dagkaartjes

Gestart door martine, augustus 27, 2012, 08:41:59 AM

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

zwaarden page,zwaarden aas,de gehangene

prettige dag tinneken

Vlinder

zwaarden page,zwaarden aas,de gehangene

Moedig ga je voor wat je wilt, je kunt het wrs goed onder woorden brengen, soms kunnen die zwaarden je te fel maken, geef een ander ook de kans z,n zegje te doen, dan zie jij het ook eens van een andere kant.
:D

martine

vlinder
dat ik het goed onder woorden kan brengen,juist niet,ik laat altijd eerst een ander zijn zegje doen en het van daaruit te bekijken.ik zet mezelf altijd aan de kant.maar ga toch moedig door voor wat ik wil,al is dat met heel veel geduld,het spreekwoord zegt de aanhouder wint ;) tinneken

Vlinder

Goed zo, martine, je ziet  wat er gebeurt, het komt wel hoor, inderdaad de aanhouder wint.
;)

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

munten koning,staven 9,munten 5

groetjes tinneken

bedankt vlinder :D

dameblanche

hoezo de aanhouder wint, je zult toch een duidelijke stap in die richting moeten gaan zetten tinneken...
de munten koning geeft aan dat je vooral veiligheid en stabiliteit ambieert, daar je je zelf ook voor opzij zet....
maar wat is veiligheid en stabiliteit, wil je graag aardig gevonden worden, is het je eigenwaarde dat nodig opgekrikt moet worden, durf je daarbij niet een mening te geven, een mening te hebben en daar ook achter te staan?
stsven 9 geven een koppig vasthouden aan iets, omwille die vreselijke twijfel en onzekerheden de baas te kunnen

Vlinder

munten koning,staven 9,munten 5

Hoi martine,
Als er iets veranderen kan, moet jij dat in beweging zetten, je bent een volhouder, dus pak die staven op en begin met een kleine verandering in je houding.
het veilige stabiele gevoel is prettig maar houd je ook tegen, omdat veranderingen je angstig maken.

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag
munten page,staven 2,kracht
groetjes tinneken


marianne
met de aanhouder wint,wil ik zeggen dat alles wel goed komt en dat ik daar ook achter sta.
dat ik veiligheid en stabiliteit ambieer kan ik inkomen.mijn eigenwaarde mag opgekrikt worden,durf wel mijn mening zeggen,maar sta er niet altijd achter,geef veel te veel toe aan anderen,al kan ik sommige momenten wel mijn eigen zinnetje doordrijven.het koppig blijven vasthouden aan iets kan ik mij ook wel in vinden.
bedankt :D

vlinder
ga er aan werken om mijn houding wat te veranderen.
veiligheid en stabiliteit geven idd een prettig gevoel,kan er mij wel in vinden dat ik bang ben voor veranderingen,bang voor het onbekende,maar ik ga er toch voor bedankt vlinder :D

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

staven 7,zwaarden 5,bekers 9

groetjes tinneken

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

matigheid,de gehangene,zwaarden page

prettige zondag,tinneken

heleen

ik heb de kaartjes van de 2 afgelopen dagen bij elkaar liggen
staven 7-zwaarden 5-bekers 9
matigheid-de gehangenen-schildknaap zwaarden.

wat mij opvalt is het vechten. Vechten in het luchtledige, vechten tegen de bierkaai.
Met de vraag of er ooit een overwinning zal zijn. Volgens mij put het alleen maar uit.
Daarbij 2 hele rustige kaarten, de engel van gematigheid en de gehangene.
rust en balans daar draait het om. Op sommige zaken heb je geen invloed Martine, die zul je moeten accepteren zoals ze zijn, maar wel in de juiste proporties. Je hoeft niet over je heen te laten lopen, maar als je vecht zorg er wel voor dat je geen energie verspilt.

Heleen.

martine

heleen
ik weet dat ik op sommige zaken geen invloed heb,dat ik mij zal moeten neerleggen bij de situatie,
maar zoals ik al eerder heb gezegd ben ik een volhouder en blijf ik vechten voor het gene ik graag wil in mijn leven(ik wil dat het terug goed komt tussen mijn ex en mij)en misschien is dat verspilde energie,ik weet het echt niet,maar weet dan voor mezelf dat ik mij 100 procent heb gegeven bedankt heleen :)groetjes tinneken

martine

goeiemorgen

vandaag

bekers aas,bekers 8,munten 5
groetjes tinneken

dameblanche

als het in een relatie niet meer werkt zul je eieren voor je geld moeten kiezen ook al kom je in een onrustige periode terecht, in ieder geval niet weglopen voor jezelf.

Sweetie

Hoi Tinneke

bekers aas,bekers 8,munten 5
Een ontmoeting , een afspraak en een nafrekening met het verleden , je loopt er van weg , ga je eigen gang maar ben je daar wel tevreden mee ?
er is nog armoede in je lichaam te vinden ... een duisternis .. steek het lichtje aan en zoek naar je innerlijke stem, de stem die je helpen kan !

Suzy