mijn week- en dagkaartjes

Gestart door kreeft, januari 02, 2014, 08:54:01 AM

Vlinder

Kreeft,
Staven energie... duwtje in de rug de goede kant op....
Van genieten en idd koesteren
:-*

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden ridder,
Een gefascineerde leerling of beginneling.
Hij leert over de manier van communiceren met anderen, maar ook hoe hij met zichzelf communiceert. Door zijn totaal andere kijk op de wereld kan het zijn dat hij het moeilijk vindt om de mensen om zich heen te begrijpen. Hij kijkt zo anders tegen alles aan.

:D dank vlindertje

grtj  :)

Vlinder

Lieve Kreeft...
Soms geeft zo,n kaart de sfeer aan
Sfeer bepaald vaak onze reactie omdat je zo haarfijn aan kan voelen wat speelt.
Zo ook de zwaarden ridder, gevoelig voor sfeer en eigen humeur,soms te snel met woorden of daden,
maar van plan de lucht te klaren.

Fijne dag  :D

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 10

Tevredenheid en geluk in het leven
Gevoel van overvloed en welstand, uiterlijke rijkdom

@vlinder, je hebt gelijk, gevoelig zijn voor sfeer en vooral, ja de lucht willen klaren,

fijn weekend  :)

dameblanche

je voelt je gewaardeerd en verbonden :-*

kreeft

goeiemorgen,

schildknaap van pentakels

Schildknapen moeten vaak nog veel leren over het element dat zij in hun hand houden. In dit geval gaat het om het element aarde. Dit kan te maken hebben met doorzettingsvermogen en discipline.

Mensen in de energie van deze kaart moeten leren wat meer inuïtief te reageren in plaats van instinctief. Bij instinctief reageren weet je vaak niet waarom je het doet. Bij intuïtief weet je dat wel en kan je benoemen waarom je het deed. Ontwikkel je talenten zodat je ze bewust in kunt gaan zetten op het moment dat het echt nodig is.

@marianne, dank  :-*

grtj en fijne zondag  :)

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart,

de duivel,
Met deze kaart moet men zich aan negatieve veranderingen verwachten die losstaan van de persoonlijke wil van de consultant. Betekenissen: verslaving aan zichzelf, narcisme, luiheid, arrogantie, vernietiging, oppervlakkigheid, intriges en bedrog, perversie en leugens.
:-\

kaartje voor vandaag

de toren,
Dit is waarschijnlijk de meest destructieve kaart van de Grote Arcana want ze duidt op vernietiging, breuk, punt van terugkeer. De consultant heeft geen enkele invloed meer op de situatie en de Toren kan duiden op: catastrofe, ziekte, nederlaag, chaos, moeilijkheden.

da belooft,  :-\

grtj  :)

heleen

Poeh kreeft en dat allemaal op 1 dag.

De duivel en de toren. De duivel voor de hele week. Ik zou zeggen bied hem een stoel aan. Je komt toch deze week niet meer van hem af. En dan kan je het beter gezellig voor jezelf maken, als je verzetten.
En voor vandaag nog eens de toren. Onderaards gerommel van de duivel, brengt wat aan het wankelen, het is afwachten wat de schade zal zijn. Maar ik zou me niet teveel zorgen maken. Het ruimt ook goed op, en dat voor het begin van de week.

Heleen.

kreeft

goeiemorgen,

pentakels schildknaap

Schildknapen moeten vaak nog veel leren over het element dat zij in hun hand houden. In dit geval gaat het om het element aarde. Dit kan te maken hebben met doorzettingsvermogen en discipline.

Mensen in de energie van deze kaart moeten leren wat meer inuïtief te reageren in plaats van instinctief. Bij instinctief reageren weet je vaak niet waarom je het doet. Bij intuïtief weet je dat wel en kan je benoemen waarom je het deed. Ontwikkel je talenten zodat je ze bewust in kunt gaan zetten op het moment dat het echt nodig is

@heleen, dank voor je uitleg, hihi, de duivel een stoel aanbieden , mss nog zo slecht niet  ;D
voorlopig geen gerommel of gewankel, maar afwachten natuurlijk, een storm komt soms vlug opzetten,

grtj  :)

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 7

Kan het zijn dat hij eindelijk zijn eigen pad gaat en kiest voor zichzelf? Hij neemt mee wat van hem is (of bij hem past) en vertrekt.

Om dit te kunnen doen moet je weten wie je bent en waar je voor staat. Wat vind je oké en wat niet? Welke richting is voor jou weggelegd? Laat je niet langer beïnvloed door anderen, maar sta voor wie je bent en volg je eigen waarden. Soms zul je daarvoor de moeilijke weg moeten gaan. Niet gemakkelijk, maar wel een die je uiteindelijk het meeste oplevert.


grtj

Vlinder

ja weten welke kant je op gaat kreeft,
De weg loopt niet altijd recht en kiezen voor jezelf is ook niet altijd zonder spijt, maar uiteindelijk wel heel belangrijk
:-*

Sweetie

Kreeftje
Is aan het vechten door conflicten die haar aangedaan worden , niet meppen hé meid ..

Suus

kreeft

goeiemorgen,

bekers 8

Noodzaak iets wat niet werkt los te laten, ook al is dit pijnlijk
Geen verdere groei mogelijk zonder een nieuw begin

@vlinder, ja kiezen voor jezelf is belangrijk, da klopt, tenslotte moet je met jezelf verder,
een mens is soms gedwongen om dingen achter te laten, zelfs al wilde je er het beste van maken,
@suus, zal mn handen thuishouden  ;D

dank ladies  :-*

Vlinder

Toch ook vandaag het gevoel van je eigen pad bewandelen Kreeft..
Maar dat is ook vaak niet in een dagje bekeken, daar ben je langer mee bezig... het is een gevoelige zaak voor je.
Je  weet het  maar toch he
Dikke knuffel :-*

kreeft

ja, vlinder, meer mijn eigen pas kiezen,
ik denk dat de weekkaart de duivel wil zeggen, dat ik de kettingen doorbreek, mezelf bevrijden uit iets  :P

grtj en dank  :-*