H's dagkaarten

Gestart door hatsjepsoet, maart 02, 2016, 14:44:16 PM

Gabriëlla

Zwaarden 2 betekent misschien (ook) dat je helaas nog moet afwachten hoe het gaat lopen. je krijgt vooralsnog geen inzicht in het verdere verloop. Hoe moeilijk dit ook is: rust bewaren en niet met je kop door de muur willen! Want als je dan je hoofd stoot dan heb je een probleem! Deze kaart geeft ook aan dat verstand en gevoel weer op een lijn moeten komen.

Voor mij vandaag Kelken 5! Zegt mij dat ik teleurstellingen op mijn bord krijg die ik moet gaan verwerken!


hatsjepsoet

Hmmmm, teleurstellingen die gaan komen. Zit je ook niet op te wachten. Of zegt deze kaart iets over hoe het de laatste tijd ging? De tegenslagen die je hebt gehad.

klaproos1945

misschien zijn het nog teleurstellingen die op je bordje zijn blijven liggen waar je nog niets mee gedaan hebt...
En heb je nog niet onderzocht waardoor je jezelf teleurgesteld hebt.

Gabriëlla

Ik heb te lang te weinig uit mezelf gehaald, ben nu met een inhaalslag bezig.

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag de Keizerin. Die heb ik zelden dus dat vind ik wel leuk. Een kaart van groei, ontwikkeling. Ben erg benieuwd, kan wel wat positiviteit gebruiken.

klaproos1945

De koningin van Zwaarden met het zwaard recht vooruit een mooie blik naar de toekomst.

Gabriëlla

Groei en ontwikkeling zeker! Je ziet op een gegeven moment weer meer mogelijkheden in het leven Hatsjepsoet.

Voor mij vandaag Matigheid. Op zeker dat die teleurstellingen dus van de laatste tijd zijn. Stilte voor de storm lijkt deze kaart te zeggen.

Zwaarden Koningin: breken met het verleden, voorlopig zonder steun alles zelf doen.

klaproos1945

#217
met het verbreken met het verleden zonder steun 8)

Gaan we vandaag verder met Aas van Staven

in het verleden schreef klaproosje dit

voor de verandering ik ben
het rapport van mijn eigen leven ;)

klaproosje :D

AAS van Staven                           (oefff) gelukkig!!! Deze stemt mij hoopvol, een pittig proces met goed resultaat.
                                                     de  plaats tien is het uiteindelijke resultaat.
                                                     
                                                     een nieuw begin niet zomaar een onbezonnen begin of een wankele start
                                                      waarin je later in zou vast lopen maar wel een krachtige mogelijkheid
                                                     die aanvangt in het hier en nu even niets doen om een mogelijke nieuwe
                                                     ruimte te laten ontstaan en het word je aangereikt van uit de toekomst
                                                     succes met het aangaan van dit nieuwe begin


Gabriëlla

Een mooie kaart vandaag Klaproos!

Voor mij vandaag Staven Koningin!

klaproos1945

 :D
Jij ook Gabriella de  Staven koningin gaat de duisternis  negeren en zij gaat een zonnige toekomst tegemoet... ;)

hatsjepsoet

Goedemiddag, jullie zitten vandaag in de staven kaarten. Mooi! Energie voor jullie! En dat op zo'n mooie dag is mooi meegenomen.
Voor mij vandaag de Gehangene. Tijdens het schudden viel de Duivel eruit. Ik weet niet hoe ik die moet plaatsen maar de Gehangene staat voor wachten en geduld hebben. Het is nog niet de juiste tijd. Kan de Duivel staan voor het feit dat ik er nog niet aan toe ben door angsten?

klaproos1945

 :D hatsjepsoet De gehangene geeft ook aan dat het aanknopingspunt bij jou de angsten
Aan een onderzoek toe zijn deze angsten stagneren jou leven om verder te komen en
de groei nog niet mogelijk maken. Ben jij zo gedreven in je bewustzijn en afhankelijk in het geloven van bijgeloof....
Wat nodig is in dat geval dat je in een experimenteer face  komt om je eigen wereldje eens ferm op zijn kop gaat zetten. :o

Gabriëlla

Ik denk dat er een ommekeer in je geest maar ook leefstijl gaat plaatsvinden! Misschien ga je toch uiteindelijk heel ander werk doen dan je denkt. Je bent nu in een fase waarin jij je weer eens helemaal op jezelf moet gaan bezinnen.

hatsjepsoet

Nou, dan is het wel heel bijzonder dat ik vandaag Rad van Fortuin heb! Tijdens het schudden viel de Gehangene er even uit maar ik ben heel blij met deze kaart. Zeker na wat Klaproos heeft geschreven, gisteren.
Ik moet het heft in eigen handen nemen. Zelf bepalen welke richting ik in wil en niet afwachten.

Gabriëlla

Een treffendere kaart had je niet kunnen trekken Hatsjepsoet! Je geeft zelf heel mooi weer waar deze kaart voor staat.

Voor mij vandaag Kelken Koning. Opnieuw contact maken met innerlijke drijfveren maar ook ervaringen op het spirituele vlak.

GABRIELLA