Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

dameblanche

#240
ja vicky, het werk neemt je volledig in beslag ook, je komt afgepeigerd thuis en dan ook nog eens je potje koken wassen en de boel nog opruimen......
het stapelt zich op, vroeg naar bet en de volgende morgen weer aan de slag, weer een tandje harder, terwijl je nog aan het bijkomen bent van gisteren......
probeer dat maar eens een aantal weken vol te houden.....

de pent. 8 ook door schade en schande wijs geworden...de meerprijs die je gaat betalen...
de heremiet niet voor niks een grote kaart van de grote arcana....probeer je te richten op hetgeen je kan bereiken, accepteer de dingen hoe ze zijn.....

dameblanche

niets moet, alles mag jean, het maakt niks uit wat voor kaart je trekt, hier wordt al eens 1 tarotkaart getrokken en als richtingskaart een lenormandkaart, zo kun je zien dat een combinatie van beide kaartspelen ook werken kan...
of men kan dan de aloude methode gebruiken van de uitgebreide dagkaart;
1 het doel
2 de taken
3 de kansen..
ook kun je gewoon een dagkaart trekken..het werkt van al homeopatie, hoe kleiner de hoeveelheid hoe sterker de werking....

dameblanche

ha klaproosje, zo te zien heb je genoeg ruimte gekregen om je leeg te kunnen maken.......

de zon en de vogels, opheldering in een gesprek voor vandaag....

dameblanche

ja salsa-fret, een denker ben je een ware filosoof.....
de zwaarden 6 ; je vaart een neiwue levensfase binnen,waarbij je helderheid naar boven wil laten komen...je bent bereidt de overtocht te maken, maar emoties komen daar wel bij in beweging....

assie63

@marianne
ja psalm 22  ;D, ja klopt, vooral die vooruitziende blik doet het goed bij mij, ja ik ben trouw waarvoor ik sta, doe eigenlijk nooit net alsof, ja harmonie vind ik heerlijk, veilig voel ik mij wel, dank je assie xx

kristina1975

Hey Marianne,
Het gesprek is niet doorgegaan , ik ben ook toch met die vriend weggeweest, erg leuk en gezellig gehad.

Ik heb op de wc tijdens het uitgaan mijn kaarten getrokken.
De pentakels schildknaap en de Klaveren.

Ik heb iemand gesproken die misschien zakelijk iets zal betekenen en ik dacht misschien kom ik hem nog tegen. Nee en toch heb ik super leuk gehad.

Nu lekker slapen :)

Xxx

klaproos1945

dagkaart pentakels 8~zeisen

gij die oogst zal zaaien.........................
gij die oogst zal maaien.........................
gij die oogst zal het kaf van het koren weten te scheiden :-*

klaproosje@ :D

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

penakels 3-keuzes-dwaas

energie steken in mijn relaties, ik ga een neiwue pad bewandelen

dameblanche

hahahahahahaha, ik moet altijd zo met je lachten believe, zo open en eerlijk, zo onbevangen als je steeds uit de hoek komt, op de wc kaarten getrokken en dan zie ik dat ook gelijk voor me.....
natuurlijk op die persoon die je aandacht trok, welliswaar allemaal jonge kanpen die zakelijk niks voor je kunnen betekenen believe....daar moet je het echter niet in gaan zoeken, want daar ga je het niet in vinden...
het zijn helaas meestal allemaal knaapjes die hun eerste salaris gelijk naar de bank moeten brengen wegens afbetaling van hun bmw of audy.....

je knt op steun rekenen zeggen de pages in de starot, maar dan komt het uit een andere hoek....

dameblanche

mss kun je je opgeven, tegen augustus zoeken zij in berg a/d maas nog een oogst koningin, je moet wel op de praalwagel willen zitten...... ;D.
de pent. 8 is de enige figuur die daadwerkelijk de pentakel in de handen heeft en bewerkt....iemand die een opdracht heeft en zich daar ook een beeld bij kan vormen om aan zichzelf te werken....

dameblanche

pentakels 3, groei en ontwikkeling door middel van je werk, evenwicht is weer gekeerd, maar dat ook weer behouden moeten door er niet speels mee om te blijven gaan...assie

Jean

Dagkaart staven ridder.
Ik heb net overal briefjes in de bus geduwd met een aanbod voor woningruil. Ik hoop dat er wat uitkomt en deze kaart lijkt te zeggen dat ik geduld nodig heb.
Overigens grappig dat de astrologische associatie van die kaart mars in ram is, mars is net vanmorgen weer rechtuit gaan lopen, er komt dus nu een tijd van veel nieuwe activiteit.
Groeten uit Groningen
https://jcremers.com

rianna

goedemorgen allemaal
ik trok vandaag
de toren en 22 = de weg
iets valt als een kaartenhuis in elkaar  nieuwe kansen op een nieuwe weg
liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk, het is weekend, rust!

Mijn dagkaarten: de hogepriesteres, bekers vijf en pentakels zeven. Het eerste wat naar boven komt is werken aan mijn intuitie en gaven, bekers vijf: ik richt mij nu op de twee nog staande bekers, met hoop en geduld ga ik aan mezelf en mijn gaven werken :).

Of ik sla de plank mis, maar dan weet Marianne raad   :-*.

Fijne dag allemaal! Liefs, Vicky

hatsjepsoet

Goedemorgen allen,

Vandaag de Hogepriester, wederom een grote Arcana kaart dus belangrijk en het is een van de beschermkaarten, en de Tuin een positieve kaart. Hogepriester staat ook voor vertrouwen en deTuin voor verandering die ukken leiden naar vriendschappen.
Wat ik me altijd af vroeg is wat dat beschermende van o.a. deze kaart in houdt? En wat zou de combinatie van deze twee kunnen inhouden?Het komt wel goed wat betreft mijn contacten met de mensen om mij heen? Of ik krijg nieuwe contacten?

Liefs, H.