Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Chris

voor vandaag

pentakels 10-schildknaap van kelken-pentakels 5

totaal andere kaarten of mis ik deafslag??

Gr Chris

dameblanche

haha, laat je de tomtom zijn gang gaan?

pentakels vandaag waarbij de kelken page het werk mag gaan invullen...
pentakels ontullen struktuur in je leven ne verteleln je iets over je creatieve energie..
de 10 pentakels symboliseren het vervullen van je verlangens....
waarbij de schildknaap van kelken je vertelt dat je je emoties moet gaan onderzoeken, je staat er wel open voor, maar je staat pas op de eerste tree..
je wordt ondertussen [on]genadigd op de proef gestelt.......door deze dames hier......maar chis, je pincode, daar komen we toch niet achter....

rianna

hoi chris

je voelt je tot op zekere hoogte best gelukkig toch ben je toe aan een vernieuwing   
je wil ook weleens getroost worden als je zorgen heb
er dreigt oud zeer door omstandigheden om hoog te komen
liefs Rianna

Vlinder

Chris,
Zekerheid (10) die door de page aan het tweifelen wordt gebracht waardoor je niet zeker weet of je op de goed weg zit.

Vlinder

Chris

marianne , rianna,vlinder

Sorry voor de late fb maar in het weekend is het altijd een zoooitje

Bij alle 3 een kern van waarheid....de twijfels die de kop opsteken,de verbetering die ik graag wil..
en maar zoeken...

Thx

Grtz  Chris

Chris

met frissen moed online de kaartjes getrokken

de wereld-ster-keizerin = munten aas

Mooie kaartjes...het verleden ligt achter mij,op zoek naar nieuwe kansen gebruik makend van mn intuitie

Gr Chris

Vlinder

Chris, hoe is het met het zooitje ???  ;D

De kaarten zijn mooi,  het gevoel van afronden en hoop op de toekomst, en jouw plaats in de wereld.
De keizerin, de vrouwelijke kant, gebruik hem, het voegt iets toe.

Groetjes Vlinder

Sweetie

Hoi Chris

hetgeen je geleerd hebt in het verleden wordt toegepast in de toekomst , tevredenheid en trots kijk je uit naar nieuwe mogelijkheden
Het gaat je voor de wind Chris
Suzy

dameblanche

de groet boodschap[pen] doen de plaat poetsen, dweilen met de kraan open, wit wassen, alles glad strijken, stof doen opwaaien..je chris ik kan me indenken dat het weekend dan een zooitje onregelt is...

de wereld, de eindbestemming, maar ook de wenskaart van de grote arcana en verwijst hier naar de zoeker van perfectie op zowel materieel gebied als de spiritualiteit...
hij symboliseert ook de vervulde dromen [ster] en vooral onbelemmeerde groei.....van je gevoelskant

kun je het geheel plaatsen chris...en niet een kern....

Chris

@ Vlinder

tja...wat is mn plaats in deze wereld,daar ben ik nog steeds niet achter,maar ik strijd minder en laat meer op me afkomen..
En dan de vrouwelijke kant?? denk dat dat mn intuitie is...

@Suzy
Ik heb idd net als ieder ander mn lessen geleerd uit het verleden...nu moeten zich de nieuwe mogelijkheden zich nog aandienen,maar als het zover is  dan ben ik ik zeker trots en tevreden.

@Marianne
Ja het weekend is altijd een zooitje bij mij...hihhi mannen alleen he
De eindbestemming,de zoeker
Ja bijelkaar komt het er idd op neer dat ik nog aan het zoeken ben naar mn plaats...als je dat bedoelt kan ik het  zeker plaatsen

Dank Allen

dameblanche

nee chris de graad van perfectie...die zit je in de weg...
je verwacht het allerbeste, zo was je ingestelt maar dat is nog niet zo een, twee, drie eruit...

als je iets wilt doen, moet dat ook perfect gaan...zelfs het huishouden.....

Chris

nou ja huishouden staat niet bovenaan  ::)

Maar idd mss leg ik de lat te hoog voor mezelf of heb ik m altijd te hoog gelegd ???

Grtz  Chris

dameblanche

sjuust, als je de lat hoog genoeg legt, kun je er mss beter onderdoor i.p.v. overheen...
nee is een grapje, maar dit wordt ook bedoel met de juiste graad van perfectie willen bereiken...
het zit je nu eerder in de weg...

Chris

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt.....dus wat makkelijker in het leven gaan staan dan maar...kijken of er dan  iets veranderd... ???

Chris

Mijn kaartjes voor 12-6-2012:

Munten Zes + Het Oordeel + Zwaard Drie = Bekers Vijf

  MagicCard= Munten Acht

midden in een transformatie..maar moeilijk om zaken los te laten...vele twijfels


Gr Chris