Eveningstars dagkaarten :)

Gestart door Eveningstar, januari 01, 2013, 13:02:28 PM

Vlinder

Eve, die duivel, tja de eeuwige verleider, je kan die verleiding voelen, je weet dat het woorden kunnen zijn, dan zeg je te veel of je geeft voor jezelf aan verleiding toe, te veel, te lekker te enthousiast... hij blijft ondeugend, bekers aas, laat de flow liefdevol zijn, dus... wie ga jij verwennen?, man, kind, jezelf?

Vlinder

Eveningstar

Vlinder,

me, myself and I laat zich straks eens lekker verwennen.

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

hahahaha, Dat doe je goed, ik had het kunnen weten  :D

Sweetie

Hoi Zieltje ,
Bekers Aas floepte eruit...

Zwaard Page + De Duivel + Bekers Twee = Staven Zeven / MC= Bekers Drie

Aha..nu loop jij weg met de aas ...
De ontmoetingskaart , vreugde en creativiteit

een klein beetje deugnieterie ... het sprankelt in je oogjes .., je ontdoe je van negativiteit , de vriendschap die blijvend is , die dieper gaat dan vriendschap , je leert nieuwigheden en je gaat kennis opdoen daar wordt je heel vrolijk van ...

Suus

Eveningstar

Hoi Vlinder!
Heb den Duvel kunnen weerstaan hihihi. Heb mezelf wel lekker verwend en laten verwennen  :D .
Thanks!

Hallo Suus!
Ja, awel vandaag het één en het ander vernomen, nieuwe dingen geleerd en ontdekt ;) . Voor mij vandaag een intensieve dag, maar ben heel content! Vandaag een uitdaging aangegaan ;) . Ennnn.... t'is me gelukt! Joepieé!
Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Mimi88

Lieverd,

en toch ook weer die wil om keihard door te jassen! Ben je natuurlijk ook goed in, maar let goed op dat je soms ook even rust neemt.. lees al dat je je lekker hebt laten verwennen. Muy bueno!!

:-* :-* :-*

Eveningstar


Eveningstar

Goede morgen!

Mijn kaartjes voor 30-1-2013 --> 2-1-3:

Bekers Vier + De Toren + Munten Zeven = Zwaard Drie / MC = Zwaard Acht

Vlak voordat ik mijn kaarten trok, was ik bezig met voeding en wat ik vandaag ga eten en /of  ga klaar maken.
Ik kijk uit of er geen kansen voor me liggen, die ik misschien over het hoofd zie... . Met die Toren weet ik even geen blijf... uitbreken... uit wat? Ah... uit een stuk uit het verleden, misschien?? Alles waar ik mee bezig ben, is ok.

Liefs,
Eveningstar


Vlinder

Hoi Eve, wat gaat het worden vandaag, alles waar je mee bezig bent is goed....
Vandaag de toren , die maakt je wakker, en de manier waarop is af wachten,
er mag wat jouw betreft wel iets nieuws komen, dat is een uitdaging voor je, en je weet dat ideeen moeten rijpen he, dus niet te ongeduldig zijn   

Liefs Vlinder

Mimi88

Ja hoor Eve, vandaag ga je overwegen veranderingen door te voeren, dit is helemaal prima, hebben we allemaal eens nodig. Denk dat de kaarten ook een soort advies zijn, anders blijf je "hangen" in dit patroon en beweging is vaak gewoon groei! Mooie dag lieverd, xxx

Sweetie

Zieltje,

Bekers Vier + De Toren + Munten Zeven = Zwaard Drie / MC = Zwaard Acht

een torentje puree met 7 wortelen erin gedraaid fijgesneden met zwaarden 3 overgoten met een sausje uit bekers 4 , zwaarden 8 zegt dat je eigenlijk niet veel moet kauwen  daarop .....

Even kijken wat er nog in je leventje kan verandert worden, je wil uitbreken en iets veranderen pfff zwaarden 3 het blijft moeilijk en een beetje pijnlijk moet je iets laten doen dat geen deugd doet vandaag ?
Verbrand u niet é tijdens het klaarmaken van de maaltijd !

Suus

Eveningstar

Hallo Vlinder,
Hèhèhèhègrappig... vanmorgen even de kat uit de boom gekeken en dan als een pijl uit een boog in gang geschoten. Op korte tijd het één en het ander uit de doeken gedaan.  ;)
Ik wacht rustig af, ben geen stresskieken... dat laat ik met veel plezier over aan anderen  :D .

Merci!

Hi Mimi,
Leuk bezig geweest. Ben wel pompaf. Ben onderweg in slaap gevallen  :D . Maar het was fijn en he vandaag het één en het ander mogen doen. Dus niet veel blijven hangen vandaag  ;) . Mooi inzicht gekregen ook. Heerlijk!

Dank je wel!

Hoi Soezy,
hihihihi... heb idd wortelen gegeten... een heerlijk stoofpotje, dat zo lekker heeft staan pruttelen met pasta. Mjammie, mjammie.
Dat uitbreken... dat is er gebeurd. Met veel fun en energie. Daarna opnieuw voor rust en energieopname gekozen en gegaan.
En God-zij-dank niet verbrand  ;) .

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen!

Mijn kaartjes voor 1-2-2013 --> 2-1-3:

Staven Page + De Keizerin + Staven Zeven = Zwaard Acht / MC = Bekers Acht

Ik ben benieuwd welke impulsen ik ga ondervinden ;) .
En ik zou niet weten, welk standpunt ik verdedigen zou, maar ik merk het wel ;) .
Groei en en bloei staat zeker wel voorop :) .

Liefs,
Eveningstar


Mimi88

Goeiemorgen lieverd,

Misschien zul je vandaag te maken krijgen met mensen/invloeden die zo van jou onder de indruk zijn en zic daardoor moeilijker een houding weten te geven. Ben benieuwd.. Xxx

Sweetie

Goeie morgen mijne Zieltje

Staven Page + De Keizerin + Staven Zeven = Zwaard Acht / MC = Bekers Acht

creatieve mogelijkheden door energie en liefde je verdedigt je standpunt en wie niet mee wil blijft maar achter zegt ons Zieltje

Suus