H's dagkaarten

Gestart door hatsjepsoet, maart 02, 2016, 14:44:16 PM

Gabriëlla

Wrijf het er maar lekker in Hatsjepsoet :D Ik kan het goed gebruiken ;D Aangezien ik vandaag De Wereld heb getrokken, zal ik misschien juist op dit punt boven mezelf uitstijgen!! Wie weet :P :)Ik schiet wel ineens in een afrondingsproces!! Juist dat plotselinge maakt geduld misschien weer onnodig ;D

Jij wordt weer op je weke knietjes gewezen Hatsjepsoet! Deze kaart zegt je dat je ondanks die weke knieën toch je eigen en waarschijnlijk ander pad moet gaan volgen. Je zou nog weleens voor verrassende wendingen komen te staan!

GABRIELLA

Gabriëlla

Vandaag Zwaarden Aas voor mij! Inzichten zullen steeds toenemen!

hatsjepsoet

Weet jij waar ik dan aan denk? Door dat geduld te hebben krijg jij die inzichten. Dus geduld is noodzakelijk hoe vervelend het soms kan zijn. Ik herken het, hoor want ben zelf ook een behoorlijk ongeduldig mens.
Vandaar waarschijnlijk dat ik vandaag Pentakels 7 heb 😀  Heel logisch want ik voel me ook gehaast, ook ten aanzien van het zoeken naar werk. Soms wat vastklampend of hijgerig.

Gabriëlla

Maar door jouw gehijg lukt het denk ik juist niet om dat werk te vinden. Ik voel ook wat misverstanden in je omgeving en/of tijdens de communicatie met iemand. Maar niet onoverkomelijk, integendeel!

Ik ben benieuwd naar mijn inzichten! Voor het eerst van mijn leven word ik nog eens interessant voor mezelf ;D

hatsjepsoet

Ja, is wel zo, wat jij zegt. Dat hijgerige kan ook afschrikken. Mijn enthousiasme is een kracht maar nu is het ook een valkuil want ik wil te graag.
Ik zal eens opletten met wie dat dan is, het misverstand in de communicatie.

Maar jij bent toch goed zoals je bent!

Gabriëlla

Jij bent ook goed zoals je bent hoor Hatsjepsoet maar dat leer je zeker nog wel!! Je bent al op de goede weg!! Niet meer hijgen dus, wel rustig doorademen!

GABRIELLA

hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag de Keizer. Statig op zijn troon. Hij staat voor ordelijkheid en structuur. Misschien zegt hij tegen mij dat ik dat wat meer moet aanbrengen en niet dat hijgerige. Gewoon door ademen, zegt hij 😉

Gabriëlla

De Keizer zegt mij dat alles op een gegeven moment weer gaat stromen bij je! Jijzelf en je omstandigheden liepen vast maar er komt beweging in. Orde en structuur in je gedachten brengen maar live mag het misschien wel wat losser zijn ja.

Héél opmerkelijk, heb ik nu weer Zwaarden 10 getrokken. Vijf weken geleden trok ik deze kaart ook al nadat ik de dag ervoor Zwaarden Aas had getrokken. Zeer bijzonder.
(Mede) door die toegenomen inzichten kan er weleens een hele andere Gabriëlle uit de hoek komen! Ook ik moet in dit proces leren vergeven. Zwaarden 10 geeft de daden van anderen aan. Het geeft aan dat die ander ook een stuk karma moet uitwerken en in zekere zin niets aangerekend kan worden. Bot gezegd: ze waren/zijn niet wijzer. Nog vreemder in dit verband is, dat de ziel van mijn opa vaak voelbaar is als ik deze kaart trek. Denk ik meteen aan het feit dat mijn opa altijd goed vergeven kon.

GABRIELLA

libram

inderdaad hatsjepoet,
vandaag een dag om structuur aan te brengen, een daad stellen, uit chaos orde creëren, Van alles waarvan je weet wat niet in orde is of niet deugd is het nu tijd om dit aan te pakken. Het is een kaart die behoort bij Ram, jouw zon staat verhoogt (mocht je astrologisch dit iets zeggen) De boodschap die je meekrijgt is jouw eigen zon, (ego) dien je in te setten op de steenbok wijze. neem je verantwoordelijkheid, breng structuur aan en bouw zekerheden in. Waak echter voor starheid en perfectionisme disipline en eigen verantwoordelijkheid zijn zaken die voor jouw van uiterst belang zijn

liefs,

libram

libram

hallo Gabriëlla,

zwaarden 10 (schoppen tien) een kaart die behoort bij de zon in tweeling.
Typisch tweeling is o.a wispelturigheid, nieuwsgierigheid en alles willen weten.Je wordt hier gewezen op een einde maken aan een periode/relatie plan of i.d. al naar gelang in welke situatie dit voor jouw voordoet. Er wordt hoe dan ook een streep onder getrokken. indien je weifelend bent vergroot dat het vasthouden aan voor jouw bekende waarde/normen ( wat m.i. voortkomt uit intuitieve nieuw inzichten die andere wegen aangeven) 
Neem drastische besluiten wees voorbereid op zekerheden loslaten en risico's nemen (soms zijn vervelende zaken het beste wat je is overkomen, (in de zin van ziek zijn is gezond) moet je maar denken. Wat betreft je Opa, een wijs man, vergeven brengt rust, laat woede/agressie uit de persoon vloeien)

liefs,

libram

Gabriëlla

Hey Libram,

Je slaat de spijker op zijn kop aangaande mijn opa Libram! Petje af voor je!
Verder denk ik aan het einde van een periode of een plan, misschien dat het einde van een wens ook kan?
Dat weifelen, kan dat (ook) te maken hebben met het (emotioneel) loslaten van een persoon?
Zekerheden loslaten, kan het zijn dat ik mijn huidige baan voortijdig moet verlaten?

Wat jij schrijft doet me denken aan een Toren ervaring: plotselinge, vaak vervelende veranderingen die uiteindelijk ten goede blijken te zijn.

GABRIELLA

hatsjepsoet

Beiden bedankt voor jullie inbreng!! En leuk de kennis betreft astrologie wat jij inbrengt, Libram!

Jij hebt daar weleens vaker wat over gezegd, Gabriëlla, vergeven. Ik vind dat je als mens dan ver bent ontwikkeld en wat Libram zegt is ook waar. Het geeft voor jezelf rust.

libram

goedemorgen Gabriëlle,

wat jij zegt over de toren klopt inderdaad.
verandering zal komen, Afsluiting, Scheiding, Afscheid, Afbreken zijn facetten die zich aandienen.
Zie het als een onweersbui waarvan je weet dat die eraan komt. De blikseminslag zal echter plotseling zijn.
Op welke gebieden dat is, je wens, relationeel of je werksituatie dat is iets wat jij wel weet. Alle drie is mogelijk, Waar het in wezen omgaat is dat je niet blijft hangen in wat iets was of is geweest, doch dat je energie gericht wordt op het nu.

liefs,

libram

Gabriëlla

Hoi Libram!

Wat die Toren ervaring betreft, heb ik ook al zitten denken aan een verhuizing! Ik heb het gevoel dat ze de huisjes in mijn buurt op een gegeven moment gaan afbreken, daar ze uit 1930 stammen en al veel huisjes in mijn buurt al zo'n lot hebben ondergaan. Maar aangezien mijn buurvrouw binnenkort gaat verhuizen, kan het ook met de verhuizing van iemand anders te maken hebben.
Ik zal helaas moeten afwachten, het is niet anders want ik heb er geen invloed op! Ik zal proberen om niet te blijven hangen in wat is geweest. Ik probeer in het nu te blijven en te accepteren wat komt.

Ik sluit niet helemaal uit dat ik mijn derde ambtstermijn (om het zomaar eens te zeggen!) niet helemaal uitzit.

Thanks!!

GABRIELLA

hatsjepsoet

Goedemiddag alweer, vandaag voor mij pentagrammen 9. Als ik naar haar kijk, zie ik zo'n blij gestemde vrouw. Ik schat haar in als tevreden. Alle kleuren zijn ook zo mooi. Zinnenstrelend, zeg maar. Misschien geeft dit aan dat ik wat meer tevreden ga worden met het hier en nu. Wel blijven kijken voor iets anders maar ook genieten van het moment.