Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

dameblanche

#435
aan vicky

Zwaarden page, staven acht en pentakels tien.

de zwaarden page, boodschapper van veranderingen willen doorvoeren, maar welke veranderingen, het zwaard laat helaas niet zijn totale lengte zien....hef je hoofd boven de wolken,
je ziet hier ook een grote zwerm vogels wat duidt op brain-stormen ,je denkt te veel in je hoofd waardoor er niet daadkrachtig op getreden kan worden.....


dameblanche

#436
aan assie

hmm hecht niet echt waarde aan bezittingen of uiterlijkheden, al wil ik er wel leuk uitzien,
toch is dat ook je teveel richten op uiterlijkheden, je leeft dan te veel in het aanzien en oordeel van een ander....
het verhinderd je naar je mooie binnen kant te kunnen gaan....

dameblanche

aan believe...
de kelken koning dat is niet je lovertje, je lovertje is meer een ridder...
koningen hebben hun emoties onder controlle, kunnen daar ook richting aan geven....
jij kunt die koning worden, door meer op je energie te letten, je emoties slurpen helaas ook je energie op...

dameblanche

#438
aan H.

staven 3 en de Hond.

staven 3..... een kaart wat je al vaker hebt getrokken hatsie....je hebt in gedachten al je scheepjes naar de overkant gestuurt, maar zlef blijf je nog aan wal, omdat er achter je nog een hoop ligt....


dameblanche

#439
aan klaproos

dagkaart bekers koning~klaver  :D

je schuldgevoelens onder controlle krijgen....gaat goed komen....het is niet anders, ook accepteren dat je niet alles in de hand kunt hebben...
het is goed zo klaproosje, maak je niet druk, de wereld draait toch wel door.... :-*

klaproos1945

ja marianne en ik ook doordraaien.... ???
omdat het zo moeilijk kan zijn om alles
onder controlle te willen houden... :-X
een pracht van een valkuil... :P

http://www.youtube.com/user/aquafreshNL/featured?v=aNFlvlD1uck

klaproosje die met de dag beter word.............. ;D


assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

kelken 6-zwaarden aas-staven 4

harminie in mijn gezinsleven door een besluit wat zorgt voor vrolijkheid

rianna

goedemorgen allemaal
ben een beetje laat :)
vandaag trok ik
aas van staven
de gehangene
en de gerechtigheid
het lijkt of ik vandaag mijn creativiteit gebruikt  om blokkades op teheffen
en daar mijn verantwoording over  neem
liefs Rianna

hatsjepsoet

@Marianne:
Dat zal wel de reden zijn inderdaad dat ik hem blijf trekken. Wat je schrijft is herkenbaar.

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

Een stavendag vandaag: aas van staven, staven 9 en koning van staven.
Ik krijg inzicht als ik iets loslaat, daardoor krijg ik meer zelfvertrouwen.

Liefs, Vicky

dameblanche

Citaat van: rianna op april 24, 2012, 09:41:20 AM
aas van staven
de gehangene
en de gerechtigheid
moie kaarten vandaar hoor rianne, 2 kaarten van de grote arcana die je helpen om weer in je energie te komen..das wel nodig...
de gehangene maant je aan het eens van een andeere invalshoek te gaan bekijken, als niets meer hlept richt je dan op het geen er geberud, steek geen enegie in onnodige denkspinsels als had ik niet beter dit of had ik niet beter dat, is alles moreel of wettelijk.... of ALS....
allemaal onnodig veel energie verspillen....

dameblanche

pluk de dag klaproosje voor je in een vaasje eindigd, er zijn er al voor heel wat minder onthoofd.... ;D

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 24, 2012, 09:39:10 AM
kelken 6-zwaarden aas-staven 4
evenwicht in geven en nemen in een relatie is dat heel belangrijk, er moet evenwicht zijn anders komt men in een disbalans en zal het zwaard [conflikten] eraan te pas moeten komen om de verhouding weer in balans te kunnen brengen

Salsafret

Goedmiddag voor jullie, goedemorgen voor mij,

Ik zal vandaag de lucifer voor je proberen Marianne:-) En inderdaad ben ik mijn vriend altijd voor. Dat had je goed gezien.

Voor vandaag:

Thema: Zwaarden 4: Bezinning, afgedwongen rust. Ik heb wel zin in rust want ik ben een beetje moe. Veel kleine ongelukjes laatste tijd.

Situatie: De maan:

Hulpkaart: Staven 3. Daar heb je hem weer.

dameblanche

zwaarden 4 idd rust nemen, afstand nemen ook zodat je het een en ander beter op een rijtje kunt zetten, beetje moe, concentratie verlies dat bovenal.....
door te veel piekeren gaat je concentratie vermogen iets achteruit, vandaar wat meer ongelukjes, vergeetachtigheidjes...
niet echt, maar toch lastig af en toe...
de maan een typisch vrouwelijke kaart...
de dyuistere kant, het mystieke, de heldere kant...in inzichten die verheldered kunnen werken, die groei kunnen geven en ontwikkeling....
maar energie neemt wat af....dus rust......salsafret....