Dagkaarten Lenormand - Deel 4

Gestart door kreeft, maart 01, 2012, 07:36:25 AM

dameblanche

#885
aan kreeft,
probeer oplossingen te vinden die korter bij je liggen, die haalbaar zijn, als maar wachten op een betere baan....
kijk eerst wat je bijvoorbeeld vandaag al kan doen......
twijfels wegnemen, stappen ondernemen....je hebt al het idee geopperd dat er dingen veranderen moeten....
dus stap een in gezet...
stap 2 geen woorden maar daden, leg niet de oplossing neer bij anderen [als ik maar eens een baan zal hebben]
nee de oplossing in jezelf zoeken gaan en vinden............................

dameblanche

aan arend, ja ook bij lenormand kun je ervoor kiezen de kaarten op de kop te duiden....
het heeft dan een andere betekenis, maar hoe of wat  kun je zien aan de omliggende kaarten....
je bent erop gericht[ruiter] om je talenten te willen en kunnen ontplooien, wellich wil je via het spirituele nog vele wegen onderzoeken gaan....
je voelt je er ook in thuis.....
je langzaam gaan voelen als een vis in het water.............

dameblanche

whoop whoop....ik zie je ook springen gelijk een kangeroe.....
anker..stabiliteit ...na wilskrachtig er aan te hebben gewerkt, je inzichten voor jezelf worden immer duidelijker omdat je je meer en meer onafhankelijker toont.... :-*

dameblanche

aan chris...
maan-wolken-roede....

zo op zich lijkt het als of er verder gespit moet gaasn worden chris...
je bent al bezig in de 4e laag....
maar wordt het al iets duidelijker....
ik trek hier de zwaarden 6
je zit in het bootje, geheel gesluirerd....je  gaat naar de overkant maar neemt je 6 zwaarden mee...
waarom...geestelijke ballast belemmert het [voor]uitzicht.
toch blijf je vasthouden [pentakels 4]
je hebt al zo veel verloren?
dat wat je nu hebt houdt je geducht vast...
de schildknaap van zwaarden op de kop ...... je gedraagt je afstandelijk om je eigen energei te kunnen en willen behouden.

dameblanche

toren-kruis op de kop-roede...

je hoopt op hulp van boven, die krijg je ook, maar je merkt er niks van...
je vindt zelf dat je een te groot offer moet leveren....
daarbij trek je je liever terug

Chris

@ Marianne


Hoeveel lagen heb ik nog te gaan....
Waarom ik steeds ballast meedraag??Geen idee...
Hmm dat afstandelijk kan ik niet plaatsen...

Dankje Marianne

Gr Chris


Alain

@ sweetmami en marianne,
thx XXX, ik ben op mijn hoede,...
Kheb al ondevonden wie ik kan vertrouwen en wie niet ;)
grts

sweetmami

Citaat van: marianne op maart 27, 2012, 11:20:49 AM
whoop whoop....ik zie je ook springen gelijk een kangeroe.....
anker..stabiliteit ...na wilskrachtig er aan te hebben gewerkt, je inzichten voor jezelf worden immer duidelijker omdat je je meer en meer onafhankelijker toont.... :-*

mwuahuah ja als een kangeroo met mn kleine in mn buidel voor echt hoor  ;D
Jazeker lief, ontzettend bedankt weer  :-*  :-*

sweetmami

#893
Hi Chris, je lijkt gevoelsmatig steeds meer vast te lopen, waar komt dat door denk je?
Je kijk op dingen en de dingen die je graag zou willen, lijken telkens te veranderen...... :-*

sweetmami

@ Angels, Denk goed na over de berichten die je ontvangt voordat je een besluit neemt. Je lijkt je nog welleens snel te laten beinvloeden.  :-*

Chris

@ sweet mami

Denk niet dat ik vastloop hoor maar ja wat ik echt wil.....mss moet ik dat eerst eens zien uit te vinden ;D ???

Dankjewel sweetmami

Gr Chris

angels

@ sweetmami    betreft dat dan in het algemeen of over een specifiek iets wat in aantocht is ?

rianna

@Sweety
ja dat is zo hoor ben al aardig op weg alleen dat bewegen van mij he  pfff die conditie is neit J van Het maar goed
stukje bij beetje kom ik er wel
en wat afschuiven ja hoor dat is zo dat doe ik gauw
ga me leven beteren hihihi
dank je wel
liefs Rianna

@Marianne
nee inderdaad mrk weinig van hulp van boven  al weet ik wel dat het er is
en terug trekken heb ikv andaag neit gedaan ik ben zelfs wezen wandelen hihihihi
bedankt hoor meis
liefs Rianna

assie63

goeie morgen assie, duidelijk een tijd van evalueren....een tussenfase vooralsnog

Goeiemorgen Assie, even een kleine stilstand, moeten nog wat emotionele zaken worden opgehelderd, waar je niet omheen kan. 


ja, even evalueren klopt, even kijken welke kant ik op ga, Dank voor diding, assie xx

ja klopt even pas op de plaats, en inderdaad emotionele zaken ophelderen en dan weer vooruit, Dank voor duidng, assie xx

kreeft

@Marianne,
ik pieker  ::) , maar zie niet meteen hoe ik vooruit kan komen  :-\
dank voor de klare uiteenzetting  :) :-*