Wil iemand een relatielegging doen voor mij?

Gestart door Puckje, november 11, 2012, 22:43:52 PM

Puckje

Hoi Marianne,

Dank dat je verder hebt willen kijken. Ik laat het nog weer eens bezinken....

Ik merk dat er nog een vergissing is opgetreden. Ik ken deze man NIET via een datingsite. Ik heb hem in oktober ontmoet bij het speeddaten. Je gaat dan op een avond naar een horecagelegenheid om nieuwe mensen te leren kennen. Je krijgt 3 a 5 minuten de tijd om een eerste indruk te krijgen. Als je diegene beter wilt leren kennen kun je op een kaartje een ja invullen. Zie je het niet zitten dan vul je nee in. Als je allebei een ja hebt ingevuld, krijg je de volgende dag elkaars mailadres en kun je zelf stappen zetten om die ander beter te leren kennen.

Ook heb ik wel eens een date via een datingsite. Daar is niets makkelijks aan en hoewel er verkeerde mensen tussen zitten, is het gros met goede bedoelingen. Ik heb al meerdere keren een prima date gehad met mannen die het hart op de goede plek hadden. Jammer genoeg is dat niet geworden wat ik er van hoopte. Bovendien heeft mijn eigen zus op die manier een relatie opgebouwd waar ook nog eens twee kindjes uit voort zijn gekomen.

Het liefst zou ik in het dagelijks leven iemand tegenkomen maar ook dat geeft geen garanties. Daar waren goede en slechte mannen bij en mijn hart is regelmatig gebroken. Ik ben 37 jaar en single zonder kinderen. Moeder worden is van jongs af aan mijn grootste wens samen met de wens om mijn leven met iemand te delen. Daarvoor houd ik mijn hart, ogen en verstand open en wil ik er alles aan gedaan hebben om dat te verwezenlijken. Misschien dat ik daardoor niet altijd realistisch ben maar daarvoor helpen de kaarten en readingen van anderen.
Ik vind het jammer dat een man die jullie niet ontmoet hebben zo slecht afgeschilderd wordt terwijl ik niet geloof dat hij mensen gebruikt. Misschien wil hij iets anders uit een relatie dan ik. Dat kan. Hij heeft dan ook een ander verleden dan ik en al wel kinderen en twee langdurige relaties waaronder een huwelijk achter de rug.

En mocht het hem om 1 ding te doen zijn dan ben ik blij dat hij me los heeft gelaten. Hij heeft me op geen enkele manier slecht behandeld.

Marianne, ik ga vanavond even goed kijken naar je interpretatie van mijn legging.
Nogmaals bedankt. Mochten anderen hier nog iets over kwijt willen graag. Wat jullie verder van datingsites, speeddaten ed vinden was niet wat ik wilde weten 

Gr.  Puckje

Lief

Hoi Puckje,

Ik geloof niet dat iemand hier iets gezegd heeft dat de desbetreffende man 'slecht' zou zijn. Ook wordt hij hier niet zo neergezet en dat is ook heemaal niet de bedoeling. Je kunt niet oordelen over iemand die je net kent.

Ook in het duiden van de kaarten ben ik geen ster. Ik lees veel mee en kijk om er iets van op te steken.

Wel kan ik je zeggen dat ik vind dat je alles eens los moet laten. Je bent veel te krampachtig bezig en hangt teveel aan de mening van een kaart. Ik zou voorlopig de kaart niet leggen en duiden. Ook niet speeddaten en naarstig op zoek naar een partner. Kom lekker en relax in je vel te zitten en ga leuke dingen doen. Die partner moet je niet zoeken. Die komt vanzelf op je pad.

Daarnaast krijg je niet altijd te horen wat je wilt. Het is 2 richting verkeer. Jij wil wat weten en anderen geven mening. Soms ook over dingen waar je niks over wilde weten.

Fijne dag, Lief
Look for the answer inside your question...

heleen

Citaat van: Puckje op november 13, 2012, 12:33:36 PM
Het liefst zou ik in het dagelijks leven iemand tegenkomen maar ook dat geeft geen garanties. Daar waren goede en slechte mannen bij en mijn hart is regelmatig gebroken. Ik ben 37 jaar en single zonder kinderen. Moeder worden is van jongs af aan mijn grootste wens samen met de wens om mijn leven met iemand te delen. Daarvoor houd ik mijn hart, ogen en verstand open en wil ik er alles aan gedaan hebben om dat te verwezenlijken.

Garanties krijg je nooit, niet in de liefde, niet bij de geboorte van je leven. De meeste mensen hoor je alleen maar zeggen wat ze "moeten"hebben om gelukkig te worden. Ik "wil"een partner, ik "wil" kinderen, en zullen naargeestig gaan zoeken om deze droom gerealiseerd te krijgen. Niet beseffend dat door dit rennen, je kans hebt je eigen geluk voorbij te rennen.

Kom lekker tot jezelf Puck. Als jij zorgt dat je lekker in je vel komt te zitten, komt de liefde vanzelf op je pad.

liefs

Heleen.