Eveningstars dagkaarten :)

Gestart door Eveningstar, januari 01, 2013, 13:02:28 PM

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 4-6-2013 --> 2-1-3:

Munten Tien + De Gehangene + Bekers Drie = Zwaard Aas / Mc = Munten Acht

Tot rust / op kracht komen, zodat er nieuwe inzichten kunnen komen en de groei verder kan gaan. Een veilig en zeker gevoel, rijke inborst en tevredenheid over iets wat gebeurd is / gebeurt.

Alleszins een kans, die ik graag grijp  ;) .

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

Goeie morgen mijn Vriendinne,

Munten Tien + De Gehangene + Bekers Drie = Zwaard Aas / Mc = Munten Acht

je hebt creatieve doelen om uit te werken , maar je beziet ze van alle kanten om er een groot iets van te maken , er komt een mooi resultaat uit waar je hard aan gewerkt hebt , dat is de beloning die je terug krijgt

Suus  :-*

Vlinder

Mooie kaarten voor onze Eve....
Kijken vanuit een andere kant naar het geheel, je ziet veel, je weet dat hard werken uiteindelijk de oogst brengt die je verdient....je bent creatief..en hebt een helder inzicht 

Fijne dag Eveningstar...  :D

Eveningstar

Hallo!

@Suzy
die creatieve doelen... ja dat kan mijn tuin zijn en een vereniging... .
Ze van alle kanten te bekijken, om er iets groots van te maken... hihihihi... ben daar wel mee bezig  ;) .
Voor het resultaat... dat is nog wat afwachten ... .
Merci!

@Vlinder
Ja dat doe ik...dat kijken vanuit een ander perspectief. En dat levert een mooi resltaat op, dat beter voor me uitkomt. Inzichten hé  ;) . En de rest kan ik zeer goed plaatsen. Mooi!
Dank je wel!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hallo hallo!

Mijn kaartjes voor 5-6-2013 --> 2-1-3:

Staven Vrouw + De Kluizenaar + Bekers Page = Munten Vijf / Mc = Zwaard Vijf
Voor het =-teken bergijp ik de kaarten goed, maar ik zie momenteel de combinatie niet naar de kaarten toe achter het =-teken... .

Liefs,
Eveningstar



Vlinder

Lieve Eve,
Je begrijpt je kaarten goed, je bent hoewel energiek ook naar binnen gekeerd,
naar binnen gekeerd betekent dat ook dat je soms iets vind wat je minder fijn van jezelf vind, zou het kunnen zijn (page van bekers) dat je liefdevol jezelf iets kan vergeven....iets ouds wellicht??

Ik kan er helemaal naast zitten,

jij weet het....

liefs van mij....   Vlinder  :-*

heleen

#411
Lieve Eve.

Inderdaad Eve op zo'n mooie zomerse dag, kom jij met het tafereel van de winter. 2 armoedige mensen die strompelen door de sneeuw. Niet te begrijpen. Misschien is dat wat zwaarden 5 je wil aangeven, wat conflicten in jezelf, maar van zo'n kleine dingen, kleine frustratie's. Net niet voor 100 procent in je vel zitten. En dat geeft toch een armoedig gevoel. Ik hoor de achterste bedelaar al weer zeuren naar de voorste. Eve wil ons niet in haar rijtjes kaarten. Vind ons niet goed genoeg. Wil een zonnige kaart met dit mooie weer. De voorste vrouw zwijgt maar weer, zoals altijd. Maar hoe komt dat nu. want voor het = teken staan toch hele mooie kaarten. De kluizenaar in het midden, onze mooie koningin van de staven en de page bekers.Dan zie ik de kluizenaar als eerste, de meest opvallende kaart in je legging. Maar een kaart die niet lijkt te horen bij dit seizoen of weer van vrolijkheid. Hij staat op de top van een berg met ijs. Heeft een leven achter zich waarin hij wijsheden toch zich heeft genomen. Hij doet mij altijd denken aan de periode van Buddha, maar net nog niet de verlichting heeft bereikt. De periode dat hij nog de zoekende bedelmonnik was. Hij is al op de top. Buddha heeft die periode nodig gehad, om tot verlichting te komen. Tot het grotere weten.Dat kon bij zijn geboorte niet aanwezig zijn. De koude bergtop, de kaart van de armoede, het conflict in jezelf. Maar de ster schijnt Eve. Dat moet je toch erkennen. Daarnaast nog 2 kaarten die heel verschillend bij mij overkomen. De koningin van de staven, een vrouw die stevig op haar troon zit, een vrouw die weet wat ze wil. Aan de andere kant van de kluizenaar de schildknaap kelken, een beginneling. Vuur en water, niet de beste combinatie, dat kan strijd geven. Gewoon kleine innerlijke strijdjes, niets van levensbelang. En tenslotte de kluizenaar ligt in de midden. Hij is de wijsheid, hij is het geloof. Het geloof dat duidelijk op pentakels 5 kaart naar voren komt.

Heleen.

Sweetie

Zieltje , veel te laat maar ik kon niet meer gisteren ..

Staven Vrouw + De Kluizenaar + Bekers Page = Munten Vijf / Mc = Zwaard Vijf
Je weet goed wat je wilt , door je innerlijke naar buiten te brengen stuntelig maar zeker , eerst alles nog even verlopen want er zijn nog eaken die niet zichtbaar zijn , ook naar u gevoel omgaan hetgeen JIJ wilt !

Suus

Eveningstar

Hallo,

@Vlinder
Ik was gisteren gekeerd in me... heb daar geen onaardige dingen ervaren, maar wel zaken, waar ik even bij mocht stilstaan en deze overlopen... .
Mezelf en / of een ander iets vergeven... doe ik graag, maar heb niet die ervaring op dit moment.
Mijn lichaam geeft momenteel aan te rusten en dat heb ik ook gedaan  :D .
Ben er even tussenuit geweest.
Merci!

@Heleen
In de eerste plaats ... hartelijk dank voor je bezoek!
Die conflicten in mezelf... daar kan ik inkomen. Je duiding lijkt een verhaal te zijn, maar ik kan ze in grote lijnen volgen.
Au fond... draait het om los laten... .
Dank je wel.

@Suus
Die van jou, Suus, kan ik helemaal plaatsen  :D .
Fijn!
Merci.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hoi hoi hoi!

Mijn kaartjes voor 7-6-2013 --> 2-1-3:

Staven Page + De Geliefden + Bekers Twee = Munten Zes / Mc = Bekers Acht

Eerst en vooral een keuze maken. Een akkoord maken, een regeling treffen, die een oplossing biedt voor de gegeven situatie  :D .
Geven en nemen... een afscheid nemen... .
I follow  :D .

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

Zieltje,
Staven Page + De Geliefden + Bekers Twee = Munten Zes / Mc = Bekers Acht

Er komt iets op je pad , de page brengt of heeft iets mee voor jou waarbij je een keuze zal maken , het gaat om de ontmoeting .. mijn gevoel ... een ontmoeting met jou Ziel ( klinkt raar hé ) deze tracht jou in te zien dat er geven aan het innerlijke ook naar buiten kan komen , hetgeen erin zit eruit laten komen om zo je weg verder te zetten ... hoh snap je het een beetje .. kant weer moeilijk uitleggen maar krijg het zo binnen ...

Suus

Eveningstar

Hoi Suus,

ik heb mijn keuze gemaakt!
Ik kan je duiding goed volgen  ;)  :D  :-* .

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen!

Mmmmm... afgelopen nacht heerlijk gedroomd  ;) .

Mijn kaartjes voor 10-6-2013 --> 2-1-3:

Zwaard Acht + De Keizerin + Staven Negen = De Dwaas / Mc= Zwaard Tien

Remmingen... beperkingen... bepaalde zaken eisen te veel van me... ik mag eerder zeggen...een bepaalde persoon eist te veel van me. En ik ben daar de laatste dagen opnieuw in gegroeid... op eens is de energie hieromtrent ook veranderd.
Het waren idd belemmeringen voor me. En ik heb er beslissingen daar omtrent genomen  ;) . Ik voel meteen bevrijdingen  :D .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Zieltje,
Zwaard Acht + De Keizerin + Staven Negen = De Dwaas / Mc= Zwaard Tien

De angst in de ogen kijken , de keizerin helpt je daarbij om er creatief mee om te gaan , niet teveel hooi op de vork nemen en wat zorgelozer door het leven gaan en zo de lasten van u schouders te laten glijden

Suus :-*

Vlinder

#419
Eve,
je beperkingen tegenkomen, proberen weer jezelf te zijn maar voelt allemaal zwaar voor je...
Geef het de tijd en het wordt weer luchtiger...als een bevrijding
'
Liefs Vlinder