Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

rianna

Hallo ik ben Rianna
en sinds kort bezig met de Tarot die ik  best moeilijk vind
door dit forum hoop er er meer van te weten te komen
ik ben 59 getrouwd en heb 3 kinderen en 6 kleinkinderen
mijn hobbys lezen schilderen borduren  breien
dat was het wel zo'n beetje
groetjes Rianna

Carla


Palomino

Hi Rianna,

Welkom op het forum en wat leuk datr je met Tarot bent begonnen  :D
Er is hier heel veel te vinden op tarot gebied.

Veel plezier hier...!  :D

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

assie63

#333
Hoi, ik ben assie ik ben gescheiden al heel wat jaartjes, heb twee zonen van 19 en 15, ik ben 48 jaar en ben werkzaam in de zorg, leg al een aantal jaren lenormandkaartjes, en sinds een halfjaar tarot, als jullie nog iets willen weten hoor ik het wel, groetjes assie  ;)

happyme

Citaat van: assie63 op november 26, 2011, 20:59:18 PM
als jullie nog iets willen weten hoor ik het wel

In elke geval, heet ik je, een dikke welkom  :)

zilver

Bon noche!

Ik ben zilver, momenteel wonen wij nog eventjes op Aruba. Door mijn nieuwetijds dochter van bijna 4 ben ik mij weer gaan verdiepen in allerlei spirituele zaken. Astrologie vind ik al van kleins af aan super interessant, tarot vond ik altijd 'te moeilijk'... maar het wordt steeds leukder  ;)
Mijn dochter 'ziet' dingen en dat vind ik eigenlijk heel eng. Ik probeer mij daarvoor af te sluiten.... waar het schip strand.... geen idee! Ik ben zoekende, een spirituele zoektocht gestart met onbekend einde.

Volgende maand start ik met een chakracursus. De eerste stap om weer terug te komen bij mijn gevoel. Gevoel wat ik al jaren afsluit om staande te kunnen blijven in deze harde wereld.

Ik hoop jullie beter te leren kennen.

Liefs Zilver

klaproos1945

welkom zilver
citaat
Mijn dochter 'ziet' dingen en dat vind ik eigenlijk heel eng. Ik probeer mij daarvoor af te sluiten.... waar het schip strand.... geen idee! Ik ben zoekende

probeer je angst te overwinnen en je dochter bij te staan

samen zijn jullie sterk en het zal de band met je dochtertje

versterken het begin van iedere relatie is het acepteren van elkaar zo als je bent

jezelf mogen zijn als mens

klaproosje

happyme

#337
Citaat van: zilver op november 27, 2011, 02:16:32 AM
Liefs Zilver

Hi Zilver,

Welkom hier en veel lees plezier!

Liefs,
HappyMe

Palomino

Lieve Zilver,

Van harte welkom op het forum  :D.

Ik hoopp dat je weer terug komt bij/in je gevoel, en als dat is gelukt dan zul je ervaren dat er niet slechts hardheid maar ook heel veel liefde is op de wereld... :)

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Carla

Hallo Assie & Zilver,

Allebei van harte welkom op ons forum.

Liefs van Carla

assie63





Dank jullie wel, erg leuk forum ;)

saskia

Best Forum,

Graag wil ik me aan jullie voorstellen als nieuw lid!
Inmiddels ben ik al hartelijk welkom geheten door Carla (Carla ik hoop dat je een heel rustig weekend hebt gehad, en een beetje bent uitgerust..)

Sinds een paar maanden ben ik in de wereld gestapt van de oneindige en overvloedige kennis van de Tarot, en ben ik zeer gefacineerd. De tarot geeft me tot nu toe veel gevraagde en ongevraagde inzichten en geschenken  waar ik meestal blij mee ben, en het lezen op dit forum heeft me daarbij zeer geholpen. 
Ik denk dat het een jarenlange reis gaat worden en ik ben van plan daarvan te gaan genieten.

mijn naam is Saskia, ik heb twee kinderen voorgebracht die zich als prachtige mensen hebben ontwikkeld wat me iedere dag gelukkig maakt. Ik sta op het punt een grote beslissing in mijn leven te nemen, dit op het gebied van mijn werk. En dat is opwindend en soms beangstigend.
Vrijheid, zekerheid, en liefde zijn belangrijk voor me, zeker in een vorm om dit te terug te geven. Dit lukt me  vaak niet. De weg naar zelfactualisatie is voor mij nog maar net begonnen.

Welke vragen kan ik op dit forum stellen? Het lijkt of alles al is beantwoord, dus ik gun mezelf tijd.

Ik wens julie allen een fijne Zondag.
Nog in het stadium van de Dwaas..

Saskia

klaproos1945

welkom saskia

leuk om je te leren kennen
op en in dit forum zo als je weet is hier al veel besproken
maar ieder vraag is welkom ook al stel je hem opnieuw

de tijd brengt ook nieuwe inzichten
en zo als je weet leren we iedere dag
en het stadium van de dwaas...
menigeen zou dat willen berijken :D

klaproosje


dameblanche

hallo saskia,

welkom.

de dwaas is de eerste kaart van de reeks van de grote arcana, maar wordt ook vaak gezien als de laatste kaart van de grote arcana..
je staat aan het begin van een braakliggend terrein, maar in jouw geval heb je het al behoorlijk tot je eigen gemaakt, je hebt het braakliggende terrein al behoorlijk bewerkt en het jouwe gemaakt...
met dit nieuwe bewerkte terrin gan je wederom van start..
naarmate we dieper in de tarot duiken, zien we dat elke kaart een sleutel heeft die ons tot het eindstation mag leiden; de wereld...en hebben we dat bereikt...dan hebben we  ook weer de vrije geest van de dwaas mogen bereiken.....

liefs marianne

Carla

Hallo Saskia,

We hebben weer even lekker bijgeslapen, de site lijkt prima te draaien en de support afdeling is kundig, behulpzaam en 24/7 u bereikbaar. We zijn erg tevreden en dat maakt alles goed  :D

Zoals Klaproos al zei, je kunt alle vragen stellen, maar het is wel prettig als je ze in het juiste forum plaatst. In dit forum, het Algemene Forum, kunnen de vragen gesteld worden die niet in een van de andere fora passen. Als je je afvraagt of een bepaalde vraag al gesteld is, ga dan naar de forum index-pagina en gebruik het zoekformuliertje bovenaan rechts, dan wordt er in alle fora gezocht.

Je kunt ook altijd een pb (persoonlijk bericht) naar iemand sturen als je vragen hebt die je liever niet openbaar wilt stellen. En verder, neem gewoon de tijd om rustig je weg te vinden.

Liefs,
Carla