dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

Lief

hoihoi,

Wisselende emoties. Je weet dat je die nieuwe weg in moet slaan, maar hebt het toch nog moeilijk met het verleden om dat los te laten.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
keizer,staven 6,munten koning
groetjes tinneken

lief
mijn emoties wisselen van dag tot dag,ik ben al een andere weg ingeslaan,maar het verleden laat me nog niet helemaal los,groetjes tinneken ;)

Sweetie

Hallo Tinneke
keizer,staven 6,munten koning
sterk staan in je krachten en deze ook gaan gebruiken deze kunnen jou succes aangeven en knopen gaan doorhakken

Suzy

martine

goedemorgen
vandaag
zwaarden 8,bekers aas,bekers 3
groetjes tinneken

suzy
ik moet toegeven dat ik me begin sterker te voelen,en daar maak ik gebruik van,bedankt tinneken

Sweetie

Hallo Tinneke
zwaarden 8,bekers aas,bekers 3
je ziet het probleem en daar ga je aan werken om ervan los te komen door er een verandering in te brengen en door wat meer buiten te komen , nieuwe mensen ontmoeten en dan zal je de gezelligheid ervaren

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
gehangene,zwaarden 4,ster
groetjes tinneken

suzy
dat was ik juist van plan,heb het deze week nog tegen de collega's verteld dat ik opnieuw wat veranderingen ga aanbrengen in mijn leven door wat meer kleur in mijn kleding te brengen en er terug ga beginnen op uit te gaan om nieuwe mensen te leren kennen,bedankt suzy ;D tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,

gehangene,zwaarden 4,ster

Laat het maar hangen in het lang en in het breed , laad je maar eens lekker op zodat je weer wat nieuwe moed en verse energie hebt om er terug vooruit te kunnen gaan

Suzy

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag
staven 3 ster,magier
gr tinneken

suzy dat zal ik zeker doen thnx tinneken

dameblanche

de groei in energie, daar zijn 2 krachtige kaarten aan verbonden zowle de magier en de ster, de ster mag de hoop aangeven, de hoop die versterkt kan worden door zelfstandig beslisssingen kunnen gaan nemen.

Sweetie

Hoi Tinneke

staven 3 ster,magier
je sterke overtuigingen in zetten , je hebt de ster al aan de hemel staan en die straalt en glimlacht naar jou dat het goed is , de magier zegt dat er nieuwe mogelijkheden komt en dat je aales kan inzetten ( je talenten )

Suzy

martine

goedemorgen
vandaag
matigheid,munten 3,zwaarden 3

marianne,eindelijk,hier heb ik lang op gewacht,terug zelfstandige beslissingen gaan nemen,dat ik eens van die twijfels verlos geraak,bedankt

suzy,ben tevreden met de nieuwe mogelijkheden,en dat ik alles kan inzetten,bedankt
tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
matigheid,munten 3,zwaarden 3

je neemt vrede met iets , daar moet je trouwens heel hard je best voor doen om de veranderingen door te voeren

Suzy

martine

goedemorgen vavdaag
hierofant,bekers koning,bekers 3
prettig weekend,tinneken

suzy,ben het ondertussen al goed gewoon dat ik hard mijn best moet doen om veranderingen door te voeren :D,ik wens je een leuke zaterdag toe,tinneken

dameblanche

komen we terug op de kaart matigheid, een mooie kaart, die je evenwicht vertegenwoordigd, dat beteken ook een evenwichtigere houding gaan innemen niet alleen naar jezelf toe, maar ook naar anderen, dus niet meer zo emotioneel f te snel op een situatie willen reageren.
ook meer de tijd gaan nemen gevoelens te willen gaan onderzoeken, je bekijkt het te oppervlakkig nog allemaal en denkt ook dat het vanzelf wel zal komen, maar je zult aan de slag moeten en eerlijk naar jezelf moetne gaan kijken[ hierofant.
kijk er liggen 3 drieen...
de drie is een optimistich getal en betekend groei en ontwikkeling, alleen de zwaarden 3 die duiden op een teleurstelling, en dan zijn we mooi rond, want dan kan ik je verwijzen naar bovenstaande regel...

liefs marianne

Sweetie

Hoi Tinneke,

hierofant,bekers koning,bekers 3

breek uit jezelf moet ik nu denken , kweet niet waarom,..., de koning in gesprek met de hierofant , er komt heel wat los van emoties ..

Suzy