Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Sorcha, van harte welkom!

eva

Hallo iedereen.

Mijn naam is Eva. Ik lees regelmatig op het forum. Ik ben niet spiritueel begaafd. Ook niet hoogsensitief of iets dergelijks. Ik vind het alleen heel leuk om over spirituele zaken te lezen. Ben ook niet kundig met kaart leggen, maar vind het wel interessant om duidingen te lezen. Ik vind het ook heel knap hoe jullie uit de kaarten informatie weten te halen. Daarom heb ik mij aangemeld. Voor de verdere rest, ik ben moeder van 2 kinderen. Mijn hobby's zijn lezen, wandelen koken en ben dol op spelletjes.

Eva

Carla

Hartelijk welkom Eva. Wie weet trek je binnenkort de stoute schoenen aan en begin je ook met eerst maar eens dagkaartjes trekken  :)

eva


Lighthouse

Hallo allemaal,

Ik ben Lighthouse (v), begin 30 en nieuw op dit forum.
Al sinds mijn 16e altijd actief geweest op allerlei fora en sinds een jaar of 10 bezig met spirituele zaken, maar dit forum had ik nog niet ontdekt. Fijn!!

Sinds een jaartje doe ik Astrologie (lessen en zelf ontdekken), en een half jaar geleden kwam daar ook de interesse voor het Medicijnwiel en totemdieren bij. Deze dingen werken erg goed voor mij, zeker ook in combinatie met elkaar.

Er zijn veel termen op mij van toepassing, zoals: dromer, hoogbegaafd, schrijver, eclectisch... nog maar kort geleden drong ineens tot me door dat ik ook zeer gevoelig ben. Gek genoeg dacht ik altijd dat ik dat juist niet was. De ongeaspecteerde maan in mijn geboortehoroscoop heeft daar vast iets mee te maken ;)
Bovenal ben ik een zoeker. Maar wat ik nou precies zoek? Heelheid, waarheid, liefde... het zijn zo maar wat dingen.

Mijn gedachten schrijf ik sinds kort ook van me af in een blog: http://verstrooidevuurtoren.wordpress.com
Ik heb nog niet veel lezers (durf in eigen kring nog niet zo goed naar buiten te treden met mijn schrijfsels), dus jullie mening is welkom!

Tot zover hier maar even.

Carla


Ladushka

Hallo,
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Lada (Ladushka op dit forum). Ik ben 40. Ik kwam 10 jaar geleden naar Nederland en ik ben getrouwd met een Nederlander.. Ik ben een moeder van twee jongens, een is twee jaar oud, de andere 8. Over een jaar ben ik klaar met mijn opleiding (docent Engels 1ste graad) en dan ga ik aan de slag als een school juf.

Door recente gebeurtenissen in mijn prive heb ik in depressie verkeerd. Ik was op zoek naar de manier om weer tot rust te komen, los te laten en in mijn kracht  te staan. Ik heb veel nagedacht en veel gelezen. Nu kijk ik heel anders naar het leven. Ik zie een rode draad door mijn leven heen, geen toevallen, alles valt op zijn plaats. Ik vertrouw steeds meer op mijn intuitie, en  ik voel me "geleid". Daardoor kan ik veel beter met telleurstellingen omgaan.

Ik ben geïnteresseerd in het kaartenlezen, zowel tarot als lenormand, en wil een automatisch schrijven uitproberen. Ik ben er sinds kort mee begonnen, en de hele wereld ging voor mij open, zo fascenerend is dat. Ik leer wel maar toch ben ik nogal onzeker over mogelijke interpretaties. Ik ben heel blij dat er hier een mogelijkheid bestaat om ervaringen uit te wisselen en op deze manier veel te leren.
Groet,
Lada

Carla

Hallo Ladushka,

Hartelijk welkom op het forum. Mooi hoe je beschrijft hoe je anders naar het leven bent gaan kijken.

Je leert de kaarten het beste kennen door ook elke dag een dagkaart te trekken en gewoon mee te doen op het kaartleggingen forum. Veel plezier!

Ladushka


Nordlead

Hallo ik wil me ook even voorstellen ik ben Nordlead en sinds kort heel erg geintrseerd in tarot astrologie en noem maar op ik weet er nog niet zo heel veel van en zit daarom met een heleboel vragen ::) ::) En wil jullie hierbij vragen mij te helpen dat zou ik heel erg fijn vinden alvast bedankt en hopelijk tot snel groetjes Nordlead.

Sabine

Hoi! Mijn naam is Sabine. Ik heb altijd interesse gehad in het spirituele. Er is mij vaak verteld dat ik de gave heb om ontzettend dicht bij mijn gevoel komen en blijven. Vaak handel ik ook vanuit mijn gevoel en niet mijn verstand. Wat nogal wat teweeg kan brengen! 1,5 jaar geleden kwam ik in contact met de tarot. En het heeft echt iets los gemaakt bij me. Sinds 3 maanden ben ik zelf in het bezit van tarot kaarten, met hulp van deze site en het forum probeer ik de verdieping achter iedere kaart beter te begrijpen. Ik ben al geruime tijd mee-lezer maar besloot me nu aan te melden bij het forum! Groetjes Sabine

Sas-8314

welkom Nordlead en Sabine en andere die ik mogelijk vergeten ben.
what defines us is how well we rise after falling

Mara

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mara en ik ben 'nieuw' hier op het forum. 'nieuw' omdat ik pas net een profiel heb, maar ik lees al langere tijd op het forum om zo ook de betekenissen van de kaarten te leren. Ben pas begonnen met het leggen van kaarten, dus heb er nog een hoop over te leren! Om de betekenissen van de kaarten te leren duiden leg ik op het moment iedere dag een dagkaart, maar als jullie nog andere tips hebben, hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,
Mara

Carla

Welkom Mara!

Ik zou je aanraden mee te doen en je dagkaart ook te posten in het kaartleggingen forum. Ik wens je in ieder geval veel plezier !

Audrey

Ook van mijn kant welkom geheten, Mara. Have fun with the cards en ook op het forum! :)