dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

martine

dag marianne
ik voel me idd een beetje gevangen in een situatie en door iemand,maar begin er toch grip op te krijgen,bedankt

dag suzy
ik blijf positief hoe moeilijk en hoe kwaad ik het ook heb,bedankt


goeiemorgen iedereen
kaartjes vandaag zijn
zwaarden 8,staven 10,bekers page

symbolon kaartje
pythia
vandaag beland je in een proces van antwoorden en je krijgt alle gelegenheid om belangrijke oplossingen vanuit eigen intuitie te vinden.
je bent een tijdje van je intuitie en diepere weten afgeleid en hebt gedreven op pasklare antwoorden en adviesen van waarzeggerij
je komt vandaag tot de ontdekking dat voorspellingen je op een dwaalspoor brengen
groetjes tinneken

dameblanche

die grip erop willen krijgen kost je echter heel veel moeite....
het is niet de pertsoon zelf, maar hoe hij in je hoofd zit....welke waarde je aan hem toekent....

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

staven 3,munten koningin,zwaarden 3

symbolon kaartje

de spirituele tuin
je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bawust te zijn,dat als je dit goed aanpakt,je droom werkelijkheid wordt.je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving.besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.
groetjes tinneke en een prettige zondag verder


dag marianne,die persoon zit denk ik vastgeroest in mijn hoofd,groetjes :D

dameblanche

ja presies het gaat erom hoe jij tegen die persoon aankijkt, hoeveel plek die ook invult bij je.....

dus vandaag de 3jen.....
energie en vooral je eigen energie, daarin tegen laten de zwaarden iets anders zien, omgaan met teleurstellingen martine...kun je daar goed mee omgaan, kun je tegen een blauwtje?
of wil je alles in het werk stellen om je gezicht alsnog te willen redden....
laat los, hij is het niet waard hoor!

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag
munten 4;zwaarden koning,maan
groetjes tinneken

marianne,ik werk er aan om hem los te laten groetjes tinneken

dameblanche

ja, martine, de munten 4 geeft al aan dat je behoudend bent, dus het is voor jou moeilijk om los te kunnen laten...
zwaarden koning geeft hier iets aan wat vastgeroest is, wat erin is geslopen, heeft het met verlatingsangsten te maken uit eerdere relaties?

Sweetie

Hallo Tinneke

munten 4;zwaarden koning,maan
dat is het mijne zegt Tinneke en daar moet gij afblijven !!!
je wil rechtstaan en zeggen wat je innerlijke stem zegt , je komt van je troon af ....

Suzy

martine

suzy
wat van mij is ,is van mij,vandaag niet van mijn troon gekomen groetjes tinneken

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

staven 7,de gehangene,zwaarden ridder

groetjes tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke

staven 7,de gehangene,zwaarden ridder
succes komt naar jou toe maar daar heb je al hard moeten aan werken wel tijd nemen af en toe om het toch met vreemde oogjes te gaan bekijken van tijd tot tijd maar je bent moedig genoeg om met deze situaties om te gaan

suzy

dameblanche

een knoksituatie....
waarbij je de gehangene wil vertellen dat je niets meer kunt bereiken in je huidige houding, je zult weer iets kunnen bereiken door je over te gaan geven.....
dan kan er weer vooruitgang gaan plaatsvinden, dan kun je weer het zwaard gaan omhoogvoeren naar je doel toe......

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

bekers 5,zwaarden 4,duivel

groetjes tinneken

bedankt suzy en marianne om mee te kijken groetjes

Sweetie

Hallo Tinneke
de derde duivel die ik al ttegenkom en heb er nog maar 3 geduid

bekers 5,zwaarden 4,duivel
een einde van een levenfase door een harde strijd die je gevoerd hebt en je losmaken van het oude

Suzy

martine

dag suzy

de duivel is in vandaag,ik heb idd al een lange strijd gevoerd,en hoop dat het einde in zicht is en ook hoop ik dat ik het oude achter mij kan laten groetjes tinneken

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

munten 2,zon,maan

groetjes tinneken