Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

lilith

Ook van mij een welkom hier.
wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Shira

Hoi iedereen,
Ik ben Shira een nieuw lid op dit forum. Ik leg al een hele tijd tarot kaarten maar ken helaas maar weinig mensen in mijn omgeving om mijn passie mee te delen. Zodoende ben ik op dit forum aangekomen.
liefs Shira

Carla


Shira


Layla7286

Hoi  ,ik ben Layla en mijn passie is alles wat met het paranormale te maken heeft ,met 21 begon ik de Tarotkaarten te bestuderen en ben dit blijven doen ,ondertussen werk ik als consulente bij paradelux etc
Ik ben hier om samen met jullie over verschillende thema's te praten ,om nog bij te leren over andere  dingen  die ik nog niet ken en ook om mijn  kennis te delen met jullie  op dit forum .Veel

Dank je  Layla7286

Carla

Ik denk dat je het wel weet, maar nogmaals een heel hartelijk welkom Layla!

bindu.coopman@gmail.com

Hoi,
Ik ben tevens nieuw hier en wou me ook eventjes voorstellen.  Ik tel momenteel 37 lentes en woon in België, West-Vlaanderen.  Mijn roots ligt in Indië.  Ik ben als peuter op 18 maanden geadopteerd door mijn 2 fantastische liefhebbende Belgische ouders waarvan ik weet dat dit een zielenafspraak was, het was voorbestemd.  Van zover ik me kan herinneren in mijn leven, ben ik altijd al gefascineerd geweest door de gene zijde.  Wat voor mijn toen nabije omgeving 'abnormaal' of leek was voor mij een herkenning en een thuiskomst.  Ik ben de spiritualiteit altijd blijven volgen in mijn leven, soms met rustpauzes want de 'rode draad' en de 'vrije wil' kunnen zich soms heftig manifesteren.  Ik heb een dochtertje, ze is nu 11 jaar en heb reeds 4 jaar een relatie met mijn vriend.  Samen vormen we een 3-eenheid en correleren we met elkaar, onze verbindingen zijn sterk met elkaar verweven en de energieën dragen ons.  Mijn voornaamste interesses zijn het Lenormand Kaartleggen & de Tzolkin (Maya-kalender) praktiseren, ik doe ook voetréflexologie.  Dit in tegenstelling tot mijn dagelijkse job in de openbare sector waarin ik achter een bureau heel veel papierwerk behandel, ik krijg hieruit ook voldoening.  Maar de combinatie maakt het heerlijk.  Er is een heerlijke balans tussen dichtbij de mensen staan en individueel spiritueel blijven.  Delen is BIG FUN!!!  Want groeien doen we immers nooit alleen.  Ik voel vanbinnen dat hoewel ik al heel wat ervaring heb, toch zoekende blijf, op zoek naar kennis, ervaringen, of gewoon om verbonden te blijven met het Licht.
Ik wens mijn dank te uiten om mij tot dit forum toe te laten.  Liefs, V.

Carla

Welkom Visarga, mooi om je intro te lezen, dank je!

lucy

Hallo allemaal

Lucy is niet mijn echte naam maar die gebruik ik maar even. Ik word volgende maand 23 jaar en ben altijd geintreseerd geweest in spiritualiteit zoals dromen, astrologie en geesten. Ik deelde dezelfde interesse met een toenmalige beste vriendin van me, maar we zijn om veel verschillende redenen onze eigen weg gegaan jaren terug.

Verder doe ik graag aan de vechtsport aikido, yoga, afspreken met vriendinnen, lezen, muziek luisteren of films kijken. Als jullie meer vragen hebben, mogen jullie die gerust stellen!

Carla


lucy

Sorry een hele late reactie van me! Maar dank je wel!

Taske75

Hallo
Sinds vandaag lid van het forum . Ik heb altijd interesse gehad in tarot ed . Op dit punt in mijn leven helemaal . Hopelijk kan ik hier nog meer leren
Groetjes Natasja

Carla


Lena

Van harte welkom Task75.


Liefs.


Lena

Liesbeth

Dag allemaal,
Ik wil mij even voorstellen.
Ik ben 64 jaar en ben met prépensioen uit het Basisonderwijs🐸
Al mijn hele leven heb ik affiniteit met, helder zien, helder voelen, symbooltaal,
werken met energie ( waaronder Reiki) en droomduiding.
Ik wil graag meer leren van en met anderen.
Op dit moment wil ik heel graag aan de slag met de Tarotkaarten.
Mijn eerste vraag is: waar begin ik? Welk boek, welke kaarten? Mijn leerstijl is intuïtief met daarbij veel lezen en  veel ervaring opdoen.
Ik woon in midden Nederland en wil heel graag samen leren!
Hartegroet,

Liesbeth