Mimi's dagkaartjes..

Gestart door Mimi88, november 12, 2012, 11:10:57 AM

dameblanche

de ridders geven steeds actie aan, volop beweging om volop vooruit te kunnen komen, stilstand is achteruitgang is nog steeds je motto, je trappelt weer van ongeduld...op naar weer een nieuwe relatie, maarreeeeeee...zou je eerst niet even gaan uitzieken, die griep is er niet voor niets, het lichaam vraagt, smeekt, brult om rust!!!!!

Mimi88

Ik mis een verlegen smilie  :-X ;D maar je hebt helemaal gelijk hoor.. ik moet ff wat uitrusten  :-X morgen weer werken, dus vandaag ga ik lekker even onder de zonnebank en voor de rest lekker niets!

Kan het ook zijn dat er iets aangestormd komt? Ik wil namelijk even helemaal geen relatie namelijk, maar voel aan mijn water dat er van alles in gang is? Ik had het er met mijn vriendin over, vaak hoor je, je komt het beste over je liefdesverdriet heen door met een ander te gaan. Bij mij werkt dit tegenover gesteld, zeker als er gevoelens bij kijken, ik denk dan juist was het maar met diegene om wie ik liefdesverdriet voel. Ik aard het beste als ik gewoon emotieloos qua mannen ben. Ik hoor graag je visie  ;D snap natuurlijk dat de kaarten het niet voor niets zeggen..

en m'n vlam van eergister is gewoon even lekker knuffelen geweest  8)


:-* :-*

dameblanche

nee eigenlijk werkt het op deze manier niet zoals bijvoorbeeld verdriet om de dood van een hondje, soms kun je er goed overheen komen als men weer een nieuwe pup zich aanschaft, maar dat wil niet zeggen dat je het hondje gelijkvergeet, nee de nieuwe pup geeft je weer iets om handen...

liefdesverdriet zit veel dieper, er zit ook een soort van rouwproces aan vast en dat zal eerst doorgeammkt moeten worden, men neemt afscheid  van een relatie, men gaat de zaak evalueren en kijken waar ging het mis en waarom ging het mis, je krijgt de kans dit onder ogen te zien, om daar dan ook wat mee te kunnen doen, dus de ervaringen en verkregen wijsheid omzetten in de praktijk...
zeker bij een nieuwe relatie heb je ook wat omhanden, maar het gaat hier wel om intermenselijk contact...
dus even een manloze periode..ik kan het je van harte aanraden mimi.... :-*

Mimi88

Yeah Mar.. girlpower  ;D Ik doe mee!  :-*

Sweetie

Hoi Mimi,

Ridder van zwaarden, ridder van staven en aas van kelken.
hij snijd erin en dat geeft je geen energie , je hebt geen fut meer maar die ontmoeting . daar blijf je in hangen

Suus

Mimi88

Dank je Suzy! Wellicht was deze ontmoeting in m'n droom vannacht. Droomde over de heer, mijn kleding was bij m'n bips opengescheurd en ik schaamde me. Daarnaast was hij erg koud en kil tegen me. Werd wakker met een rot gevoel. Dank je Suus!

Kaarten voor vandaag: zwaarden 6 en staven 7


Xxx

dameblanche

de 6 van zwaarden...
tocht naar de overkant, maar zwaarden 6 heeft ook met communicatie problemen te maken...

gezien de staven 7 wijst het geheel allemaal naar een groot portie geduld die je nog moet zien te krijgen, bij oplossong van problemen, tijd heelt alle wonden..

Mimi88

Dank je wel Marianne xx zoals je in je vorige post ook al zei.. Liefdesverdriet is ook een soort rouw..

Sweetie

Hoi Mimi,

zwaarden 6 en staven 7
Het liefst zou je ver weg willen lopen maar dat gaat niet zomaar, je blijft jezelf wel goed verdedigen !

Suus

Mimi88

Pff ja Suzy, ver weg van m'n gevoel.. Dank je lieverd

kreeft

tomorrow is another day  ;)

knuffel van mij  :-*

Mimi88

So so true! Knuffel terug lieve Kreeft xx

Vlinder

Mimi, je gaat je eigen weg,
en er komt iets op je pad wat je een uitdaging vind, je neemt een  verdedigende houding aan :D

kreeft

mimi,
span je zeilen en go with the flow

http://youtu.be/WYeDsa4Tw0c

geeft kracht  ;)

Mimi88

Lieve vlinder, vandaag mijn dominante onmenselijke manager 'gekilled with kindness' werd dat mokkel alleen nog maar gefrustreerder van. Mij krijgt ze niet gek, in tegenstelling tot de rest van het team! Thnx!!

Lieve Kreeft, ik zal morgenmiddag luisteren. Bedankt voor je reactie!!!



Alvast kaarten voor morgen getrokken;


Weer de keizerin!

Daarachteraan schoten zwaarden 5, toren en de bekers 2 eruit.


Xxx