Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:55:55 AM

Sweetie

Evening
Ja diene maar dat komt niet aan, die papieren komen maar niet binnen maar we trekken het ons niet meer aan het zal ooit wel in orde komen

Eveningstar

Aha... feesten, meid! Joepie! Dat is leuk! Nog eens ruimte, om de beentjes te strekken en de nodige danspasjes te doen  ;D ;) .

Veel plezier hé.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Zo ver gaat het echter niet Evening het is enkel de receptie  :D, maar dan waarschijnlijk een tete a tete met mijn ventje
Groetjes Suzy

Sweetie

en een goeie morgen
vandag alweer woensdag
en ik heb getrokken ......
34 vissen - 25 ring - 22 weg = 9 bloemen  waarschijnlijk die die langs de weg stonden heb ik zomaar afgeplukt, zou best kunne he met wat fantasie hier mijn duiding

ik heb meerder bloemen langs de weg geplukt en in een vaas gestopt ( de ring)

sweetmami

wauw een verwondering voor de kleine dingen en er iets groots van maken...
dit is nou een heel mooi voorbeeld voor mij...

rust suus, wat een rust... en wat een heerlijk weertje he....en die gedachten die de vrije loop gaan.... of je niet zo of zo of zo...nu maar even niet...t trekt al die energie weer weg en het is helemaal niet nodig......

:-*

Sweetie

Das waar maar voel me heel lekker vandaag net een bloem hé  :-*

Chris

Je kringetje verlaten dwe weg van het geluk nemen laat de muisjes maar achter je,het zonnetje brengt meer moois dan de piekerwolkjes

Gr Chris

assie63



emotionele band met jezelf versterken, na twijfels, lekker in je energie zitten, positief voelen, assie xx

Sweetie

Ja ja Chris
Gelijk heb je, dat is genieten vandaag lekker in de zon wat een gevoel ...

Assie
helemaal correct

Bedankt allemaal  :)

Sweetie

Goeie morgen
ik heb heerlijke kaartjes getrokken vandaag

34 vissen - 19 toren - 36 kruis =17  ooievaar   


Alain

Hey Suzy,
vertraging van de positieve ontwikkelingen in je levensloop .
XXX

Chris

Hoi suzy

Veranderingen op komst,zaken worden afgesloten>hier wordt hulp bij geboden.Zijn er in het verleden wat onenigheden geweest mss met een instantie? Daar gaat dan het kruis overheen,

Gr Chris

Sweetie

@ Alain
Ja eigenlijk wel en ben  er blij mee ook

Dank je wel Alain  :)


@Chris
ook correct gisterenavond nog ervaren in het verleden niet nu wel maar dat komt inderdaad goed

Bedankr Chris  :)


Sweetie

Goeie morgen
29 dame - 20 tuin - 27 brief = 4 huis mc/ 15 beer
13 kind - 11 roede - 31 zon
24 hart - 6 wolken - 30 lelie

Alain

hey Suzy,
je krijgt nieuws uit je vriendnkring,...
xx