Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Anja


ElisabethvanEs

Mijn naam is Elisabeth en ik heb over de jaren al veel aan dit forum gehad. Vandaag besloten me eindelijk eens aan te melden, omdat ik meer kaartleggingen wil doen en hier misschien gelijkgestemden kan vinden.

Ik voel me al mijn hele leven aangetrokken tot allerlei spirituele zaken, maar heb dit lange tijd weggedrukt, omdat dit niet echt wordt geaccepteerd in mijn omgeving. Sinds een tijdje laat ik me minder leiden door wat anderen vinden, daar moest ik eerst 40 voor worden  :)

cammy76

Hallo
Ik ben Cammy, en een nieuw lid.
Ik heb mij hier aangemeld, omdat tarot en Lenormand leggingen mij interesseren.

Zelf leg ik geen kaarten.

Groetjes


Carla

Welkom Cammy,

En wat niet is kan nog komen  :)

Ik zag dat Geert je al wat goede raad had gegeven. Ik wil er nog aan toevoegen dat je je kaarten ook kunt bespreken bij de tarotkaartleggingen.

cammy76

Dank u Carla.

Wel ik was bij mijn laatste legging een beetje overdonderd.
En ja, ik heb er een paar nachten van wakker gelegen.

Maar zoals ik in die andere post schreef, werkt die man vooral met hetgene hij door krijgt.
Hij zei dat hij de kaarten ter bevestiging erbij neemt.

Anja

Beste Cammy,

Allereerst: heel hartelijk welkom! Ik hoop op een prettige uitwisseling met jou!

Als ik het goed begrijp dan luistert die man meer naar wat hij door krijgt dan naar de kaarten?

Echt heel naar voor je dat je hier een paar nachten van wakker hebt gelegen! Naar mijn idee was dat niet nodig geweest.

Welke kaarten heeft die man voor je getrokken?? Ik weet natuurlijk de vraag aangaande jouw zoontje niet. Maar mocht je dat willen, dan wil ik wel eens een blik werpen op de door hem getrokken kaarten of - als je ze inmiddels voor jezelf hebt gelegd - naar de kaarten die JIJ hebt getrokken.
Het is dan wel belangrijk dat ik de vraag weet. Mocht je je hier ongemakkelijk bij voelen en je wilt de vraag niet op het forum plaatsen, dan mag je mij ook een pb sturen.


ANJA

cammy76

Dag Anja,
Bedankt voor je reactie.

Hij zei dit aan de hand van een algemene legging.
Hij legt eerst de kaarten op tafel, en dan moet ik er kaarten uithalen, dan zegt hij wat hij ziet, en moet ik terug kaarten nemen tot de kaarten op zijn.

Helaas weet ik niet welke kaarten hij toen zag, sorry.

Mijn zoon is een jonge 20-er, die deels hier en bij zijn vader woont. Maar toch meer bij zijn vader, wegens praktische redenen.
Die kaartlegger zei dat ik er mij mocht aan verwachten dat naar het einde van het jaar toe, mijn zoon volledig bij mij komt wonen.
Dat is voor mij geen probleem.
Maar het probleem is waardoor:
Namelijk dat mijn zoon een ruzie zou krijgen met zijn stiefmoeder, en dat zijn vader hem de deur zou wijzen.
Ik kan mij dit echt niet voorstellen, want mijn zoon en mijn ex man hebben sinds zijn geboorte een hele hechte band.Mijn ex man is altijd een goede vader geweest.
Ik was er echt ondersteboven van dat zijn papa hem dit zou aandoen, dat die sterke band tussen hen zou kunnen kapot gaan.


En inderdaad Anja, de kaartlegger luistert meer naar hetgene hij door krijgt.





Anja

Beste Cammy,

Jij ook bedankt voor je nadere uitleg.
Ik ken de kaartlegger natuurlijk niet persoonlijk en wat ik vind is natuurlijk alleen maar persoonlijk en niet objectief. Toch sluit ik niet uit, dat deze kaartlegger mogelijk wat teveel in zijn gevoel zit. Wat ik heel belangrijk vind, is uiteraard het gevoel maar OOK wat je van de kaarten geleerd hebt, gecombineerd met praktijkervaring! Goede combinaties zijn naar mijn idee zeer gewenst. Daarbij vind ik openheid naar de vraagsteller toe heel erg belangrijk!!
Ik leg ook weleens kaarten voor mensen. Ik leg nogal eens het Keltisch Kruis en dan kijken de vraagstellers openlijk met mij mee naar welke kaarten zij getrokken hebben. Ik schrijf alles zelfs voor ze op zodat ze alles thuis nog eens na kunnen lezen. Echt jammer dat dit hier niet gebeurd is!
Ikzelf heb aparte kaartendecks voor de mensen die bij me komen. Ik laat ze dan zelf de kaarten schudden, ik waaier ze dan uit op de tafel en dan mogen ze ook nog zelf de kaarten trekken.

Hoe is het contact tussen jouw zoon en zijn stiefmoeder? Ik denk dat je daarop, plus op je gevoel het beste kan afgaan.


ANJA

cammy76

Mijn gevoel zegt, dat de bom weleens zou kunnen ontploffen.
Maar dat zijn vader hem buiten zou zetten...
Dat kan en wil ik mij niet voorstellen.

Ik moest ook de kaartjes zelf schudden, en er dan de kaarten uithalen.

Anja

Beste Cammy,

Zoals Geert ook aan je schreef: ga puur en alleen op je eigen gevoel af als jij sterke twijfels hebt over de uitspraken van die kaartlegger. Want je bent nu zo onzeker geworden, dat je al bij voorbaat bang bent dat de boel daar gaat ontploffen terwijl er nog helemaal niks aan de hand is.

Wat zegt jouw gevoel nu je voor jezelf die kaartjes hebt getrokken?

cammy76

Hey Anja,

Wel ik heb de kaartjes bij hem getrokken.
Ik heb hier thuis zelf geen kaartjes.




Anja

Beste Cammy,

Wat wil je nu, wat zegt je hart? Moet ik kaartjes voor je trekken en zo ja:-

1. Wil je een legging met tarot of Lenormandkaarten of een combinaties met die twee?
2. Wat is je vraag precies, wat wil je precies weten?

Anja

Cammy,

Mocht je deze vragen met een JA willen beantwoorden, dan kun je mij een pb sturen als je dat liever wilt.


Groetjes van,

ANJA

cammy76

Ik heb je een pb gestuurd

Anja