Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

DroomBode

Welkom Neentje...

Ben ook vers hier op het forum... :D

(Nog bedankt voor jullie groet, Eveningstar, Suzy en Ricca...  8))

Ricca

From Ricca with Love

Sweetie

Hallo Neentje
Van harte welkom !!!

Suzy

Cajsa

Welkom op het forum. Ben zelf ook een beginner maar heel blij met alle reacties die ik hier krijg.
Groeten,
Cajsa

Neentje

Ja heel fijn alle reacties je word hier echt welkom geheten :-* kreeg er een hele brede glimlach van haha :-* Fijne dag iedereen..

Nature

Hallo allemaal :)

Zojuist heb ik mij aangemeld op dit forum. Ik lees hier al enige tjjd zowat dagelijks en vandaag heb ik besloten mij aan te melden. Ik heb gekozen voor de nickname Nature omdat ik mij erg verbonden voel met de natuur.

Ik ben een vrouw van 36 jaar en ik woon samen met mijn lieve dieren, 2 poezen en een hondje. Na een moeiljjke periode in mijn leven ben ik volop bezig met het opbouwen van mijn leven, op spirituele wijze. Dit is zoals jullie begrijpen een zoektocht en een leerproces, maar mijn gevoel zegt me dat het juist is mij op deze wijze te ontwikkelen. Ik ben tevens bezig met de tarot, als beginner, als hulpmiddel bij hetgeen er speelt in mijn leven en om meer inzicht te krjjgen in mijn ontwikkeling.  De uitleg op dit forum helpt me hierbij. Ik ben hoogsensitief, wat voor mij soms behoorlijk moeilijk is, maar ook dit is een leerproces waar ik volop mee bezig ben. In het verleden had ik ggz hulp, maar dit is niet de juiste weg voor mij.

Met vriendelijke groeten Nature

Met vriendelijke groeten Nature

heleen

welkom op het forum Nature. Ik wens je heel veel plezier op het forum, en ik hoop dat het ondersteunend kan zijn in jouw leerproces. En vergeet natuurlijk niet dat ook wij van jouw kunnen leren.

liefs
Heleen.

Neentje

Hallo Nature,

Wat mooi verwoord zeg..
En ik ben het helemaal met je eens dicht bij jezelf blijven is the key fijn dat jij er ook zo over denkt, ik vind je nu al leuk ben zelf ook hartstikke vers hier en voel me er helemaal thuis.
Gezellig... :-*
Warme knuf Neen.

Nature

Heleen en Neentje, dank jullie wel voor jullie warme welkomst woorden :)

liefs Nature

Eveningstar

Hallo Nature,

van harte welkom hier! Geniet van het kaarten duiden en het samenzijn!

Liefs,
Eveningstar

Carla

Een  mooie nickname Nature, welkom!

DroomBode

Welkom Nature; Vrouw van Staven ;)

Veel plezier hier op het forum gewenst!!!

Groetjes,
DB

Nature

Dankjulliewel Eveningstar, Carla en DroomBode :)

liefs Nature

Ricca

Van harte welkom, Nature! :)
From Ricca with Love

Nature