H's dagkaarten

Gestart door hatsjepsoet, maart 02, 2016, 14:44:16 PM

Gabriëlla

Ik denk eerder dat deze kaart met angst voor schaarste te maken heeft. Ook een gevoel van er alleen voor staan.

Gabriëlla

Ik heb vandaag trouwens ook Zwaarden 2 getrokken! Inderdaad een harmonisch samenzijn :)

GABRIELLA

hatsjepsoet

Aha, ja angst ervoor dat herken ik wel. En ook het gevoel er alleen voor te staan in de zin dat ik me klein voel en kwetsbaar.

Jij dus ook zwaarden 2! Dus ook voor gaat op gegeven moment de werking van de maan te voelen zijn.

Gabriëlla

Ja, Hatsjepsoet, die maan gaat zich zichtbaar maken! Ik ben me daar toch benieuwd!!!

GABRIELLA

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag Pentakels 4. Krampachtig vasthouden aan zekerheid. Herken ik wel. Ben inderdaad veel bezig weer terug te keren naar mijn oude werk-branche. En er is veel onzekerheid bij mij hierin.

Gabriëlla

Krampachtig vasthouden aan zekerheid ja maar mogelijk (ook) een andere blokkade.

Voor mij vandaag Staven Koningin


GABRIELLA

hatsjepsoet

Staven kaarten vind ik al snel leuk omdat ze energie voorstellen.
Die staven koningin zit er trouwens stevig bij. Vol met energie en zij staat haar mannetje wel. Goeie kaart, Gabriëlla!

Gabriëlla

Dank je Hatsjepsoet,

Mag ik eindelijk eens van de lichte kan van de maan genieten!! Zowel drie als twee jaar geleden, heb ik in dat jaar De Maan (de donkere kant van de maan dus) het meest getrokken. Deze kaart stond zelfs met forse winst bovenaan mijn lijst en vorig jaar stond ie nog op de zesde plaats. Weliswaar niet meer op winst maat toch nog wel duidelijk aanwezig!

Nu de lichte kant van de maan!! Hopelijk komt hij voor jou ook zo snel mogelijk aan de hemel!!


GABRIELLA

hatsjepsoet

Dat is wel bijzonder wat je schrijft, dat je hem vaak trok. Was dat ook merkbaar?

Gabriëlla

Of dat merkbaar was Hatsjepsoet! Nog nooit heb ik met zoveel gestook en gekonkel te maken gehad maar ook keihard geschrokken van de mate waarin ik van mezelf vervreemd ben/was. Zit nu inmiddels aardig in de lift! Naar boen dan hé ;D
Nu goed merkbaar dat nieuwe gebieden aangeboord worden!

hatsjepsoet

Klinkt wel heftig, Gabriëlla. Vreselijk als er zo gestookt word, heb ik zo'n hekel aan. Zo onveilig.
En dat vervreemd raken van jezelf dat herken ik wel. Heb dat zelf in een situatie ook meegemaakt. De liefderelatie waar ik het over heb gehad. De climax is het ontslag geweest en dat is nu mijn worsteling.

Maar vandaag de Geliefden! Dat is een prachtige kaart. Een keus maken met heel mijn hart!

Gabriëlla

Nee Hatsjepsoet!

Geloof het of niet maar vandaag voor mij Pentakels 5!! Voor mij óók materiële en financiële onzekerheid omdat mijn contract mogelijk niet verlengd wordt! Ik aap je wel na hé!  :D Maar ik ben wel serieus als ik stel dat ik me er alleen voor voel staan!

Jij een keus maken met heel je hart, dus niet alleen kijken naar wat praktisch is of niet. Ook een ander een spiegel voor jezelf laten zijn. Het is in dit geval een aanrader om toekomstige contracten goed te bestuderen. Hier en daar kan een addertje onder het gras zitten.

GABRIELLA

hatsjepsoet

O, dat klinkt niet prettig, over je contract. Dan snap ik je kaart, want zo voelt het absoluut. Weet je wanneer je er meer over hoort?

hatsjepsoet

Goedemorgen! Daar ist'ie weer: schildknaap van staven. Vandaag gesprekken met recruiters voor werk dus zal mij benieuwen!

Gabriëlla

Ik moet uiterlijk voor 29 maart aanstaande horen of mijn contract verlengd wordt. Zo niet, dan ben ik in principe voor vast aangenomen hé ;D Ik vind het bloed irritant dat ze hier zo lang mee wachten!
Vandaag voor mij Matigheid. Ik heb het idee dat ze ermee bezig zijn maar zo hun twijfels hebben. Of er vindt op de een of andere manier een corrigerend gesprek plaats.

Schildknaap van Staven geeft wel aan dat ze vertrouwen in je hebben! Op zich heb je een goed gesprek gevoerd. Ik durf niet per definitie te zeggen dat je wordt aangenomen maar mogelijk krijg je zeer gunstige carriére tips. Probeer ook eens wat gedurfder te denken! Niet alleen qua werk maar sowieso overdenken wat je voor de rest in het leven wil.

GABRIELLA