Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

rianna

@Marianne
inderdaad krijg ik zachtjes aan weer wat meer energie
ik probeer het allemaal zo positief mogelijk te bekijken maar  ik baal van regeltjes die me beletten  in iets
het komt wel weer goed daar vertrouw ik op
dank je wel
liefs Rianna

heijdenv

@ marianne:

je vergeet me alweer ;-) .... zou je mijn kaarten voor vandaag ook nog willen duiden?
Dank je wel.....

Liefs, Vicky

Jane26

Lieve allemaal,

Mijn kaarten;


Koningin van Staven, de zon en Bekers 9


Liefs
Jane

assie63

@marianne
ja dat weet ik, geen idee welek relatie dit gaat, en ik heb geen zin in conflicten hihi, dank je wel, assie xx


kristina1975

Lieve Marianneeeeee, HOE IS HET MET JOU?

:-* :-* :-* :-* :-*

kristina1975

hiiiii, ik heb de hele dag ongeveer geslapen en mijn nichtjes over mijn bed gehad terwijl ik ziek ben ...

hoe dan ook ik sta perplex van mijn kaarten, namelijk de zwaarden 7 en de muizen :(

Ik denk dat dezwaarden 7 mijn ziekte aangeven en dat ik minder uren wil. Echter denk ik dat mijn weerstand beter zou zijn als ik niet nog een bezigheid was begonnen. Ik ben dus tegelijkertijd iets begonnen wat ik super vind om te doen, wat mij trots maakt en wat mij meer vertrouwen in mezelf geeft, echter het levert nog niet genoeg op. Ik voel mezelf niet helemaal eerlijk omdat ene mij betaalt en ik daar werk om het geld. Hoewel ik weet wel dat ik in een paar uur veel meer kan doen en veel meer doe dan meesten. Iemand riep een keer dat ik een werkpaard ben. In die zien hoef ik me eigenlijk niet schuldig te voelen! Ik kan binnen een halve dag werk opleveren voor een dag en dan ben ik toch dood altijd behalve als ik naar mijn bezigheid ga waar ik het geweldig vind. Het is echt zo bedenk ik me nu ik het schrijf :)

Ik wil morgen ook 2 telefoons plegen om te vragen en hoe nu verder. Ben benieuwd, ik hoop niet dat de muizen dan langs komen ::)

heel veel liefs

Salsafret

Hallo Marianne,

ik ben je lucifer vergeten:-(. Ik ga zo naar bed want ik moet er vroeg uit.

Vandaag twee kaarten. Ik wilde er drie trekken maar ik had ze dichtgeklapt voor ik me realiseerde dat ik de derde was vergeten. Klaarblijkelijk waren deze twee kaarten voor morgen genoeg.

Thema/situatie: Pentakels ridder: doorzettingsvermogen en geduld. Op de NV kaart is een man te zien die gestaag een akker omploegt met een os.
Wat gaat mij helpen: Alweer de maan. De duistere en heldere kant.

Schijnbaar moet ik nog steeds pas op de plaats maken om met mezelf in het reine te komen.

assie63

goedemorgen allemaal

staven 2-zon-staven 7

iets van een andere kant bekijken geeft mij positiviteit en moed

dameblanche

Citaat van: Vicky op maart 26, 1974, 11:26:34 AM
Een stavendag vandaag: aas van staven, staven 9 en koning van staven.
sorry vicky, komt niet meer voor hihi,
met mijn gescrol natuurlijk op hol geslagen, maar dankzij ricca weet ik nu hoe het moet...

inderdaad een staven dagje, een dasg die geheel in het teken staat van aktie
waarbij dit staat voor het verkrijgen van nieuwe energie...daar gaat het bij jou ook om vicky, wat erdoor heen de laatste tijd, de 9 wijzen daarom ook dat je de neiging hebt teveel op je schouders te gaan laten, lees gaan laden ,de 9 is nog niet de 10 [staven]
je bent gewent te vechten voor je bestaan, waarbij je te veel in de verdediging moet springen om je bezittingen te behouden kunnen..

dameblanche

Citaat van: Jane26 op april 24, 2012, 22:18:26 PM
Koningin van Staven, de zon en Bekers 9
fijn dat je HIER bent jane ;)
mooie kaarten voor je vandaag....
wat is er bebeurd met je  ::)
maar hier een goed doel om aan te werken ,je wil er ook alle aandacht aan besteden en ook je er helemaal voor gaan inzetten....
op een edelmoedige manier je EIGEN geluk zien te vinden...
jouw geluk, jouw defenitie van geluk, niet dat van een andere, niet een defenitie je door een ander opgedragen, nee JOUW EIGEN geluk....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op april 25, 2012, 01:56:36 AM
HOE IS HET MET JOU?
goed hoor believe, ik ben hier bezig met als scheidsrechter op te treden tussen mijn delegatie poezen en katers......
ruzies beslechten, ieder zijn [dieet] eten te geven, plasjes op te vegen, melk uit te delen....
ja zo zie je maar dat elke poes haar/zijn eigen karacter heeft, en zijn/haar kostje moet klaren op een wel erg aardse manier.....

dameblanche

Citaat van: Believe75 op april 25, 2012, 02:03:09 AM
hoe dan ook ik sta perplex van mijn kaarten, namelijk de zwaarden 7 en de muizen

perflex van je kaarten believe, welke had je dan verwacht?
kaarten geven iets aan, kaarten willen je op iets wijzen, wat je over het hoofd ziet..
je schuldig voelen????
waarom??/
je het je met de paplepel ingegeven geworden vroeger....een en ander heeft je te weinig zelfvertrouwen gegeven, doe dit, doe nu eens dat, nee, je moet het zo doen, nee dat doe je verkeerd, al die [goed]bedoelde raadgevingen maken dat je je snel schuldig voelt....
je hoeft eigenlijk niet eens zo veel uit te leggen, ik wil wel eens weten wat je allemaal gezegt hebt in dat telefoontje om je ziek te moeten melden
je hebt er zoweaar alles bijgesleept neem ik aan...
believe je oheft niet steeds alles uit te leggen...
het feit dat je ziek bent en dat je de hoeveelhied uren niet aankan is genoeg....
zwaarden 7 is GRENZEN STELLEN.....
de muizen geven aan dat dat grenzenstellen steeds terug komt......
liefs mar :-*

dameblanche

#462
Citaat van: assie63 op april 24, 2012, 23:17:08 PM
ja dat weet ik, geen idee welke relatie dit gaat,
alle relaties assie, buren-relaties, vriend[inn]en - relaties, collega's.....

dameblanche

Citaat van: Salsafret op april 25, 2012, 04:22:38 AM
Thema/situatie: Pentakels ridder: doorzettingsvermogen en geduld. Op de NV kaart is een man te zien die gestaag een akker omploegt met een os..

niets is zomaar, blijkbaar waren 2 kaarten vor jou genoeg vandaag, hoe kleiner het aantal hoe groter de uitwerking...
en de maan is al een heel sterke kaart, de maan het een heel kriachtige uitwerking, daar hoeft niet eens ene kaart bij hoor...
de maan is een dood hemellichaam die het licht van de zon weerkaatst.
zonder maan geen dag en nachtritme, geen eb en vloed.......

maar ik zal me richten op JOUW  kaartjes
de pentakels ridder..
de overgangsperiode waar je in zit, je bent niet gelukkig, half gelukkig of hoe je het noemen wilt, maar je wil verandering....
je wil ook op alle vlakken opheldering, sommige zaken komen helaas hniet aan het licht....dat zul je moeten accepteren, je wil algehele opheldering vaak...
maar mensen blijven ondoorgrondbare wezens vaak....
je wilt open en helder iedereen tegenmoet treden, maar stuit dan vaak op dingen die mensen voor je verborgen houden??
je vind dat vreemd...omdat jij zo niet bent....
maar niet ieder mens is zoals jezelf.....

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 25, 2012, 06:57:42 AM
staven 2-zon-staven 7
ook een staven-dagje assie met de werking van de zon....
en dan wel evenwicht bewerkstellingen zegt de 2
de zon geeft aan dat je er alles voor in het werk ook stelt, geen halve maatregelen hoor ik je al zeggen....
je komt voor uitdagingen te staan die evenwichtigheid ook gaan vereisen...