Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie


heleen

Hoi Suus.

mooie kaarten voor vandaag, 2 kaarten uit de grote arcana. De wijsheid van de kluizenaar die je bezit, gaan omzetten in je talenten. Wat mij opvalt is dat de kluizenaar en de magiër allebei hun rechterhand omhoog houden. en wat schrijft Ricca daarover bij de magiër.
De rechterhand of scheppende hand (met magische staf) reikt omhoog naar de geestelijke wereld.
terwijl de linkerhand van de magiër naar de aarde verwijst. En ook de kluizenaar is aards bezig. Hij houdt het lichtje vast voor de mensen op de aarde.

Heleen.

dameblanche

even terug trekken....op zoek naar de wijsheid in jezelf, die is er  en die is ook van niets en niemand afhankelijk ;)

Vlinder

Lieve Susy,
Mooie zoektocht voor jouw, suus, dat is altijd iets waar je je sterker door ga voelen, fijner ook.

Liefs Vlinder

Sweetie

Heleen
Wat heb je dat mooi omschreven Heleen !!!
en ik hang daar nu tussen ...
Bedankt Heleen !!  :)

Mary anne
zal ik doen maar niet lang want ik wil uit mijn ei barsten ... die gedrevenheid is erg sterk aanwezig ik moet naar de wijsheid luisteren en ik trek me nu en dan terug om ernaar te luisteren en ik weet ..zoals jij altijd hebt gezegd ... het komt goed  ;)
Bedankt Mary anne  :)

lief klein Vlindertje 
En ik voel me lekker omdat ik weet dat ik maar naar binnen te kijken heb en moet omgaan met mijn gevoel !!
Bedankt schone Vlinder  :)

Sweetie

Goeie morgen

zwaarden 7 - gematigdheid

BELEMMERING
Het is goed om tot inzicht te komen en je kostbare energie vandaag niet langer te verspillen aan dat waar je geen invloed op hebt! Je besteed te veel aandacht aan een situatie waar geen beweging in te krijgen is. Geef op! Je zult moeten accepteren dat je een gevecht voert tegen de wil van het lot

Vlinder

Hoi Susy,
Gematigdheid en 7 zwaarden

Evenwicht en rust, vreugde in je hart, maar dat ene gevoel, dat je ergens voor op de loop gaat, Susy

Liefs Vlinder

Sweetie

Oja
ja dat ene gevoel ... ik heb iets ontdekt dat nogal vervelend is .. door te zoeken naar een nr heb ik gezien dat ik al maanden iemand ontwijk omdat de berichten geblokkeerd staan in mijn telefoon.
Heb dit al voorhad met mijn dochter tot ze plots belde met de huistelefoon en al snikkend  zei waarom ik zo boos was dat ik niet meer wou reageren  :-[ ik begreep niet waar ze dit uithaalde , toen zag ik ook dat de berichten geblokkeerd stonden, ik ontvang ze wel maar ik zie ze niet op het scherm verschijnen en staat ook niet in mijn inbox,  bij oproepen heb ik nu de naam en de datum gezien  :-[ :-[

Bedankt Vlindertje  :-*

Vlinder

Aai, vervelend zeg, ja kan me wel indenken dat je het liefst wil verstoppen...
komt vast weer goed.

Liefs

Sweetie

tja ik ben niet naar haar zoontje gaan kijken daardoor !
Maja we zien wel, begrijp niet dat ze niet gewoon even gebeld heeft
Das omdat het waarschijnlijk zo moet lopen zeker !

;)

kristina1975

Lieve Suus,
Waarschijnlijk had jij je tijd nodig en nu kan jij alles beter een.plek geven.
Je zult nu ook vast helemaal weg zijn van je kleine :)
Heel veel liefs,
Believe

Sweetie

Ja lieve meid ik laat alles zoals het is ...
Het is eigenlijk goed zoals het is  ;)

Sweetie

vandaag .. tegenstrijdig met mijn lenormandkaartjes
Deze zijn
bekers 3 - de zon

TWEE KONINGSKINDEREN
Vandaag worden je ogen wat betreft een liefdesaffaire bijna geopend. Leef je in een illusie? Er wordt je een wortel voorgehouden, of je houdt jezelf weg van de werkelijkheid, je verlangen naar liefde. Stap vandaag in de realiteit! Het wordt tijd dat je ontwaakt. Verwacht niet dat een ander zorg draagt voor je geluk.

kristina1975

hoezo tegenstrijdig? Mooie bekers 3 met schitterende zon
viering, zonnig voor je lieve Suus

Sweetie

ja hier wel bij tarot zal maar hier blijven , mijn kaartjes van lenormand zien er niet uit om te vieren ..