Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Chris

@ Marianne
Jaja  de liefde één van de 2 speerpunten van mattie
Idd fundering is krachtig genoeg daar twijfel ik niet aan
Veiligheid ja eerder voorzichtigheid...
Nou dan maar de sloophamer erbij,want het roer moet nu echt om !!

@Suzy
Hallo Mattie
Zal vooralsnog een ontmoeting met mezelf zijn ::) ;D
Ben idd alles achter me aan het verbranden....nu rust houden..
En id op mijn manier !

@Sweetmattie,
Dan voor de diamantjes he anders word ik zo'n loser op een ezel ;D ;) :P

@Eveningstar

Een duiding die moed geeft !Merk dat er veranderingen in mezelf gaande zijn..
Dus nu zien wanneer de vruchten worden afgeworpen,,

Dank jullie matties

Gr Chris

sweetmami

mwuahuaha Mattie......ach welnee,  komt helemaaal goed!!!!

dat word een hengst op een hengst met een bak goud 8)

Sweetie

Heb zeker iets op gang gebracht met Mattie te zeggen  :D

Chris

Alles komt natuurlijk helemaal goed  sweetmattie en suzymat iets op gang gebracht ...Hoe kom je er bij  ;D ;) :D ??? 8)


Eveningstar

Ge moet die liedjes, toch allemaal maar kennen, om ze kunnen aan te halen... .  ;)

Liefs,
Eveningstar

Chris

wat laat maar gisteren feestje gehad van mijn petekind

bij het schudden vloog de kaart van de kracht eruit...kan aan het feestje gelegen hebben ;D

zwaarden8-kracht (toeval)-munten 6=bekers vrouw


Gr Chris

Sweetie

Daar is ze weer .. u onvoorwaardelijke liefde
weet u niet wat te doen met u onvoorwaardelijke liefde ??het bloeit en groeit en werkt genezend

heleen

2x kracht. Dat is dubbel krachtig. Heb je ook nodig want daar naast liggen toch wat kaarten met een grijze achtergrond. Plus als uitkomst de koningin van de kelken (hare majesteit de koningin, en geen vrouw ;) )
De koningin van de emoties. Ikzelf heb altijd wat moeite met haar. Voor mij straalt ze geen kracht uit, maar ja jij hebt toch 2 kracht kaarten, misschien kan je er hier 1 op in zetten. en dan lijkt het of ik zeg dat je de emoties onder controle moet houden, en dat bedoel ik niet, meer maak gebruik van je emotie met kracht, zodat je emoties niet verzanden in de zee. gebruik maken van je gevoel. Daarna nog 1 kracht kaart om los te komen van het zwaarden muurtje. en zet je gedachtens om in handelen.

Heleen

dameblanche

toch niet gefeest als een beest, want dan is er wel de nodige energie opgedaan.....
vuurmensen kunnen zich opladen door te dansen en te zingen....

de zwaarden 8...bevrijden uit eigen opgelegde emoties, de kriticus is weer doende in je lichaam, mattie doe dat nu niet, alez mattie, dan kun je best, en dan wordt er weer met het vingertje naar je gewezen, de kriticus wil vooral dat het ons goed gaat, maar de kritiek op onszelf kan wel eens de overhand hebben...
dus loslaten .......
hierbij krijg je hulp....om weer te bouwen aan je eigen kracht mattie

Chris

Zal straks even fb geven over gisteren matties,

De gehangene-Koning van zwaarden-munten2= munten 2


Gr Chris

dameblanche

de gehangene is een mooie kaart, het is het symbool ook van de vrij metselaren..

maar ook een ingewikkelde kaart, de eenzame pelgrim [kluizenaar] zit in een nog moeilijkere situatie...
mattie..kun je dit plaatsen?
en zal de koning van zwaarden op zijn optimaals moeten gaan gebruiken om zich uit deze positie te kunnen redden....
de gehangene laat je totale wanhoop hier zien om ergens UIT te kunnen komen, om een einde te kunnen maken aan een stilstand.....aan beproevingen...
je zit in een levensfase waarbij je het het opgeven...en je richt je nu alleen op hetgeen er gebeurd...
maar je bent te ernstig, je denkt dat je groeien van ernstige momenten doch je leert ook ontzettende veel van plezierige momenten.....
en die moet je iets meer gaan inbrengen mattie


Sweetie

Hallo Mattie

even een rustpauze inlassen in jouw nieuwsgierigheid .. even alles zijn beloop laten gaan en een evenwicht zoeken

Suzy

Chris

@marianne,

Eenzaam ? absoluut...Ja mattie wil hieruit...no matter how...Plezierige momenten genoeg ,maar het zijn maar momenten..hang wel tegen het randje aan...denk ik vaak ...

Gr Chris

Chris

Suzy
Evenwicht zoeken absoluut!! Alleen geen rustpauze,alhoewel dat wel zou moeten hoor !!

Thx Mattie