Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

dameblanche

leer beslissingen en intuities met anderen te delen, het is je vreemd eigenlijk als jan soldaat.... je binnen kant te kunnen laten zien.
ook te mogen laten zien...
je wilt je graag ook tonen dat je meer bent als opppervlakkig...




Sweetie

Moggel Mattie  :D

innerlijke bewustzijnswording maar je doet je best om uzelf niet weg te laten zakken in zelfbeklag

Suzy

Vlinder

Chris, hoe ist?

je inuiutie, je gevoelens, daar heb je het weer, laat maar zien wat er van binnen aan de hand is hoor,
enne volgens mij zit intuitie,  als ik het goed begrepen heb van een aantal dames hier,
naast de lurven en de kladden.... ;D

Chris

@ Believe

Klopt wil eigenlijk rust…even mn energie voor mij alleen..
Ik houd wel van de leuw in mij of ik dit onder controle wil houden..?Ik denk het wel…
Kracht ?Dat ontbreekt in het geheel niet en dat komt zekers weleens an de oppervlakte  !!

@marianne

Ja mn binnenkant is mn binnenkant he..
Wel willen tonen maar niet aan iedereen,dat bewaar ik voor….die ene…


@ Suzymat,

Nee geen zelfbeklag absoluut niet Innerlijke bewustwording?Ja ja druk mee bezig hoor..

@Vlinder

Tja wat moet ik laten zien??En of ie naast de lurven en kladden zit hihihih geen idee

Dank jullie dames

Gr Chris

Chris

kelken 4 op zn kop-aas van zwaarden-zegewagen...

Gr Chris

Sweetie

Hallo Mattie
Het een en ander loslaten , je touwtjes in handen nemen en nieuwe plannen maken
Suzy

dameblanche

kelken 4 omgekeerd trekt aan je en maakt je wakker en geeft aan dat er meer mogelijkheden in de wereld zijn mattie..
maar het allerbelangrijkste is het enthousiasme wat er in je aangewakkert kan worden...de aas van zwaarden mag gedachten gaan omzetten in daden..maar er moet wel hard gewerkt gaan worden....
maar op een andere manier mattie...
geniet met mate, moet geniet met vollere teugen gaan worden....!!!!!

Chris

@ Suzymat,

Meeste laat ik wel los en de touwtjes,,ben ik weer stevig aan het trekken hoor

Dankje

Chris

@marianne

Zal het gaan omzetten  ;D

Komt allemaal goed

Dankje

Gr Chris

dameblanche

overgens geven de 4 kelken ook aan dat je beter kontact met je gevoel kan maken, de aas van zwaarden helpen je erbij, zij wijzen je naar de kern om evenwicht te hebben tussen gevoel en verstand, je maakt makkelijker contact met vrouwen op dit ogenblik als met mannen...omdat je meer van vrouwen kunt opsteken...hihi....

Chris

na een hectische werkweek/weekend...

zwaarden4-de magier-de gehangene....niks op zn kop behalve dat de gehangene met zn hoofd omlaag hangt hihihi


Gr Chris

Lief

Nou Chris,

Wat ik hier uithaal is iets overdenken, op een kruispunt/beslissing staan, een nieuwe start maken.

Wat erg opvalt is het getal 4 wat in alle 3 de kaarten naar voren komt. Zwaarden 4, de gehangene zijn benen in de vorm van een 4 en bij de magier de 4 elementen op de tafel.

Vraag me niet wat het getal 4 inhoud. Ik ga het eens opzoeken.

gr. Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Ah, in de nummerologie zijn dit de steekwoorden die bij het getal 4 horen.

4.Discipline, organiseren, structureren, zekerheid, betrouwbaar, afwachten, beheersing
Look for the answer inside your question...

sweetmami

Hi lieve Chris, hoe is het met je? je wil zo graag op weg..... :-[
maar word maar tegengewerkt, komt geen stap vooruit, behalve verdriet, ergernissen en gepieker....
Je zou zo graag iets leuks willen horen een mooie aanbod.......... ga jij dan maar even weer jezelf laten horen.. en ondertussen lekker veel erop uit dat geeft je anderzijds weer veel energie  :-*

Sweetie

Hallo Mattie
opruimen en nieuwe mogelijkheden in zicht nemen, beslissingen nemen die rust geven
Suzy