Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Chris

Moggel beauties

Vanochtend de kaartjes getrokken met stiekem in gedachten hoe vanavond de TOM avond zal verlopen...of het daarop  van toepassing is ??

Allereerst floepte....hoe kan het ook anders....de dame eruit(gebeurd mij zelden of nooit dat er iets uitvliegt... ;)

Verder

Berg-Boom-Ruiker=Ruiker

Even verder kijken..

1) Berg - Beer - Ruiker - Ruiker
2) Kruis - Hart - Hond - Wolken
3) Hart - Wolken - Hart - Hond
4) Lelie - Lelie - Wolken - Lelie
5) Hart - Kruis - Kruis - Hart


Gr Chris

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 26, 2012, 06:58:18 AM
16 ster-30 lelie-33 sleutel=7 slang
waarom duidt je zelf geen kaartjes voor anderen hier, je kunt het goed verwoorden allemaal hoor.....
inzichten en steun vanuit het hierboven is er, stel je erop in en dan komt het vanzelf....

dameblanche

Citaat van: kreeft op april 26, 2012, 07:40:40 AM
anker35 - kind 13 - weg22 = vissen 34
een kind wat eigenlijk ook nog te veel heen en weer geslingerd wordt, die het eigenlijk ook moeilijk vind om keuzes te maken er komt veel op haar af.....
en om haarzelf een houding te kunnen geven gaat zij er met een bot bijl opaf...

dameblanche

moggel bjoeties???
haha hoe weet je dat chris dat we allemaal bjoeites zijn ::)
de dame vliegt er weer uit...en zij is nog niet eens aangekomen......
toch geen wan naajt stand????

zo heb je er nog..u naait het steeds ???

je verwacht veel van die avond ruiker.....
berg-boom maakt je al van streek, maar het geeft hier aan dat je met pieker-problemen er naar toe gaat, daar hoop je rust in te kunnen gaan vinden....
ga er open naar toe, stel je open, en dat is iets nieuws voor je chris....
probeer je af te scheremen van je omgeving ga er zitten, beide voeten op de grond, en open al je charcra,s...mag ook die oranje zijn ;)

dameblanche

Citaat van: Arend op april 26, 2012, 08:21:59 AM
Voor vandaag, op deze wolkendrijvende morgen,
tarataraaaaaa: zonne, heer op pk en sleutel: de tuin

zo te zien ben je met het goede been uit bed gestapt hoor arend....
wilskrachtig, met optimisme, vooral ook daadkrachtig...en daar ligt ook de sleutel bij..de DAADkracht....

sweetmami

goeiemorgen,

voor mij

de sleutel, ring op pk, het hart

is er nog iets wat ik moet weten wat ik momenteel niet overzie........ :P

:-*

dameblanche

goeie oggent
boom-sleutel en de toren...

dameblanche

Citaat van: sweetmami op april 26, 2012, 09:49:24 AM

de sleutel is vooral acceptatie, je neerleggen bij de dingen die je niet kunt veranderen is al een hele stap voorwaarts...
we denken te veel terug, we denken altijd in thermen van als ik toen en toen dat had gedaan dan was het zo of zo verlopen, daar gaat te veel tijd aan verloren...
je maakt een keuze op dat tijdstip en gaan vandaaruit verder, je kunt in gedachten wel terug gaan naar dat tijdstip, maar in de werkelijkheid is dat niet mogelijk...
je zult altijd op rechtdoor moeten gaan, omkijken heeft alleen te maken met ervaringen te verwerken en hen als lering mee te nemen naar een volgend knoopje op je pad....

rianna

@Marianne
wil je mij ook eventjes bekijken  hihihi :-*
liefs Rianna

sweetmami

Hi Assie, ik vind het ook jammer dat jij nooit duid want je hebt het wel in je, het houd je ook scherp.... toch weer open stellen voor het spirituele, het is nu steeds op de vlakte....  :-*

Hi kreeft, je houvast....de paniek, meerdere ingangen probeer je hier te vinden....
waar voel ik mij nog echt echt mezelf....  :-*

Hi Arend, je zoekt weer wat meer gezelschap op, zelf de slingers buiten hangen he...
het is ook goed voor je ego  :-*

Hi Rianna, je gedachten zijn veranderlijk maar keuzes worden uiteindelijk toch wel gemaakt. Niemand kan de boel afdwingen, ook jij niet... het gaat zoals het gaat... :-*

Hi Angels, een vrouw, die niet eerlijk is, tijd om er een kruis over te trekken, het trekt je naar beneden.  :-*

Hi Chris, dank voor het compliment knapperd, hahaha.
ja die controle probeer je wel te behouden he...maar er is toch iets....
zullen wij die dame eens even onder de loep gaan nemen dan...
wat is het; stel je je te vrouwelijk op, of moet je juist meer in aanraking komen met het vrouwelijke gedeelte, hou je je teveel bezig met de vrouwtjes, of is er een vrouw in je verleden die de kwestie om verder te komen stiekem nog blokkeerd.....

Als je het zelf erkent kom je er verder mee....

Hoe het vanavond gaat verlopen.... ik denk dat je het ziet als een verplichting waar je je eigenlijk niet lekker bij voelt....  :-*


Hi, Goeiemorgen mooie vrouw Marianne, hoe is het vandaag met je, heb je een beetje lekker geslapen? Je rommelt maar door.... je staat er nu toch wel echt alleen voor.... :(
maar je hebt mij, ons en je kan tegen ons schreeuwen, huilen, spuiwen,
gooi het er eens meer uit......... heb je van Mandala tekenen gehoord?
misschien is het wat voor je.....

:-*

Chris

Aan marianne

Och van die bjoeities,daar ga ik gewoon vanuit he  ;)

Ik verwacht hetzelfde aantal mensen als gemiddeld ,maar het maakt me niet van streek...is inmiddels de 4e avond dus ben wel wat gewend..

Ben gewoon nieuwsgierig ... ;D :D ;)

Gr Chris

sweetmami


Hi Mar, ik vind dat ik heel veel geaccepteerd heb en nog steeds accepteer. En tot de bodem ben gegaan wat betreft verwerking. En ja eergisteraaf had ik een date met een meisje van vroegah, het zette ons aan het denken ja, en toen besefte ik ook dat het heel anders had kunnen lopen... maar het heeft voor het beste uitgepakt. Als ik terugkijk voel ik alleen maar heel veel trots en ik voel me heerlijk. Ik ben heel erg dankbaar waar ik vandaag ben. En natuurlijk is er veel reuring en iedereen is zoekende, niemand is 24/7 happy maar tevreden ben ik zekers wel en wat betreft mijn vooruitgang heb ik kangeroo sprongen gemaakt en ik jump gewoon lekker verder en als er wat tegenslag komt dan maar, hoort erbij. I can handle it. :-*

dameblanche

chris, er open naar toe gaan, dat is iets nieuws voor je...de rest is gewoon oude koek...maar OPEN stellen...

ik kijk even verder
verwacht succes [staven 4]
wat blokkeerd.. de dwaas....daar heb je het als....openstellen voor....
verleden; de staven 7 op de kop.. dus de eerdere meetings....oude conflikten oplosssen dit is niet gebeurd
heden; pent 8 op de kop; voldoening helaas op de kop...
verwachting voor nabije toekomst....staven 6 enige vooruitgang in energie...maar dat zal uit jezelf moeten komen
op lange termijn; pent 6 op de kop..probeer de 6 van de staven vol te houden, je ziiet dat hier zowel staven als pentakels liggen, of te wel energie en welzijn.. werken aan emoties komen er niet aan te pas
de uiteindelijk uitkomst zijn de 5 zwaarden op de kop....
probeer je over te geven aan de energie van de avond.....

dameblanche

Citaat van: rianna op april 26, 2012, 08:34:29 AM
4 = huis
17 = ooievaar
1 = ruiter
samen 22 = de weg

je denkt natuurlijk aan die verhuizing rianne....
of er beweging in gaat komen, maar de weg ligt er nog.....
het blijft nog een twijfelgeval, invloeden van buiten af, dingetjes waar je geen kontrolle over hebt, moeilijk...
ridder van kelken op de kop.....een vervelende periode waarin je niet echt vooruit kunt op dat gebied.....
toch biedt deze periode iets leerzaams...
naast je neer leggen van de dingen waar je geen invloed op hebt...

dameblanche

ja sweety, klopt, hihi,
ja mandala tekenen heb ik vroeger veel gedaan ik heb nu weer het schilderen opgepakt, kan ik ook me ook heerlijk n vinden, eindeloos kleurtjes mengen, een kloddertje roze ier een kloddertje roze daar.... :-*