Mimi's dagkaartjes..

Gestart door Mimi88, november 12, 2012, 11:10:57 AM

heijdenv

Hoi Mimi,

Fijne Kerstavond, liefdevolle en gezellige Kerstdagen gewenst en voor 2013 alvast veel liefde, geluk en een goede gezondheid!

Vicky

heleen

Lieve Mimi.

Ik wens een een liefdevol 2013 toe, maar eerst nog 2 hele mooie kerstdagen, helaas zonder sneeuw of misschien uit een spuitbusje.

Liefs
Heleen.

Mimi88

Lieve Vicky, Heleen, Marianne, Suzy en Vlinder, ook ik wens jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid toe het komende jaar!!!

Mimi88

Kaarten vandaag; koningin van staven en weer kelken 5.

Droomde vanmorgen dat ik in paniek was omdat een meisje lelijke tattoos op mijn arm en voet had getekend. Daar was de heer die me onlangs flink heeft laten zitten, die me geruststelde en zei dat alles goed komt en we samen olie gingen zoeken aangezien ik helemaal verdwaald was. Wakker met een klote gevoel. Bah

dameblanche

de blinde vlek ,die je aldoor wilt ontlopen mimi, de droom verwijst ernaar dat je  [voorgoed] in de huid van anderen wil kruipen zodat je je kunt verbergen voor karakterfouten...
niemand is volmaakt mimi, we hebben allemaal onze goede en minder goede kanten...
je wil perfect zijn, een perfecte vrouwm, een perfecte minares, een perfecte collega, een perfecte vriendin, zus, dochter...etc....
je kunt niet alle heren dienen zal ik maar zeggen...
het samen zoeken naar olie met je die heer geeft een wens aan, om je toch met hem te kunnen verbinden, ondanks alle tegenslagen, je richten op de toekomst waarbij hij je bijstaat/steunt in zorgen en mindere tijden
durf je mindere kanten in je te [h]erkennen en hen te omarmen, ook dit hoort bij je....

fijne kerst...liefs marianne

Mimi88

#140
Dank je wel Mar, klopt helemaal.. Nu maar erkennen war ik echt voel. Hele dag emotioneel, maar dan is het er maar uit denk ik maar. En ja ben echt keihard naar mijzelf toe.

Ik zat vanmorgen op de fiets naar werk, ja ook dit meisje moet met kerst gewoon werken.. En ik dacht inderdaad aan het vinden van het wondermiddel de olie. En ik verkrampte bij het idee hoe vreselijk fijn het was toen ik nog leefde in de veronderstelling dat er iemand was die alles met en voor me wilde doen. Elke paniek of probleemsituatie, en geloof me dat zijn er veel geweest de laatste maanden, het samen wil aangaan. En begrijp me aub niet verkeerd, ben nu echt naar binnen aan het kijken en aan het erkennen dat ik dit voel. Tuurlijk kan ik het alleen!! Hell yeah!! De droom wees me er echter op hoe fijn het was. Ja idd een wens droom. Stond hij maar bol spijt en berouw voor de deur. Bellen kan natuurlijk niet meer. Gaat niet gebeuren natuurlijk, hij zal nooit de confrontatie aan durven gaan. Nou genoeg erkend zo? Hihi over het tatoeƫren kan ik ook begrijpen, heb gister middag m'n tattoo iets laten bij werken namelijk.


Dike kus

Mimi88

Sorry ik typ vanaf m'n touch screen telefoon.. Lekker al die taalfouten haha xxx

dameblanche

geeft niks hoor mimi, ik hewb al een boel taalfouten als ik gewoon op mijn ordinair toetsenbord zit te werken...

Sweetie

mar dad gefd nid Mimi wei deon dad ooc wel alemal wil eeenc so van dei fuoten ckryven  :-*

Fijne kerst Mimi !
:-* :-* :-*
Suus

Mimi88

Hihi dank je wel Suus, jij ook mop!

Alvast kaartjes getrokken.. Pentakels 2 en ter ondersteuning de wereld. Tja do i need to say more?

Ga morgen is oefenen met de gebruikelijkere leggingen.

Xxx

Mimi88

Nou en of de wereld kaart getrokken is gisteravond. Ben vannacht flink verkouden geworden, nu weer stabielletjes maar voel me kip lekker eigenlijk. Zo eindelijk klaar met werkenden naar m'n moeder en zus, lekker volvreten  ;D


Ik trok net bekers 10 en de bekers 2

Goh.... Fijne dag allemaal!!!

Sweetie

Hoi Mimi
Gisteren munten 2 en de wereld

Wauw , spelen met je evnwicht , zien waar het je in de spirituele wereld je naartoe brengt

Vandaag bekers 10 - bekers 2

je ziet en geniet , je schenkt en je krijgt het in evenwicht , je handelt liefdevol !

Suus

Mimi88

Ja!!!! Heb op werk namelijk vannacht Itten oefenen met debruikelijke leggingen, mooi gezien!!

Thnx Suusie!! Xxx

Sweetie

Hihi
En wat zijn die leggingen , ik ben daar niet goed in en ken niet veel van die leggingen , enkel het KK  :-[

Mimi88