koningin in relatielegging

Gestart door Muluc, juni 09, 2013, 13:54:08 PM

Muluc

Ik vroeg me af of een koningin bij de ander in een relatielegging (liefde) altijd staat voor een derde persoon?
En wat kaarten uit de grote arcana aangeven

Ik heb deze legging gedaan:

Eigen inzicht: strenght
eigen emoties: pentakels 3
Eigen gedrag: staven 3

Inzicht ander: staven 6
Emoties ander. Koningin staven
Gedrag ander: zwaarden 10

Situatie relatie schildknaap zwaarden

DroomBode

#1
Hoi Muluc,

Als ik zo naar deze legging kijk staat de Koningin van Staven hiervoor de ander en hoe deze zijn/haar emoties beleeft en niet zozeer voor een derde partij... Een energiek/vurig beleven van de emoties, er niet te lang in willen blijven hangen. Ook een wilskrachtig persoon die voorruit wil in het leven. Wil toveren en niet graag terugkijkt naar het verleden.

Heeft de ander het contact met jou verbroken of is er sprake van een breuk en ruzie; aangezien zwaarden 10 het gedrag bepaalt van de ander en de schildknaap van zwaarden de relatie kenschetst? Het kan ook nog zijn dat er iemand anders heeft of loopt te stoken in jullie relatie; de Schildknaap wordt ook wel de spion of verrader genoemd!

De kaarten van de Grote Arcana geven de innerlijke, spirituele en psychische processen weer, de Kleine Arcana heeft meer betrekking op de buitenwereld en de processen die zich daar ontvouwen en hoe die ervaren en beleeft worden.

Groet,
DB

Muluc

Bedankt DroomBode! Is dat op basis van intuitie of komt het door de omliggende kaarten dat je kan weten of een koning/koningin met jezelf of iemand anders te maken heeft?

Hij is inderdaad wilskrachtig en zo'n mooi iemand als hij wil of kan vast toveren
;D

De zwaarden 10 komt omdat we niet duidelijk communiceerden we zijn allbei bang voor afwijzing. We hebben daar inmiddels over gepraat. Er was geen breuk en we hebben ook geen vervelende dingen tegen elkaar gezegd maar ik denk dat we in zo'n situatie elkaar wel aanvoelen en dat we er allbei bang van worden en dan afstand nemen. Eigenlijk was het meer angst dan dat er echt iets was voor zover ik weet. Schildknaap hoort denk ik wel hierbij.

Ik werk nog niet met omgekeerde kaarten wat volgensmij toch handiger is. Ik intepreteer staven 3 en pentakels 3 dat ik herinneringen uit het verleden moet overwinnen . Of zit dat anders? Kracht staat hier volgensmij omdat ik verliefd op m ben en me heel erg fijn voel bij hem. Zelf vind ik dat het wel meer is dan alleen aantrekkingskracht, maar misschien komt t om dat ik hem zo leuk vind  ;)


DroomBode

Persoonlijk denk ik dat het toch wel wat genuanceerder ligt.
Ik heb je een PM gestuurd, lees die even door wil je...

Groet,
DB

Muluc

Dank je voor je pm! Ik heb hier ook gepost omdat iets me jiet lekker zat