Eveningstars dagkaarten :)

Gestart door Eveningstar, januari 01, 2013, 13:02:28 PM

heleen

bekers 8 het loslaten.
de kracht wordt geklemd tussen 2x munten 3, werken om aan je kracht te komen. En dat lukt evening. 2x de magier en de hoge priesteres. talenten en intuitie. Gebruik deze.
Misschien zal het niet elk moment even prettig aanvoelen zwaarden 9, maar de kracht is ook daar duidelijk aanwezig, en het zal je verrijken naar pentakels 10. Het samenzijn.

Heleen

dameblanche

de krscht goed kunnen gebruiken om dichter bij jezelf te komen, de zwaarden 9 geven iemand aan die niet dicht genoeg bij zichzelf kan bijven, iemand die zich toch op een of andere manier te veel wegcijferd, het zit in je systeem, je weet er wel van, je mekrt dat ook wel als je te lang in zo,n situatie zit, het hangt dan als een zwaard van damocles boven je hoofd, maar je weet ondertussen wanneer je op de rem moet trappen...zodat je vooruit blijft gaan en niet achteruit...

Vlinder

Hoi Eve, leuk dat stukje over de lesdame, en ze zal wel oppassen de volgende keer,  ;D, een duivels genoegen.

vandaag heb je iets afgesloten, maar het heeft je kracht gekost, let op dat je niet te veel energie verstrooit, dan raak je te vermoeid..., met de juiste maat, brengt het je dichter bij je doel.

Liefs Vlinder

Sweetie

Hoi Zieltje ,
Zwaard Negen + De Kracht + Munten Tien = Munten Drie / Mc = Bekers Acht
Munten Drie - De Kracht - Munten Drie
De Magiër - De Magiër - Hogepriesteres

Onrust lieverd , krachten halen uit positieve dingen om weer te kunnen genieten , je lat iets los kijk alleen naar hetgeen je hebt zegt de hogepriesteres

Suus  :-*

Mimi88

Hoi Eve!

Hoop dat je dag mooi is begonnen.. even je kaarten van gister.

Je pijn om weten te zetten in kracht, positiviteit en een les. Hierdoor weet jij je zelf snel weer te 'herstellen'. Ook dit soort momenten zijn goed, belangrijk om ons in te laten zien waar we mee gezegend zijn.

Liefs xxx

Eveningstar

Het is niet waar!
Alle feedback weg!


Eveningstar

@Heleen, Marianne, Vlinder, Suus en Mimi

De kaarten hebben betrekking op 2 van mijn kinderen. Zelf neutraal blijven en zijn, maar toch mijn eigen mening blijven behouden en uiten. In mijn kracht blijven, is goed van pas gekomen, om neutraal te kunnen blijven in de situatie tussen de kinderen.

Gisteren op vele plaatsen geweest en dat vroeg veel energie van me, dat ik tijdig in de gaten had en ernaar gehandeld heb.

De onrust en onbehagen gevoel ompolen tot kracht... leuk effect geweest en aardig gevoeld.

Compliment van één van de kinderen gekregen. Leuk om te mogen ervaren / horen.

Dank jullie allemaal hé!!!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede middag,
Ben al een dik half uur bezig met enkel mijn feedback... verdwijnt dat allemaal als sneeuw voor de zon grrr. Maar inmiddels al opgelost.

Enfin ...mijn kaartjes voor 20-2-2013 --> 2-1-3:

Bekers Ridder + De Heerser + Staven Page = Munten Aas / MC = Bekers Drie

Momenteel voel ik me ook als een koning te rijk. De zon speelt zeker daar een rol in.
Mooie kansen, een goed gevoel en koning te rijk zijn, zijn mijn troeven voor vandaag!

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

d heersen, diegene die ordend, met dicipline, maar die ook niet benbauwd moet wezen om hulp te kunnen aanvaarden, iets uit handen kunnen geven, met de wetenschap dat je dat stukje controlle kunt loslaten???

Vlinder

Ach lieve Eve dat is mercurius R, hahaha

Lieverd dank je wel, ik begrijp je, en zo werkt het ook,
Ik voel dat dit om meer gaat dan alleen een afscheid....de tranen moeten reinigen, en me helpen loslaten, een andere fase wellicht, een geboorte zonder pijn bestaat volgens mij niet....maakt me gek genoeg ook wel een heel klein beetje blij, raar eigenlijk
iedereen waar ik van hou zit in mijn hart, dat zit wel goed, en fijn dat je met me mee denkt....


Jouw kaartjes; ja de zon is van levensbelang vandaag, laat hem schijnen over je gezin, en je geliefden, zet z,n positieve energie in voor jezelf, geniet en profiteer ervan, maar niet te strak hoor die behoefte aan het beheeren van..... jij weet wel waarvan.

Liefs Vlinder

Sweetie

Een beetje laat maar ik zal toch nog je kaartjes duiden

Bekers Ridder + De Heerser + Staven Page = Munten Aas / MC = Bekers Drie

iets geleerd , je mannelijke krachten naar boven gehaald om een boodschap te vertellen , liefde voelen , tevredenheid en gelukzaligheid !

Suus

Eveningstar

#176
Hi everyone,

@Marianne
Controle... ik ben iemand, die alert blijft, zelf het heft in handen neemt, maar geen controlefreek. Integendeel! Ik mag meer controle, beter gezegd "opvolging" doen, wat ik ook aan het doen ben.

@Vlinder
Ben de laatste tjd fel bezig met dingen te organiseren en daarin de boog even minder gespannen en wat meer rust, is aan de orde geweest. Heb aardig genoten van het zonnetje, onze doggies en... de tuin.

@Suzy
wel jouw duiding kan ik helemaal plaatsen, Suus. Ik heb enkele prachtige inzichten gehad en mogen delen, ik heb mijn mannelijke kracht (handelen) boven gehaald en mijn gevoel aangegeven. Lekker genoten van het zalig gevoel, dat ik mocht ervaren.

Hartelijk dank voor het meekijken!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hallo iedereen,

Mijn kaartjes voor 25-2-2013 --> 2-1-3:

Staven Page + De Dood + Bekers Page = De Magiër : MC = Bekers Negen

Ik kan ze eigenlijk goed plaatsen... ik heb net iets afgesloten, iets wat nieuwe kansen biedt en nieuwe horizonten bloot legt.

Liefs,
Eveningstar



dameblanche

de dood met daaromheen 2 pages, als er 2 pages omheen liggen is er verandering op komst, er wordt plaats gemaakt voor iets nieuws....

Vlinder

Eve,
veranderingen, iets afgesloten dat gaf je al aan, maar dat zet verder door, de page,s zijn de kansen/sfeer waarop de vernieuwing is gebaseerd, dus energie/vuur en water/emotie...

Liefs Vlinder