Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

dameblanche

#180
vandaag de zon als doel in je leven....
je moet de kaarten hier niet als enkele dag kaart zien,

de zon bevat meer, de zon is de de eerste kaart van de derde reeks.
hier kunnen we kaart 1 t/m 9 indelen als de eerste cyclus van de macor-kosmos
de 2e reeks van 10 t/m/ 18 de weerspeigeling van de micro kosmos

en de 3e  reeks hoe de macro-kosmos en de micro-kosmos tot een geheel kunnen worden vereningd...waaruit het oordeel en de wereld uit voortvloeien...
hier geeft ze zon aan hoe je in het leven staat, je bent een zonnetje, je uitstraling werkt aanstekeelijk op anderen, je stralen verwarmen ook anderen, maar probeer hier wel grenzen in aan te geven, anders sta je zelf in de kou, je moet er had voor werken zelf om steeds te kunnen blijven stralen

heijdenv

Hoi Marianne,

een compleet andere interpretatie dus. Ik heb nog veel te leren met de tarot....

Bedankt en liefs, vicky

dameblanche

ja vicky, zo te zien kun je alle kanten op, zelfs de goeie.....
nee grapje, maar je kunt het op zoveel manieren bekijken...uiteindelijk komen alle wegen wel weer bij elkaar...
en zekers we kunnen er eindelooos ook mee doorgaan, je komt nooit uitgeleerd....

heijdenv

Limburgse humor  ;)? Ik kan het wel hebben hoor  :)
Nog last gehad van de veren...?

hatsjepsoet

@ Marianne:
Bedankt voor de uitleg en voor de bijzonder tip. Kan ik eens proberen te maken.

Liefs, H.

assie63

@marianne
ja het leven bestaat uit keuzes maken iedere dag weer, maar dit slaat niet op de kaartjes van vandaag neem ik aan, ja voel mij veilig en geborgen, moed heb ik altijd wel gehad, snap de laaste zin niet helemaal, dank je assie xx



kristina1975

Dank je wel lieve zuiderin :)

Ik kan het ook, niet meer onzeker, zelfs niet over S. Hij móet zijn handen dicht knijpen met iemand als ik :)

Ik heb net de munten 6 en de hart getrokken.

Geven en nemen moet ik in balans houden dat is het beste voor mijn hart ook.

Xxx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

zwaarden 7-penakels 6-staven page

iets met diplomatie aanpakken, geven en nemen nieuwe talenten ontdekken

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag Staven 3 en de Brief. Die laatste staat voor knopen doorhakken. Staven drie heeft met succes en vertrouwen te maken las ik weer ergens. Ik vind het altijd iemand die een beetje staat te staren naar de andere kant, alsof hij aan het mijmeren is over wat daar is. Het kan ook betekenen dat hij een bepaald doel voor ogen ziet daar waar hij naar toe wil gaan.

Liefs, H.

dameblanche

klopt believe, de pentakels getals-kaarten wijzen op struktuur in je leven en vertellen iets over je creatieve energie...en dan heb ik het niet over borduren en of punikken...

d.m.v. hulp die je aangeboden krijgt krijg je een en ander helderder, waarbij je de dingen beter kunt accepteren....
dit gebeurd door middel van kommunicatie

dameblanche

Citaat van: Vicky op april 10, 2012, 15:30:23 PM
Limburgse humor  ;)? Ik kan het wel hebben hoor  :)
Nog last gehad van de veren...?

hihi vicky, nee, want van een kaalgeplukte kip kun je geen veren plukken.... :-[ ;D

dameblanche

assie

het maken van keuzes hier staat wel in je kaartjes, hier ook weer, de 7 dient zich aan van de zwaarden
de 7
neem de 7 armige kandelaar waarbij de wil in het midden staat tussen het in dualiteit groeiende wezen, die daardoor juist de keuze KAN bepalen.

grenzen stellen.....
door middel van communicatie[6]
ik ik weet ook wel dat je dadelijk gaat zeggen; ik ben heus niet op mijn mondje gevallen, maar komt het ook recht uit je hart?

dameblanche

klopt hatsie, aan het mijmeren, hij heeft zijn scheephes alvast vooruit gestuurt en staart naar de overkant, voor hem ligt nog het dorre zand....
ergens verwacht hij een voorspoedige overtocht, maar hij is ook bang dat de golven nog te hoor zijn....
hij mijmert maar en mijmert mmar, wacht tot het tij gaat keren, of juist niet, hij kan geen besluit nemen, gedachtne blijven maar malen [brief]

als de sleutel er niet bij ligt ,heeft de kaart de brief eigenlijk ook geen waarde... :-\

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op april 10, 2012, 22:08:19 PM
@ Marianne:
Bedankt voor de uitleg en voor de bijzonder tip. Kan ik eens proberen te maken.

Liefs, H.

ja leuk hatsie, met verschillende kleuren bijvoorbeeld..... ::)

rianna

goedemorgen allemaal
vandag trok ik De maan en 24 = het hart
met liefde mijn donkere kant aanvaarden
liefs Rianna