)

grtj

Sas-8314

heej Kreeft ..

kind is nummer 4
Te leren: open stellen voor het nieuwe

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Maandkaarten voor juni! omdat ik weer es schrok van de 1e kaart maar 3 getrokken ;D

Eerste vos: bedrog, wantrouwen en intriges
tweede hond: loyaliteit, vriendschap en trouw
derde vissen: expansie, winst succes en overvloed

ga hier maar eens over denken, omdat hond en vos zowat de tegenovergestelde kaarten zijn... hoop niet dat een vriendschap niet te vertrouwen is ofzo!

Sas-8314

mijn maandkaart van juni is
de dame

Steekwoorden
Vrouwelijk, diplomatie, creativiteit.

Advies
Toon je gevoelens, wees niet bang om je kwetsbaar op te stellen.

getal 2
Te leren: Discipline; positievere levenshouding; een doel nastreven.

en de dame mag deze maand vooral (nog meer) zichzelf zijn  :)
gaat vast wel lukken  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Vind je zo ook al heel aardig Sas ;D ;D

Sas-8314

 :-*
thx Knoekie
je weet een dame te plezieren  :P
what defines us is how well we rise after falling