Kelken koning

Gestart door Nordlead, november 30, 2014, 23:52:33 PM

Nordlead

hallo ik ben Nordlead ik heb de uitleg van kelken koning gelezen op de site en vond hem erg negatief is er dan helemaal niets positiefs aan  de koning op te merken behalve een hoop sarcasme?iik trek hem heel vaak maar nu heb ik er toch een heel naar gevoel bij is die koning niet in staat liefde te geven en zelfs agressief ? Ik had een heel ander beeld van die koning kan iemand mij ook de goede eigenschappen vertellen? Want bij de beschrijving van waite staat iets heel anders . Groetjes Nordlead.

Developerone

:D
Hallo Nordlead;

Kelken Koning is een lekker ondoorgrondelijke kaart vindt ik, maar wel een die mij erg aanspreekt vaak :)

De positieve kant zit hem denk ik in de creatieve kant van deze Koning, als hij agressief word word hij gedegradeerd hoor! :D

Als hij die knots in zijn hand zij het als kwast, of microfoon of lepel in de pan laat gaan zit het wel snor volgens mij...
Een Koning kent natuurlijk veel kanten, en ik snap je gevoel van sarcasme of in die richting denk ik een beetje;
Misschien past dat onbegrip van zijn aard wel door zijn positie... maar hij houdt stand in woelige wateren :D
Het is vindt ik een beetje een serieuze kaart, net als de Maan met haar strenge gezicht in dit dek...
Hopelijk schijn ik er zo een positief lichtje op: op mijn manier.

Er waren wellicht honderd en acht...
Waterdruppels verlicht door de dag...
Nodig in het gezicht van de Koning voor een lach!!! :D

Groetjes Developer

Nordlead

Dank je wel voor je reactie developerone wat een moeilijke naam trouwens ;) :DJa dit schijnt een ander licht op de kaart zo had ik het nog niet gezien vind hem persoonlijk ook wel een aansprekende kaart nogmaals thans . Groetjes Nordlead.