Uitleg benodigd bij Het Relatiespel

Gestart door Derfel, november 12, 2012, 12:01:46 PM

Derfel

Hoe staat mijn relatie met mijn vrouw ervoor? (We zitten in een flinke crises)

1= de situatie waarin de relatie zich bevindt; De Geliefden

Linkerzuil (7,6,5) staat voor de vragensteller. De rechterzuil (2,3,4) staat voor de partner

7= het bewuste niveau; Kelken 4
2 = het bewuste niveau; De Zon

6= het innerlijk niveau; Kelken 5
3= het innerlijk niveau; Zwaarden 10

5= houding naar buiten toe; Pentakels 8
4= houding naar buiten toe; Kelken 2


Indien er meer informatie nodig is over de crises / onze relatie om deze trekking beter te duiden dan hoor ik dat graag.

Ik kom er zelf niet goed uit, en zou graag willen weten wat jullie ervan denken.




heleen

Hoi Derfel.

zoals ik er tegen aan kijk.
Je hebt het over een crisis met je vrouw. Een crisis die jouw volledig raakt. Als ik kijk naar de kaarten van je vrouw, is er volgens haar niet zoveel aan de hand. Bewust niveau de zon, dus geen wolkje aan de lucht. Toch is er iets gebeurd, iets wat jij niet kan accepteren. Je neemt de beker die aangereikt op bewust niveau niet aan.
gaan we kijken op onbewust niveau. 3 van jouw bekers zijn omgevallen. (de bekers die op beker 4 nog overeind staan?) je zit er in ieder geval enorm mee. Maar achter je staan nog 2 bekers, handen weg voor je ogen en jezelf even omdraaien. Je vrouw voelt zich door deze crisis volkomen neergesabeld. Er is een enorm drama op hoog Shakespeare niveau, waar ze eigenlijk weinig van begrijpt.
en welke houding nemen jullie naar buiten toe. Jij bent aan het werk gegaan, en zit vurig te timmeren op een bankje om de verhouding weer goed te krijgen. En je vrouw, die wil allang met de bekers die achter je rug staan vriendschap sluiten. Ik zou zeggen, houdt op met timmeren, ga naar je vrouw om samen een lekker bekertje sap te drinken, en praat gewoon de ruzie uit.

Heleen.

Derfel

Bedankt voor jouw visie hierop, Heleen :). Het zet een en ander wel in een ander licht, hoewel hetgeen wat er aan de hand is voor de meeste mensen het einde van hun huwelijk is.

Wellicht dat een diepere uitleg over de crisis jouw uitleg veranderd? Of werkt dat zo niet?


In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn kaarten :)


heleen

Hallo Derfel.

Ik heb natuurlijk de kaarten geduid met de info die ik van je kreeg. Het leek mij ook de meest open en eerlijke manier, vooral omdat de kaarten van je vrouw zo gunstig zijn. Je mag natuurlijk altijd vertellen wat er aan de hand is, en ik kan kijken of mijn mening dan veranderd. En dat kan natuurlijk altijd in een persoonlijk bericht naar mij. Snap best dat je het verhaal niet op het forum wil plaatsen.

Heleen.

Derfel


heleen

heb hem ontvangen en ben er mee bezig

Heleen

Kristalletje

1= de situatie waarin de relatie zich bevindt; De Geliefden

Linkerzuil (7,6,5) staat voor de vragensteller. De rechterzuil (2,3,4) staat voor de partner

7= het bewuste niveau; Kelken 4
2 = het bewuste niveau; De Zon

6= het innerlijk niveau; Kelken 5
3= het innerlijk niveau; Zwaarden 10

5= houding naar buiten toe; Pentakels 8
4= houding naar buiten toe; Kelken 2

Wat ik er zo uit haal is dat jullie voor een belangrijke keuze lijken te staan. Krijg dan toch ook het gevoel dat er bij jou het meeste verdriet en spanning zit, minder bij je vrouw. Je bent er flink door aangeslagen, lamgeslagen en hebt ook veel verdriet om wat er is gebeurd. Je bent hier ook hard mee aan het werk, voornamelijk in jezelf, beetje terug getrokken van de wereld, omdat je zo in jezelf bezig bent. Proef ik hoop dat het goed komt?
Bij je partner zie ik meer dat ze op zich helemaal in haar element is, geniet van het leven, weinig zorgen, denk ook te blij om jouw radeloosheid te zien. Voelt alsof hier weinig koppeling is van haar naar jou, dat deze blijheid enz. betrekking heeft op iets/iemand anders.
Innerlijk is ze wel flink aangeslagen, op zijn zachtst gezegd, heeft het toch ook flink onderuit gehaald, en volgens mij ook vrij onverwacht. Ze wil het wel op een goede, fijne manier oplossen (of het nou een breuk is/wordt of niet). Denk toch dat jullie op dit stuk langs elkaar heen fietsen. Omdat jij eigenlijk naar binnen gekeerd bezig bent en terwijl zij (subtiel) uitreikt. Zie je dit wel? En dat uitreiken houdt niet per se in dat het goed komt, maar het biedt wel een optie om, ongeacht de uitkomst, contact te hebben.

Nou doe ik zelf altijd een quintessens (rode draad) en dan kom ik met deze kaarten op de Gehangene 12 en daar achter dan weer De Keizerin 3
Mag ik afleiden dat jullie allebei zo druk bezig zijn geweest om jullie leventje voor elkaar te krijgen, dat jullie geen erg hebben gehad dat jullie beiden een andere visie op het leven hebben (gekregen)? Kan ook zijn dat jullie beiden een andere visie op JULLIE leven hebben gekregen, dus over hoe jullie relatie functioneert enz.

Ook zijn dit kaarten die een soort van wachten/pauze inhouden, deze kwestie zul je dan denk ik ook niet snel er door kunnen duwen.

Hoe dan ook sterkte met de situatie

Kristalletje

dameblanche

kijkje bij het relatie spel...

je hebt op een gegeven moment de relatie als een sleur ervaren waarbij je de huwlijkstrouw iets minder serieus heb genomen,
de dame ziet de relatie positief al is er al eens twijfel geweest, maar dat is normaal...
op dit moment voelt zij zich in haar rug gestoken,
je wilt op alle mogelijke manieren aan de relatie werken maarhet vertrouwen de stavige basis, de 2- eenheid is weg en daar zal dus eerst aan gewerkt moeten gaan worden...
de relatie kaart; het gaat hier om een grote liefde, toch zullen jullie nu voor een keuze komen te staan, is de liefde sterk genoeg dan zullen jullie er samen wek uit komen.
jullie zullen over alles goed moeten gaan nadenken, niet impulsief gaan handelen, want het gaat om BELANGRIJKE BESLISSSINGEN.
luister naar jullie hart , het gaat tenslotte om jullie toekomst...

gr. marianne